Kansloos ja altijd die stokpaardjes.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Jahoor, daar is de loonlijst en de contractspelers
Toch ook min of meer voorbijgekomenquote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Een bruikbare aanvaller, maar ook niet meer dan dat." Of: "Dat een beperkte speler als Pantelic zoveel doelpunten kan maken toont de zwakte van de Nederlandse competitie aan."
Lijkt mij op dit moment ook niet het belangrijkste (voetbal is niet zo zaligmakend) , dat hij n gezin en fam en vrienden maar eest herkent.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat een drama rond Moeliker, zou me verbazen als hij nog aan voetballen toekomt.
Heel realistisch en correct zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wel een goed pleidooi van Johan over alcohol en autorijden.
Ik kijk niet meer, maar je hebt het vast over dikke Theo? 0.8 promille, teveel dus.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef maril het volgende:
Wat was nou die uitslag van die bloedtest?was mijn brood voor morgen aan het smeren.
Idd. dramatisch als je je eigen kind en familie niet meer herkent, via een rietje moeten drinken en niet kunnen lopen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef maril het volgende:
[..]
Lijkt mij op dit moment ook niet het belangrijkste (voetbal is niet zo zaligmakend) , dat hij n gezin en fam en vrienden maar eest herkent.
Geen wonder dat hij dag en nacht bij die keeper wil, je voelt je natuurlijk schuldig.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar je hebt het vast over dikke Theo? 0.8 promille, teveel dus.
Zal inderdaad door het schuldgevoel komen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef maril het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij dag en nacht bij die keeper wil, je voelt je natuurlijk schuldig.
quote:
Aardig waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"Ik heb nooit beweerd dat Pantelic niet kan voetballen, maar ik vraag me af waarom Ajax het nodig vindt om, als je al 73 contractspelers hebt, voor dat salaris de 74ste te halen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |