Ik zou het wel weten als ik daar een keer 5 minuten aan besteed hadquote:Op maandag 23 november 2009 21:55 schreef jn01 het volgende:
Misschien je schotel wat beter vastzetten; dan waat ie ook niet weg.... De Gamma kan je vast verder helpen.
Dat heb ik al talloze keren geprobeerd....quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Cothen het volgende:
Je zou natuurlijk ook de schotel goed vast kunnen hangen.
* BakkerHenk ziet een mooie reclame voor Hornbach voor zichquote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Cothen het volgende:
Je zou natuurlijk ook de schotel goed vast kunnen hangen.
Nietusquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Lonker het volgende:
Bij dit soort weersomstandigheden wil de schotel welles omvallen.
Me broer had hem...quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
En wie heeft er vanavond schotelbeurt?
lol,,,,en dan doet hij het ?quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef deepart het volgende:
Zet de schotel binnen neer, geen probleem
Dus woensdag zijn we even een avondje van je verlost?quote:Op maandag 23 november 2009 22:03 schreef Lonker het volgende:
[..]
Me broer had hem...![]()
Ik ben pas woensdag weer aan de beurt
Toch een paarquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:07 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Dus woensdag zijn we even een avondje van je verlost?
Hihi,, dus het was best wel een goed topic ideequote:Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef Apuleius het volgende:
Hier MOET gewoon een paint bij om het compleet te maken.
Bowlen ?quote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Fha het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon een keer een avond geen tv kunnen kijken en met zn alle iets gaan doen ofzo
Och, ik kan hier de humor nog wel van inzien, dus als je dit niveau vasthoudt hoef je van mij het dak niet op woensdag.quote:
Dus een van d betere topics op Fokquote:Op maandag 23 november 2009 22:16 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Och, ik kan hier de humor nog wel van inzien, dus als je dit niveau vasthoudt hoef je van mij het dak niet op woensdag.
Niet meteen overdrijven.quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus een van d betere topics op Fok?
een kennerquote:
Of ganzenborden zoals men vroeger deed op regenachtige dagenquote:
Mensergerjenietenquote:Op maandag 23 november 2009 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Of ganzenborden zoals men vroeger deed op regenachtige dagen
Kan ook nogquote:
whut ?quote:
Was dat het dan nog niettquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |