In de studio zal hij de komende tijd waarschijnlijk ook niet aanschuiven gezien de overduidelijke sponsoring van jupiler.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat Theo graag naar Nijmegen komt
Zie Patrick Kluivertquote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Zal inderdaad door het schuldgevoel komen.
Maar het pleit wel voor hem dat hij wel zijn gezicht laat zien, heel veel mensen zullen ook weglopen (hiermee wil ik op geen enkele manier zijn daden goedpraten).
Iets van 3-4 dacht ikquote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Ad_rem het volgende:
Hoeveel standaardglazen bier is 0,8 dan?
Dat ligt aan de inzet natuurlijk, daarnaast nog veel minder dan op iedere andere wed-/goksite. Toto is een oplichtersbende.quote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Ad_rem het volgende:
"Waarom nou toch altijd die overacting Hans"
Iemand enig idee wat Johan ongeveer met de toto (8 van de 9 goed) gewonnen zou hebben?
Ja maar 5 euro inzet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ligt aan de inzet natuurlijk, daarnaast nog veel minder dan op iedere andere wed-/goksite. Toto is een oplichtersbende.
Ik denk dat ze niet echt wakker liggen van die twee briefschrijversquote:Bond tegen het vloeken boos op René van der Gijp
De Bond tegen het vloeken heeft René van der Gijp een brief gestuurd omdat hij zich in Voetbal International vaak nogal grof en godslasterlijk zou uitlaten. De Bond zegt regelmatig klachten te ontvangen over het taalgebruik van Van der Gijp.
"Door het gebruik van de naam van Jezus als krachtterm worden gelovigen gekwetst maar ook storen niet-gelovige kijkers zich aan de term, omdat het onbeleefd en onbeschaafd is", aldus de christelijke organisatie op de website.
Middels een brief heeft de Bond tegen het vloeken Van der Gijp gevraagd waarom hij de naam van Jezus gebruikt en waarom hij kijkers kwetst. De Bond wil dat Van der Gijp zijn excuses aanbiedt en zich in het vervolg op een andere manier uitdrukt.
Het is niet bekend of René van der Gijp de brief al gelezen heeft en of hij gehoor zal geven aan de oproep.
Wat denkt die man wel nietquote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Frans Derks moet echt even dimmen over Johan.
Is nou eenmaal leuker om aanvallers er in te zetten dan 5 keepersquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is die opstelling van de week altijd 3-3-4
eczeem?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Barney_Stinson het volgende:
Waarom heeft Johan handschoenen aan?
Of hij gaat wat ouds laten zienquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Barney_Stinson het volgende:
Waarom heeft Johan handschoenen aan?
Dat dus.quote:
Volgens mij gaat ie nog wat extra tekeer na die klachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Rene krijgt de bond tegen het vloeken weer achter zich aan.
Weer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Rene krijgt de bond tegen het vloeken weer achter zich aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |