Ik denk dat je daar wel goed aan hebt gedaan. Die onzekerheid is ook killing. Ze had je op zijn minst een bedankje kunnen sturen voor de cadeaus.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Ik heb in de tussentijd contact gehad, maar vrijwel alleen via msn.
Het had zo zijn ups en downs.
Nou had ik met sinterklaas een jute zak vol cadeau´s gemaakt en voor haar huis gedropt.
Met het volgende gedicht er bij:
Beste F.,
Woorden kunnen echt niet zeggen
wat ik werkelijk voor je voel
Ik hoop dat je door deze pakjes
even voelt wat ik bedoel.
Wat de een zegt met een bloem
zegt de ander met een zoen
maar de Sint en ik willen het vanavond
met wat kleine cadeautjes doen.
Kus, hulp-piet Rick.
Nadat ik dit had gedaan ging ik terug naar huis om zelf sinterklaas met mijn familie te vieren.
De ganze avond wachtte ik op bericht van haar... en de dag erna... en vandaag.
Ik heb nimmer een bedankje van der gehad![]()
Vandaag sprak ik haar op msn (msn ja), lang gesprek... dat wijf is compleet gek.
Verdraaid de hele tijd mijn uitspraken maar zegt wel dat ze van me houd...
Ik was helemaal door de war, en pas na wat snel ingedronken moed maakte ik het maar uit.
Met pijn in mijn hart.. want ik hou van haar![]()
Maar ik moet wel, dit kan zo niet verder. Ze behandeld mij als een of andere joop van de straat, niet haar vriend...
Kut voor je man. Wel super knap dat je knoop hebt doorgehakt. Blijven doorgaan op deze manier was/is geen doen. Misschien draait wel nog bij en gaat ze zien wat ze kwijt is. En misschien ook wel niet, maar je bent in elk geval van die onzekerheid af zodat jij verder kan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik hoop dat ik de eerste 10 jaar niet meer zo erg verlieft word... kep er niks an zo
Daar kom je nog wel op terug, maar ga eerst maar je wonden likken.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik hoop dat ik de eerste 10 jaar niet meer zo erg verlieft word... kep er niks an zo
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, je bent alleen veúl te lief geweest voor haar, hoe paradoxaal dat ook klinkt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik wil geen advocaat van de duivel zijn, maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Daarna is het nog precies één maand aangeweest...quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het druk heeft, en wat ze allemaal doet.
De drukte is dus geen gelul. Laatste keer dat ik bij der was, was ze vlak ervoor nog in slaap gevallen vanwege slaaptekort.
Het is waarschijnlijk tot Januari zei ze.
Wat lief dat gedicht.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Nou had ik met sinterklaas een jute zak vol cadeau´s gemaakt en voor haar huis gedropt.
Beste F.,
Kus, hulp-piet Rick.
Nadat ik dit had gedaan ging ik terug naar huis om zelf sinterklaas met mijn familie te vieren.
Vandaag sprak ik haar op msn (msn ja), lang gesprek... dat wijf is compleet gek.
Ik was helemaal door de war, en pas na wat snel ingedronken moed maakte ik het maar uit.
Maar ik moet wel, dit kan zo niet verder. Ze behandeld mij als een of andere joop van de straat, niet haar vriend...
dat of je bent heel erg moeilijk voor haar. geen idee of dat zo is. maar sommige mensen kunnen je beter tolereren dan andere mensen.quote:
Nee, dat is niet jouw paranoïde geest maar meer de terechte consensus hier.. +1quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Aneurism het volgende:
Goed opgelost.
Ik zou trouwens niet raar staan te kijken als mevrouw over een paar dagen/weken met die ouwe vriend staat te bekken. Maar dat is maar een productie uit mijn paranoïde geest
Wauwquote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Beste F.,
Kus, hulp-piet Rick.
je hebt jezelf iig een kans gegeven verliefd te worden op de juiste persoon...quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ah jah de dagen dat we nog jong waren en nog spontaan dingen deden waar je achteraf, nadat je lens geslagen bent met een mentale moker en nimmer meer die onschuld, die onnozele acties, die kalverliefde acties kan herproduceren, zo'n spijt van hebt en nooit meer zal doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Florette het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Dat ze dit niet kan waarderen... het lijkt mij duidelijk genoeg dat je beter af bent zonder haar...
Even doorzetten, maar het komt allemaal goed!!!! Je hebt de juiste keuze gemaakt, hoe vervelend het nu ook is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |