Wat moet Dana dan zeggen? Dit is zakelijk gezien toch goed? De mensen die je hebt hemel je op en de mensen die je niet hebt probeer je zwak te maken. Lijkt me best simpelquote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is Dana toch soms...
[..]
Hij verslaat een van je meest gehypte fighters (in devastating fashion I might add) en hij is het niet waard?
Wat een huillie is het ook.
Och, hij doet dat lulpraatje ook met Fedor dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is Dana toch soms...
[..]
Hij verslaat een van je meest gehypte fighters (in devastating fashion I might add) en hij is het niet waard?
Wat een huillie is het ook.
huh?quote:
Op extreme sports channel komt er nog wel eens Cage Ragequote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
huh?
Niet vergeten: vanavond 23:00 TUF 10, alsof iemand hier de afleveringen nog niet heeft gezien
yay mma op tvlang geleden sinds Eurosport het nog weleens uitzond.
Heb aardig wat UFC gezien maar niet vaak zoveel bloed inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef versteegrob het volgende:
Sick veel bloed met dat nieuwe programma op RTL7 over UFC. Heb aardig wat afleveringen gezien maar heeft iemand ooit zoveel bloed gezien?
ps: ben opzoek naar de eerste 10 afleveringen van de UFC, heeft iemand die ? Torrent ?
Bezoek onze collega's van www.mixfight.nl eensquote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Heb aardig wat UFC gezien maar niet vaak zoveel bloed inderdaad...En nog wat anders, is er hier toevallig een fokker die traint bij Continental Gym in Osdorp, zo ja, dan heb ik een paar vragen
Jawel hoor, genoeg UFC's waarbij het een groot bloedbad was. Kijk voor de gein eens het gevecht Stefan Struve vs Denis Stojnic @ UFC 99.quote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef versteegrob het volgende:
Sick veel bloed met dat nieuwe programma op RTL7 over UFC. Heb aardig wat afleveringen gezien maar heeft iemand ooit zoveel bloed gezien?
ps: ben opzoek naar de eerste 10 afleveringen van de UFC, heeft iemand die ? Torrent ?
Kharitonov, als ie tenminste weer de focus op MMA legt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Welke free agents zouden jullie halen???
Josh Barnett (of heeft hij nog een contract lopen?)
Ben Askren (die overigens vrijdag met een "big announcement" komt)
Ricardo Arona
Bart Palaszewski (om de under card mee te vullen)
Het kan erger in TUF:quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg UFC's waarbij het een groot bloedbad was. Kijk voor de gein eens het gevecht Stefan Struve vs Denis Stojnic @ UFC 99.
Maar bedoel je de eerste 10 normale UFC's? Dus van begin jaren '90 met Royce Gracie, Ken Shamrock etc, of TUF seizoen 1?
quote:THQ werkt aan UFC Undisputed 2010
THQ gaat een vervolg maken op UFC Undisputed 2009, dat verschijnt onder de weinig verrassende naam UFC Undisputed 2010. Wanneer het spel uitkomt en voor welke platformen maakt de uitgever op 12 december bekend.
Het tijdschrift Edge heeft weten te achterhalen dat de Amerikaanse uitgever THQ een nieuwe Ultimate Fighting Championship-game op de planning heeft staan. Die zal als UFC Undisputed 2010 op de markt gebracht gaan worden. THQ gaat het vechtspel presenteren op 12 december, tijdens de Amerikaanse Spike TV Video Game Awards. Dan zal ook duidelijk worden wanneer het spel op de markt verschijnt en voor welke platformen het ontwikkeld wordt. Voorganger UFC Undisputed 2009, dat in mei van dit jaar op de markt kwam, verscheen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
UFC Undisputed is een belangrijke titel voor THQ. De release van UFC Undisputed 2009 bezorgde de uitgever een goed kwartaal, waarmee een lange periode van verlies en reorganisatie werd afgesloten. De game is gebaseerd op een Amerikaans toernooi dat op de Amerikaanse tv wordt uitgezonden. Vechters mogen daarin technieken uit boksen, kickboksen, muay thai, Braziliaans jiujitsu, judo en worstelen combineren.
quote:De game is gebaseerd op een Amerikaans toernooi dat op de Amerikaanse tv wordt uitgezonden. Vechters mogen daarin technieken uit boksen, kickboksen, muay thai, Braziliaans jiujitsu, judo en worstelen combineren.
In 1x de ppv uitzenden schiet niet op, dan kijtk er niemand helaasquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Het heeft er trouwens wel voor gezorgd dat wat (vage) bekenden van mij bekend zijn geworden met de UFC en het nu veel volgen. Alleen jammer dat je elke keer uit moet leggen dat er meer is dan UFC en dat het eigenlijk MMA heet. Maar goed, het wordt wel steeds meer en meer bekend!
Precies, ik dacht precies hetzelfde.. niet het 'werken ernaar toe' en al dat gebabbel tussendoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Jezus, UFC op RTL7 was niets aan. Het leek wel een realitysoap. Ik dacht dat ze gewoon wat goede gevechten in die kooi lieten zien met publiek enzo eromheen.
The Ultimate Fighter is een soort van reality soapquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Jezus, UFC op RTL7 was niets aan. Het leek wel een realitysoap. Ik dacht dat ze gewoon wat goede gevechten in die kooi lieten zien met publiek enzo eromheen.
Lees je eens in in The Ultimate fighter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ze zouden oude UFC edities moeten gaan uitzenden!
Denk dat ze dat vanzelf wel zullen doen. Er moet alleen eerst een markt gecreerd wordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ze zouden oude UFC edities moeten gaan uitzenden!
Die markt is er al volgens mij, mede dankzij internet bijvoorbeeld. Het is dan ook meer een kwestie van slechte smaak van de meeste zenders tegenwoordig. Ik bedoel, hoeveel echt stoere series en shows zie je tegenwoordig nog op de Nederlandse tv? Dat is dan ook de reden dat ik tegenwoordig op tv eigenlijk alleen maar naar voetbalwedstrijden kijk. de rest weet me gewoon niet meer te boeien. Misschien dat powned hier verandering in kan gaan brengen, verder heb ik eigenlijk weinig hoop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat vanzelf wel zullen doen. Er moet alleen eerst een markt gecreerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |