likt me inderdaad een duidelijk antwoord, ze is verliefd op een ander....quote:Op woensdag 25 november 2009 17:53 schreef Gotrick het volgende:
Ik was der gisteren over begonnen en heb wat duidelijke vragen gesteld over deze "pauze".
Zoals: of het echt wel vanwege de drukte is, en niet vanwege iemand anders of dat ze mij niet meer leuk vind.
Hierop reageerde ze met dingen als dat ik haar niet vertrouw blablabla...
Het komt waarschijnlijk niet door de drukte nee. Maar de reden waarom ze dat niet zegt is omdat ze zelf misschien ook niet precies weet wat er speelt. Misschien nemen haar gevoelens voor je af om wat voor reden dan ook. Of misschien is er inderdaad een vertrouwen probleem of iets dergelijks maar wil ze gewoon eerst goed voor zichzelf nadenken wat ze er mee aan wilt, zonder invloeden van jou kant dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nogmaals gelezen, en je heb een goed punt.
De bal ligt nu dan ook bij haar, ik geef haar de tijd en kans om met mij contact op te nemen.
Als het niet door de drukte komt moet ze dat zeggen, wat heb ik hier nu aan?
Het is een grote vage boel, die ze alleen maar vager maakt.
Mja, jullie weten dan ook niet élk detail.
Thanks voor de reactie´s iig!
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef Snikch het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk niet door de drukte nee. Maar de reden waarom ze dat niet zegt is omdat ze zelf misschien ook niet precies weet wat er speelt. Misschien nemen haar gevoelens voor je af om wat voor reden dan ook. Of misschien is er inderdaad een vertrouwen probleem of iets dergelijks maar wil ze gewoon eerst goed voor zichzelf nadenken wat ze er mee aan wilt, zonder invloeden van jou kant dus.
En ondanks dat dat heel oneerlijk is, dat weet ik heel goed, is het nou eenmaal zo. En als jij haar nu met rust laat zou dat bij het geval van een vertrouwen probleem juist aantonen dat je haar vertrouwt tijdens die pauze, dat zij de juiste keuze maakt (die fout heb ik dus gemaakt door contact te zoeken en proberen te overtuigen). En als haar gevoelens voor je afnemen zorgt afstand houden er juist voor dat ze wellicht inziet hoeveel ze jouw aandacht eigenlijk mist.
Hoe dan ook, het feit dat ze het niet wilt zeggen is inderdaad oneerlijk naar jou toe maar je kunt het beter laten rusten tot ze het zelf zegt. Of als ze toch zou breken kun je het natuurlijk ook vragen. Maar op geen andere voorwaarden moet je nu contact met haar opnemen, al helemaal niet om te vragen hoe het zit of dat ze al beter weet wat ze wilt. Werkt erger averechts dan dat je je kunt voorstellen waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:53 schreef Gotrick het volgende:
Ik was der gisteren over begonnen en heb wat duidelijke vragen gesteld over deze "pauze".
Zoals: of het echt wel vanwege de drukte is, en niet vanwege iemand anders of dat ze mij niet meer leuk vind.
Hierop reageerde ze met dingen als dat ik haar niet vertrouw blablabla...
Dit vond ik nogal absurd, en heb aangegeven dat ik zulke vragen wel normaal vind.
Hier reageerde ze een beetje vaag ja op, ze was "een beetje boos".
Ik heb later met mijn verliefde kop zelfs nog een sjiek excuus mailtje gestuurd ook!
Dat is dus een antwoord op de vraag die ik al eerder stelde: heeft ze geen andere gebieden waarop ze tijd vrij kan maken i.p.v. haar relatie? Als ik jou was zou ik hier nogal een probleem mee hebben. Het is één ding dat je je partner niet moet claimen in een relatie, en diegene de kans geven om ook vriendschappen te onderhouden en dingen te doen zonder jou erbij, maar als haar leven zó vol zit dat ze geen tijd meer maakt voor de relatie, maar wél met platonische vrienden afspreekt, dan sta je m.i. compleet in je recht om hier kritische vragen over te stellen en boos over te zijn.quote:Extra detail:
Zondag gaat ze lekker met een oude vriend naar de bios, maar ze heeft geen tijd voor mij
Als ze last van (de vaak gebruikelijke) twijfels heeft en niet zo goed hoe ze in de relatie staat heeft dat niet zoveel zin. Dan heeft ze gewoon tijd nodig zoals hierboven ook al aangegeven, en kan jouw tip eerder beklemmend dan oplossend werken.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Sandoval het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus een antwoord op de vraag die ik al eerder stelde: heeft ze geen andere gebieden waarop ze tijd vrij kan maken i.p.v. haar relatie? Als ik jou was zou ik hier nogal een probleem mee hebben. Het is één ding dat je je partner niet moet claimen in een relatie, en diegene de kans geven om ook vriendschappen te onderhouden en dingen te doen zonder jou erbij, maar als haar leven zó vol zit dat ze geen tijd meer maakt voor de relatie, maar wél met platonische vrienden afspreekt, dan sta je m.i. compleet in je recht om hier kritische vragen over te stellen en boos over te zijn.
Het is ook niet zozeer als tip bedoeld, wat ik zelf zou vinden/doen is niet per sé de beste oplossingquote:Op woensdag 25 november 2009 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ze last van (de vaak gebruikelijke) twijfels heeft en niet zo goed hoe ze in de relatie staat heeft dat niet zoveel zin. Dan heeft ze gewoon tijd nodig zoals hierboven ook al aangegeven, en kan jouw tip eerder beklemmend dan oplossend werken.
K.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer als tip bedoeld, wat ik zelf zou vinden/doen is niet per sé de beste oplossing![]()
Hm, ja.quote:Waarom moet de relatie per sé op pauze als je ff wat minder tijd hebt elkaar te zien? Is het een excuus om niet monogaam te hoeven zijn? Anders kan je het toch ook gewoon even laten zoals het is, zonder gelijk een complete (tijdelijke) stop in te lassen?
Ik denk dat je daar wel goed aan hebt gedaan. Die onzekerheid is ook killing. Ze had je op zijn minst een bedankje kunnen sturen voor de cadeaus.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Ik heb in de tussentijd contact gehad, maar vrijwel alleen via msn.
Het had zo zijn ups en downs.
Nou had ik met sinterklaas een jute zak vol cadeau´s gemaakt en voor haar huis gedropt.
Met het volgende gedicht er bij:
Beste F.,
Woorden kunnen echt niet zeggen
wat ik werkelijk voor je voel
Ik hoop dat je door deze pakjes
even voelt wat ik bedoel.
Wat de een zegt met een bloem
zegt de ander met een zoen
maar de Sint en ik willen het vanavond
met wat kleine cadeautjes doen.
Kus, hulp-piet Rick.
Nadat ik dit had gedaan ging ik terug naar huis om zelf sinterklaas met mijn familie te vieren.
De ganze avond wachtte ik op bericht van haar... en de dag erna... en vandaag.
Ik heb nimmer een bedankje van der gehad![]()
Vandaag sprak ik haar op msn (msn ja), lang gesprek... dat wijf is compleet gek.
Verdraaid de hele tijd mijn uitspraken maar zegt wel dat ze van me houd...
Ik was helemaal door de war, en pas na wat snel ingedronken moed maakte ik het maar uit.
Met pijn in mijn hart.. want ik hou van haar![]()
Maar ik moet wel, dit kan zo niet verder. Ze behandeld mij als een of andere joop van de straat, niet haar vriend...
Kut voor je man. Wel super knap dat je knoop hebt doorgehakt. Blijven doorgaan op deze manier was/is geen doen. Misschien draait wel nog bij en gaat ze zien wat ze kwijt is. En misschien ook wel niet, maar je bent in elk geval van die onzekerheid af zodat jij verder kan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik hoop dat ik de eerste 10 jaar niet meer zo erg verlieft word... kep er niks an zo
Daar kom je nog wel op terug, maar ga eerst maar je wonden likken.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik hoop dat ik de eerste 10 jaar niet meer zo erg verlieft word... kep er niks an zo
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, je bent alleen veúl te lief geweest voor haar, hoe paradoxaal dat ook klinkt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ik wil geen advocaat van de duivel zijn, maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Daarna is het nog precies één maand aangeweest...quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het druk heeft, en wat ze allemaal doet.
De drukte is dus geen gelul. Laatste keer dat ik bij der was, was ze vlak ervoor nog in slaap gevallen vanwege slaaptekort.
Het is waarschijnlijk tot Januari zei ze.
Wat lief dat gedicht.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Nou had ik met sinterklaas een jute zak vol cadeau´s gemaakt en voor haar huis gedropt.
Beste F.,
Kus, hulp-piet Rick.
Nadat ik dit had gedaan ging ik terug naar huis om zelf sinterklaas met mijn familie te vieren.
Vandaag sprak ik haar op msn (msn ja), lang gesprek... dat wijf is compleet gek.
Ik was helemaal door de war, en pas na wat snel ingedronken moed maakte ik het maar uit.
Maar ik moet wel, dit kan zo niet verder. Ze behandeld mij als een of andere joop van de straat, niet haar vriend...
dat of je bent heel erg moeilijk voor haar. geen idee of dat zo is. maar sommige mensen kunnen je beter tolereren dan andere mensen.quote:
Nee, dat is niet jouw paranoïde geest maar meer de terechte consensus hier.. +1quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Aneurism het volgende:
Goed opgelost.
Ik zou trouwens niet raar staan te kijken als mevrouw over een paar dagen/weken met die ouwe vriend staat te bekken. Maar dat is maar een productie uit mijn paranoïde geest
Wauwquote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Gotrick het volgende:
Even een update.
Beste F.,
Kus, hulp-piet Rick.
je hebt jezelf iig een kans gegeven verliefd te worden op de juiste persoon...quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Ah jah de dagen dat we nog jong waren en nog spontaan dingen deden waar je achteraf, nadat je lens geslagen bent met een mentale moker en nimmer meer die onschuld, die onnozele acties, die kalverliefde acties kan herproduceren, zo'n spijt van hebt en nooit meer zal doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Florette het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Dat ze dit niet kan waarderen... het lijkt mij duidelijk genoeg dat je beter af bent zonder haar...
Even doorzetten, maar het komt allemaal goed!!!! Je hebt de juiste keuze gemaakt, hoe vervelend het nu ook is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |