Nogmaals, de toon waarop.quote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Tsja, ik vind het ook wel eens overdreven hoeveel er wordt gesproken over het privéleven van Crack en Zotheid. Maarja, ik heb niet het idee dat ik het gespreksonderwerp van de SC mag bepalen. Japsnars denkt hier blijkbaar anders over.
Er is er in ieder geval al een van wie je het zelf denk ik al weet, M.quote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dus jij geeft gewoon alvast de mening voor andere mensen?
Huhquote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, de toon waarop.
[..]
Er is er in ieder geval al een van wie je het zelf denk ik al weet, M.
En verder kan ik mij het niet voorstellen dat ik de enige ben die een vrouw die constant met een ander slaapt, hoerig vindt.
Ik zeg niet dat jij de hoer bent. Zoals ik eerder al eens heb gezegt vind ik Bt's post over hoevaak ze seks heeft en welke standjes ze dan uitvoert ook gewoon sletterig.quote:Op maandag 23 november 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Maar no offence jegens BT, maar zij is diegene die hier in geuren en kleuren vertelt over hoevaak ze seks heeft gehad, wanneer, met wie en zelfs welke standjes (! ), maar alsnog ben ik de hoer
? Of is dat gewoon zo omdat BT 'aardiger' is tegen je
?
Ik ben in ieder geval schuldig. Ik geef dr geen fuck om, ik mag toch wel aan jullie mededelen wat er gebeurt in m'n leven.quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even wat voorbeelden opzoeken.
M.?quote:
Ik hoor alleen maar tegenstrijdigheden van je. Denk anders nog een keer na over wat je echt van me vind, en laat het me dan vooral niet weten.quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij de hoer bent. Zoals ik eerder al eens heb gezegt vind ik Bt's post over hoevaak ze seks heeft en welke standjes ze dan uitvoert ook gewoon sletterig.
quote:
HET GAAT NIET OM WAT JE ZEGT, HET GAAT OM DE TOON WAAROP JE HET ZEGTquote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar tegenstrijdigheden van je. Denk anders nog een keer na over wat je echt van me vind, en laat het me dan vooral niet weten.
Ik lees jou het nooit over scharrels hebben.quote:
Ik zie je sporadisch iets posten over scharrels, maar je treedt nooit in details.quote:
Ik mis je altijd als je er niet bent.quote:Op maandag 23 november 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie me trouwens gemist in de SC, van het weekend?
Tegenstrijdigheden? Ik dacht dat jij constant andere scharrels had waardoor ik jou slettering vond maar ik heb die posts over jou dus blijbkaar verkeerd geïnterpreteerd waarna ik heb gezegd dat een verontschuldiging van mijn kant inderdaad op zijn plaats is.quote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar tegenstrijdigheden van je. Denk anders nog een keer na over wat je echt van me vind, en laat het me dan vooral niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |