abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74954060
...ik snap dat jullie het liefst zo snel mogelijk droog staan en niet in de stromende regen stil willen staan, daar zou ik zelf ook niet blij van worden. Máár: in het donker, met stromende regen en uit de buurt van straatverlichting nog even snel voor een auto langs oversteken, is ronduit dom! Prima als je graag dood wilt, maar doe dat niet voor mijn auto!

Op de één of andere manier hebben jullie kennelijk geen flauw benul dat je totaal niet zichtbaar bent in het donker. Geen verlichting, donkere kleding en dan door rood fietsen of plots oversteken... automobilisten schrikken zich kapot!

Gaarne daar voortaan rekening mee houden, dat scheelt mij een hartverzakking
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74954127
Oke
pi_74954144
hmm
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74954154
Zoveelste fietser zonder licht topic

maar toch wel eens !
pi_74954183
Voor het suïcidale aspect zou het natuurlijk wel raar zijn om duidelijk zichtbaar over te steken
  maandag 23 november 2009 @ 23:18:34 #6
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_74954232
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef Wazeggie het volgende:
Voor het suïcidale aspect zou het natuurlijk wel raar zijn om duidelijk zichtbaar over te steken
Wat ik dacht.
I never workout
pi_74954246
friet saté
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 23:19:08 #8
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74954253
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Mikkie het volgende:
...ik snap dat jullie het liefst zo snel mogelijk droog staan en niet in de stromende regen stil willen staan, daar zou ik zelf ook niet blij van worden. Máár: in het donker, met stromende regen en uit de buurt van straatverlichting nog even snel voor een auto langs oversteken, is ronduit dom! Prima als je graag dood wilt, maar doe dat niet voor mijn auto!

Op de één of andere manier hebben jullie kennelijk geen flauw benul dat je totaal niet zichtbaar bent in het donker. Geen verlichting, donkere kleding en dan door rood fietsen of plots oversteken... automobilisten schrikken zich kapot!

Gaarne daar voortaan rekening mee houden, dat scheelt mij een hartverzakking
Samengevat: mikkie is een faalbaas!
pi_74954364
Voortaan wat gas bij geven. Darwin zal je dankbaar zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74954518
Zenuwenlijders horen niet op de weg.
pi_74954697
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Yreal het volgende:
Zoveelste fietser zonder licht topic

maar toch wel eens !
Dat blijkt maar weer hoe irritant ze zijn!

Maar het ging vanavond ook om een voetganger. Die sprong echt vlak voor me de weg op en was dus net op tijd weg. Wáárom dan niet die drie tellen wachten...?
Zerg schreef:
pi_74954704
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:22 schreef teknomist het volgende:
Voortaan wat gas bij geven. Darwin zal je dankbaar zijn.
Maar m'n verzekering niet
Zerg schreef:
pi_74954796
500 punten als je doorrijdt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74954821
* DjinN is het met TS eensch.
Goede klacht dus
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74955086
ik had er ook een toevallig, een fietser die nog net rood meepakte, en ik die bijna groen meepakte
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74960280
Ach, ook met verlichting wordt je nog regelmatig bijna doodgereden. En ook op klaarlichte dag presteren mensen het je niet te zien.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_74960366
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
Ach, ook met verlichting wordt je nog regelmatig bijna doodgereden. En ook op klaarlichte dag presteren mensen het je niet te zien.
Als dat je vaak gebeurt moet je er dus rekening mee houden. Het verkeer is een samenspel. Nu wordt er te vaak naar de ander gewezen (vaak de automobilist), die van alles fout schijnt te doen. Van enige introspectie lijkt geen sprake. Fietsers kunnen ook eens naar hun eigen kamikaze-acties kijken alvorens met een beschuldigende vinger te wijzen naar iemand die zoiets niet had verwacht.
Zerg schreef:
pi_74960627
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als dat je vaak gebeurt moet je er dus rekening mee houden. Het verkeer is een samenspel. Nu wordt er te vaak naar de ander gewezen (vaak de automobilist), die van alles fout schijnt te doen. Van enige introspectie lijkt geen sprake. Fietsers kunnen ook eens naar hun eigen kamikaze-acties kijken alvorens met een beschuldigende vinger te wijzen naar iemand die zoiets niet had verwacht.
je mag me van veel beschuldigen maar het enige waar ik me schuldig aan maak is dat ik voorrang neem waar ik het heb.

Verder rij ik behoorlijk defensief op de fiets en zorg ik er altijd voor dat ik zichtbaar ben, steek mijn hand uit als ik afsla en stop ik voor het rode licht.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_74961092
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

je mag me van veel beschuldigen maar het enige waar ik me schuldig aan maak is dat ik voorrang neem waar ik het heb.

Verder rij ik behoorlijk defensief op de fiets en zorg ik er altijd voor dat ik zichtbaar ben, steek mijn hand uit als ik afsla en stop ik voor het rode licht.
Voorrang nemen als fietser.
En als je het dan een keer niet krijgt door een vrachtwagenband over het asfalt geprakt worden als een kroket op een kadetje.
Als je in een leopard tank zit kan je overigens gerust voorrang nemen.
pi_74961323
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Op de één of andere manier hebben jullie kennelijk geen flauw benul dat je totaal niet zichtbaar bent in het donker.
Rustiger rijden en beter kijken als het regent tjap. Je weet het. Mensen doen al zo sinds regen is uitgevonden.
pi_74961447
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook meer richting fietsers in het algemeen . Voorrang moet je overigens niet némen, maar krijgen. Je kunt wel aangeven dat je het wilt, maar dan nog is doorrijden niet altijd het meest verstandig, aangezien een automobilist wel eens anders kan denken over jouw voorrang.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:04 schreef zovty het volgende:
Rustiger rijden en beter kijken als het regent tjap. Je weet het. Mensen doen al zo sinds regen is uitgevonden.
Lekker dooddoenertje . Natuurlijk doe ik rustiger aan, maar dan nog. Of ik nou 30, 40 of 50 rij... als mensen zo vlak voor je auto langs lopen is dat verre van slim.
Zerg schreef:
pi_74961546
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Lekker dooddoenertje . Natuurlijk doe ik rustiger aan, maar dan nog. Of ik nou 30, 40 of 50 rij... als mensen zo vlak voor je auto langs lopen is dat verre van slim.
Want? Kun jij dat beter inschatten dan zijzelf? Volgens mij schreef je eerder dat je ze totaal niet ziet en nu kun je de situatie ineens beter inschatten dan de overstekers?
pi_74961608
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef zovty het volgende:

[..]

Want? Kun jij dat beter inschatten dan zijzelf? Volgens mij schreef je eerder dat je ze totaal niet ziet en nu kun je de situatie ineens beter inschatten dan de overstekers?
Wat ik zeg is dat het simpelweg niet handig is om vlak voor een rijdende auto over te steken, en al helemaal als het zicht ronduit beroerd is. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen? Ben je nou zo dom, of doe je alsof...?
Zerg schreef:
pi_74962600
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:57 schreef Rafelbaard het volgende:

[..]

Voorrang nemen als fietser.
En als je het dan een keer niet krijgt door een vrachtwagenband over het asfalt geprakt worden als een kroket op een kadetje.
Als je in een leopard tank zit kan je overigens gerust voorrang nemen.
Nja ik ben meestal wel van het mezelf er 'bijna' voorgooien. Als ik zie dat een auto echt niet stopt dan ga ik natuurlijk wel in de ankers, ik werp me niet vrijwillig voor een gril.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook meer richting fietsers in het algemeen . Voorrang moet je overigens niet némen, maar krijgen. Je kunt wel aangeven dat je het wilt, maar dan nog is doorrijden niet altijd het meest verstandig, aangezien een automobilist wel eens anders kan denken over jouw voorrang.
Had pas bijna een aanrijding met een automobilist die blijkbaar vond dat ik rijdend op een rotonde, achter haaientanden en met grote borden voorrang verlenen geen voorrang had. Gelukkig stopte ik op tijd en de muts in de auto stopte ook maar wel op een cm afstand van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')