De reden die wordt gegeven is;quote:Op woensdag 2 december 2009 22:13 schreef Happel het volgende:
Waarom verdedigt Overeem zijn titel trouwens niet bij Strikeforce? Lees er herhaaldelijk berichten over op verschillende blogs, maar een echte reden waarom hij het nooit verdedigt zie ik niet.
Je vergeet ook dat Overeem bij Strikeforce binnengehaald werd om te verliezen van Buentello. Helaas voor Buentello en Scott Coker verloor Buentello van Overeem.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De reden die wordt gegeven is;
hij was van de zomer betrokken bij een vechtpartij in een disco.
zijn hand was fucked up
nu wil hij eerst wat warm-up fights voordat hij voor de K-1 title gaat en zijn SF title verdedigd.
volgens mij heeft hij zelf gezegd dat hij de SF title begin 2010 wil verdedigen.
quote:Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan!
Welkom in de wondere wereld van Bas Boonquote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef sjimz het volgende:
Had hij niet eerst even de spellingscontrole aan kunnen zetten.
Een tietelquote:Op donderdag 3 december 2009 08:42 schreef Dacide het volgende:
Hier een gedeelte van een verklaring van Bas Boon zelf (manager Golden Glory)
[..]
Ik heb hem via een private forum.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
heeft er iemand een adres waar ik de TUF-episode van gisteren kan kijken? Het enige wat ik via google en twitter te zien heb gekregen waren spoliers. Ik wil Marcus Jones die Matt in z'n broek zien laten pissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef sjimz het volgende:vanwege zijn hele personaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een triest mannetjeAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |