Frank Boeijen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben m'n scheerapparaat vergeten. Raad eens wie z'n bakkebaarden gaat verwaarlozen en een baard gaat kweken.
Gewoon 23 jaar stil op bed liggen, zonder te bewegen. WTFquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat had je bij house met zo'n neger laatst , dat lijkt me echt verschikkelijk zeg
hihiquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
noel, mijn lichtje in de duisternis.
Ik ben 'm ook vergetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben m'n scheerapparaat vergeten. Raad eens wie z'n bakkebaarden gaat verwaarlozen en een baard gaat kweken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon 23 jaar stil op bed liggen, zonder te bewegen. WTF
OK, bis gleich!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ga alweer weg. Duik er maar eens vroeg in voor een keertje.![]()
Wel als ik het doe, en ondertussen zachtjes je ruggetje kneed en insmeer met aromatische olie.quote:
Begon je maar eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel als ik het doe, en ondertussen zachtjes je ruggetje kneed en insmeer met aromatische olie.
Oh kut ik begin weer.
dan ga je je toch afvragen hoe die gast zich heeft kunnen vermakenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon 23 jaar stil op bed liggen, zonder te bewegen. WTF
quote:Op maandag 23 november 2009 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hallo bp, 4bebe, rest!![]()
wie gehts axhter die rits, ik waarschuw jullie vast, ik heb een letter e die soms dienst wijgert en ik ga niet alles aanpassen.
bonusklacht: a doet ook raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ] en pijltjes toets naar rechts liggen eraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je bent niet de enige.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Morgen hier? Ik ga me eens in het feestgedruis mengen, en ik ben te lui om schoenen aan te trekken. Eigenlijk ga ik gewoon van hun joints een teugje nemen en een zak chips leegeten.quote:
Nou en of, mietjequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ow sorry ik moet het weer over chicks hebben, anders vinden jullie me niet stoer. En daar gaat het me om.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |