'Schang'? Nooit van gehoord. 't Is niet fraai maar zit er diep in. Voor de rest ben ik vrij ABN op m'n accent na.quote:Op maandag 23 november 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg je ook 'schang' ? Hajje vind ik ook verschrikkelijk. Als je maar niet bij een meisje hebt geslapen.
potverdomme ik probeerde je te trollen, vergeet ik eddie er tussen te zetten, wat een ontzettende faalquote:Op maandag 23 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eddie van Halen is wel een koning.
Het is vreemd dat ik iemand sletterig vind omdat ik denk dat diegene het met jan en alleman doet? Oke wat jij wilquote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je vreemd gedraagt, momenteel met name tegenover Allure.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
potverdomme ik probeerde je te trollen, vergeet ik eddie er tussen te zetten, wat een ontzettende faal
Wat is de tweede danquote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef Syb-rund. het volgende:
Jeses, zijn er nu twee rellen in een topic![]()
Je negeert heel doelbewust mijn laatste zin?quote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'Schang'? Nooit van gehoord. 't Is niet fraai maar zit er diep in. Voor de rest ben ik vrij ABN op m'n accent na.
die heb ik nog niet gelezen, be reight backquote:Op maandag 23 november 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]. Ik heb jou btw getrolld in dat topic over Nicolette van Dam
.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je vreemd gedraagt, momenteel met name tegenover Allure.
Mwa, dat soort uitspraken doen, alleen omdat je iets dénkt te weten over diegene vind ik wel een beetje vreemd ja.quote:Op maandag 23 november 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is vreemd dat ik iemand sletterig vind omdat ik denk dat diegene het met jan en alleman doet? Oke wat jij wil
Volgens mij gaat er ergens een alarmpje af als ik reageer of zo.quote:
Oja. Nee, dit keer bij een jongenquote:Op maandag 23 november 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je negeert heel doelbewust mijn laatste zin?
Mag ik oordelen?quote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef Skylark. het volgende:
Waarom vind ik mijn breezahfoto's toffer dan gewone foto's terwijl ze eigenlijk héél slecht zijn. [ afbeelding ]
Jij hebt nog nooit iemand hoerig of sletterig genoemd nadat jij dingen over diegene hebt gehoord? (Ook al blijkt het uiteindelijk niet zo te zijn)quote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, dat soort uitspraken doen, alleen omdat je iets dénkt te weten over diegene vind ik wel een beetje vreemd ja.
Betere reactie:quote:
Over het algemeen probeer ik dat soort dingen eerst te wéten, ja.quote:Op maandag 23 november 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit iemand hoerig of sletterig genoemd nadat jij dingen over diegene hebt gehoord? (Ook al blijkt het uiteindelijk niet zo te zijn)
De arrogantiequote:Op maandag 23 november 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dan lach je me uit. En sowieso verstrek ik geen foto's meer. Ik ben tot inkeer gekomen, ik heb geen erkenning meer nodig.
Die heb ik niet meerquote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef Syb-rund. het volgende:
hey otis, je mag ook wel een keer die chick gaan posten die ik je eens heb gestuurd, om even te tonen dat ik heus wel lekkere chicks aan de haak kan slaan
Kankerfilm.quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, lijkt me een goede film eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |