HEUY!quote:
om maar even politiek correct te doen, je doet in principe precies hetzelfde omdat je denkt dat ik bijv een metalhead benquote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, dat soort uitspraken doen, alleen omdat je iets dénkt te weten over diegene vind ik wel een beetje vreemd ja.
Joah maar mbt metalheads mag het, die hebben een status apart op Fok.quote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
om maar even politiek correct te doen, je doet in principe precies hetzelfde omdat je denkt dat ik bijv een metalhead bent
Roken vermindert de eetlust right?quote:Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Heb al 3 /1/2uur niet meer gerookt.
lol que? wat een offtopic antwoordquote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joah maar mbt metalheads mag het, die hebben een status apart op Fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Beetje, ben in 1 week tijd van 85 naar 83,6 gegaanquote:Op maandag 23 november 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roken vermindert de eetlust right?
pics van lekkere chicks niet bewaren =quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roken vermindert de eetlust right?
SORRY MAN.quote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pics van lekkere chicks niet bewaren =![]()
![]()
EEH MAN WAT GA JE OVER CHICKS PRATENquote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pics van lekkere chicks niet bewaren =![]()
![]()
vieze nicolette van dam adoreerder![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hallo bp, 4bebe, rest!![]()
wie gehts axhter die rits, ik waarschuw jullie vast, ik heb een letter e die soms dienst wijgert en ik ga niet alles aanpassen.
bonusklacht: a doet ook raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
ROCK THIS PARTYquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Me seh me waan see everybody on move, jawohl.
Dance a little
Dollarman coming at ya
We just waan big up Cutee B
Bob Sinclar
.
dat had je bij house met zo'n neger laatst , dat lijkt me echt verschikkelijk zegquote:Op maandag 23 november 2009 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
JA OMG die gast waarvan ze dachten dat hij in coma lag maar al 23 jaar bij bewustzijn was, alleen niet kon bewegen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |