quote:Op zondag 6 december 2009 01:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik las het verdomme op NOS teletekst
quote:@titoortiz
Coaching TUF is going to be fun. Third time is a charm vs chuck. The guys better be in shape and want to work hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Had ik het goed een paar dagen geleden. Ik vind het opzich wel aardig btw. Ik wil ze beiden wel zien vechten en zie eigenlijk niet veel betere match-ups als deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Chuck vs Tito voor TUF 11 lijkt me leuk
TUF 10 Finale:Chuck LidellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te downloaden via via neem ik aan
?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF 10 Finale was nice
Schaub vs. NelsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]Fuck me.. Bisping is omlaag gegaan ja!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Gisteren in slaap gevallen bij de finale van TUF. Heb dus Nelson vs Schaub nog niet gezien, vanavond maar weer verder kijken.
De rest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef Happel het volgende:
Gisteren in slaap gevallen bij de finale van TUF. Heb dus Nelson vs Schaub nog niet gezien, vanavond maar weer verder kijken.
De rest:Bones Jones vs. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien Bisping geen optie is idd kunnen ze hem misschien tegen Vladimir laten matten.
Of anders een match tegen Ryan Bader. (someone's 0 has got to go match)
Zie net dat Bader al een fight heeft staan tegen Jardine @ UFC110 (weet niet of die al officieel is)
Doe dan maar Krzysztof Soszynski of high profile match tegen Brandon Vera
Edit: Krzys heeft ook al een match @ UFC 110 tegen Bonnar
Dan doe Vera maar![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 07-12-2009 16:44:58 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Toppers?quote:Realityserie waarin toppers op het gebied van worstelen, (kick)boksen, judo, karate en jiu-jitsu naar Las Vegas afreizen met het behalen van de titel the ultimate fighter als doel.
Ze trainen samen, leven samen en vechten tegen elkaar. Allemaal hebben ze de droom om uit te mogen komen op een event van de Ultimate Fighting Championship (UFC), maar alleen de beste twee kunnen daar in slagen.
Alleen de beste 2 die uitkomen tijdens een UFC event?
Come on!!!
Meteen maar een mailformulier opgestuurd
[ Bericht 17% gewijzigd door Tazmaniac op 07-12-2009 17:19:37 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vera is inderdaad een mooie tegenstander voor hem, impressive performance.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bones Jones vs. ?
Aangezien Bisping geen optie is idd kunnen ze hem misschien tegen Vladimir laten matten.
Of anders een match tegen Ryan Bader. (someone's 0 has got to go match)
Zie net dat Bader al een fight heeft staan tegen Jardine @ UFC110 (weet niet of die al officieel is)
Doe dan maar Krzysztof Soszynski of high profile match tegen Brandon Vera
Edit: Krzys heeft ook al een match @ UFC 110 tegen Bonnar
Dan doe Vera maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Henderson heeft getekend bij StrikeForce
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
UFC Ultimate 100 gedownload, echt een mooie dvd
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Paxlie het volgende:
Henderson heeft getekend bij StrikeForce
quote:After months of speculation, Dan Henderson has finally agreed to sign with Strikeforce. FanHouse has learned that the 12-year veteran, who was last seen knocking out Michael Bisping at UFC 100 in July, recently came to terms with the San Jose-based organization on a multi-fight agreement.
Wat een awesome roster zijn ze daar het creeren!!
Met Lawal en nu ook Henderson heeft Mousasi toch flink wat tegenstanders van formaat gekregen!
Ze zullen de rosters in de verschillende weight divisions echter diepier moeten maken!!
Als je het nu vergelijkt met de UFC light heavyweight division is het verschil in top fighters nog te groot. Bij de UFC lopen er zeker zo'n 10-15 rond die gewoon tot de top van de wereld behoren!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 07-12-2009 19:40:30 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Welke free agents zouden jullie halen???
Josh Barnett (of heeft hij nog een contract lopen?)
Ben Askren (die overigens vrijdag met een "big announcement" komt)
Ricardo Arona
Bart Palaszewski (om de under card mee te vullen)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Eerste reactie na het winnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou eerst zeggen Dan Henderson.. en toen keek ik een paar posts erbovenquote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ricardo Arona
Bart Palaszewski (om de under card mee te vullen)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Dana toch soms...Hij verslaat een van je meest gehypte fighters (in devastating fashion I might add) en hij is het niet waard?quote:"Dan Henderson brings nothing to the table"
Wat een huillie is het ook.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat moet Dana dan zeggen? Dit is zakelijk gezien toch goed? De mensen die je hebt hemel je op en de mensen die je niet hebt probeer je zwak te maken. Lijkt me best simpelquote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is Dana toch soms...
[..]
Hij verslaat een van je meest gehypte fighters (in devastating fashion I might add) en hij is het niet waard?
Wat een huillie is het ook.
Ik snap nooit dat mensen er zo'n probleem van maken. Als je er zakelijk naar kijkt is het logisch.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Och, hij doet dat lulpraatje ook met Fedor dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is Dana toch soms...
[..]
Hij verslaat een van je meest gehypte fighters (in devastating fashion I might add) en hij is het niet waard?
Wat een huillie is het ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 07-12-2009 21:48:37 ]![]()
huh?quote:
Niet vergeten: vanavond 23:00 TUF 10, alsof iemand hier de afleveringen nog niet heeft gezien
yay mma op tvlang geleden sinds Eurosport het nog weleens uitzond.
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Op extreme sports channel komt er nog wel eens Cage Ragequote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
huh?
Niet vergeten: vanavond 23:00 TUF 10, alsof iemand hier de afleveringen nog niet heeft gezien
yay mma op tvlang geleden sinds Eurosport het nog weleens uitzond.
of Strikeforce langs.
![]()
Sick veel bloed met dat nieuwe programma op RTL7 over UFC. Heb aardig wat afleveringen gezien maar heeft iemand ooit zoveel bloed gezien?
ps: ben opzoek naar de eerste 10 afleveringen van de UFC, heeft iemand die ? Torrent ?![]()
Heb aardig wat UFC gezien maar niet vaak zoveel bloed inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef versteegrob het volgende:
Sick veel bloed met dat nieuwe programma op RTL7 over UFC. Heb aardig wat afleveringen gezien maar heeft iemand ooit zoveel bloed gezien?
ps: ben opzoek naar de eerste 10 afleveringen van de UFC, heeft iemand die ? Torrent ?
...En nog wat anders, is er hier toevallig een fokker die traint bij Continental Gym in Osdorp, zo ja, dan heb ik een paar vragen
Whaaaat???? No money?![]()
Bezoek onze collega's van www.mixfight.nl eensquote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Heb aardig wat UFC gezien maar niet vaak zoveel bloed inderdaad...En nog wat anders, is er hier toevallig een fokker die traint bij Continental Gym in Osdorp, zo ja, dan heb ik een paar vragen
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Jawel hoor, genoeg UFC's waarbij het een groot bloedbad was. Kijk voor de gein eens het gevecht Stefan Struve vs Denis Stojnic @ UFC 99.quote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef versteegrob het volgende:
ps: ben opzoek naar de eerste 10 afleveringen van de UFC, heeft iemand die ? Torrent ?
Maar bedoel je de eerste 10 normale UFC's? Dus van begin jaren '90 met Royce Gracie, Ken Shamrock etc, of TUF seizoen 1?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Kharitonov, als ie tenminste weer de focus op MMA legt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ricardo Arona
Bart Palaszewski (om de under card mee te vullen)![]()
![]()
Het kan erger in TUF:quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg UFC's waarbij het een groot bloedbad was. Kijk voor de gein eens het gevecht Stefan Struve vs Denis Stojnic @ UFC 99.
Maar bedoel je de eerste 10 normale UFC's? Dus van begin jaren '90 met Royce Gracie, Ken Shamrock etc, of TUF seizoen 1?
Edwin Dewees vs. Gideon Ray
Even een schaamteloze copy paste van mijn topic op mixfight:
Aankomend weekend is het alweer UFC numero 107 (fightnights buiten beschouwing gelaten). Door de K-1 finale afgelopen weekend stond dit event een beetje in de schaduw tot nu toe. De card is in ieder geval heel goed en is wat mij betreft veelbelovend. Dat 'onze' Stefan Struve op de maincard staat is natuurlijk helemaal geweldig
Fightcard UFC 107 December 12th:
Maincard:
B.J. Penn (No. 1 LW, No. 6 PFP) vs. Diego Sanchez (for the LW title)
Frank Mir (No. 4 HW) vs. Cheick Kongo
Kenny Florian (No. 4 LW) vs. Clay Guida
Jon Fitch (No. 2 WW, No. 8 PFP) vs. Mike Pierce
Paul Buentello vs. Stefan Struve
Preliminary card:
Alan Belcher vs. Wilson Gouveia
Shane Nelson vs. Matt Wiman
Johny Hendricks vs. Ricardo Funch
Rousimar Palhares vs. Lucio Linhares
Damarques Johnson vs. Edgar Garcia
Kevin Burns vs. T.J. Grant
Helaas worden de prelims niet op Spike uitgezonden, dus mogelijk zien we sommige op de PPV en anders moet je ze later 'los' kijken.
De main card vind ik echt super gaaf. Penn vs Sanchez, voor de titel, geen verdere uitleg nodig. Ik hoop dat Kongo Mir verslaat op de manier zoals hij dat bij Hardonk deed. Florian vs Guida zou wel eens vuurwerk kunnen worden. Fitch vs Pierce, ook heel benieuwd naar. Waar ik eigenlijk nog het meest naar uitkijk dat is Buentello vs Struve. Ik hoop natuurlijk op een vette submission, daarmee schiet hij in 1 klap nog verder omhoog in de HW divisie. Dan komt Stefan tegen een tegenstander te staan van het kaliber Velasquez, Carwin of weer JDS.
Denk niet dat ik het live ga kijken, maar rustig download als ik wakker wordt. Heb geen zin in weer een brakke nacht nu ik het vrij druk hebAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:THQ werkt aan UFC Undisputed 2010
THQ gaat een vervolg maken op UFC Undisputed 2009, dat verschijnt onder de weinig verrassende naam UFC Undisputed 2010. Wanneer het spel uitkomt en voor welke platformen maakt de uitgever op 12 december bekend.
Het tijdschrift Edge heeft weten te achterhalen dat de Amerikaanse uitgever THQ een nieuwe Ultimate Fighting Championship-game op de planning heeft staan. Die zal als UFC Undisputed 2010 op de markt gebracht gaan worden. THQ gaat het vechtspel presenteren op 12 december, tijdens de Amerikaanse Spike TV Video Game Awards. Dan zal ook duidelijk worden wanneer het spel op de markt verschijnt en voor welke platformen het ontwikkeld wordt. Voorganger UFC Undisputed 2009, dat in mei van dit jaar op de markt kwam, verscheen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
UFC Undisputed is een belangrijke titel voor THQ. De release van UFC Undisputed 2009 bezorgde de uitgever een goed kwartaal, waarmee een lange periode van verlies en reorganisatie werd afgesloten. De game is gebaseerd op een Amerikaans toernooi dat op de Amerikaanse tv wordt uitgezonden. Vechters mogen daarin technieken uit boksen, kickboksen, muay thai, Braziliaans jiujitsu, judo en worstelen combineren.![]()
quote:De game is gebaseerd op een Amerikaans toernooi dat op de Amerikaanse tv wordt uitgezonden. Vechters mogen daarin technieken uit boksen, kickboksen, muay thai, Braziliaans jiujitsu, judo en worstelen combineren.![]()
Het heeft er trouwens wel voor gezorgd dat wat (vage) bekenden van mij bekend zijn geworden met de UFC en het nu veel volgen. Alleen jammer dat je elke keer uit moet leggen dat er meer is dan UFC en dat het eigenlijk MMA heet. Maar goed, het wordt wel steeds meer en meer bekend!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
In 1x de ppv uitzenden schiet niet op, dan kijtk er niemand helaasquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Het heeft er trouwens wel voor gezorgd dat wat (vage) bekenden van mij bekend zijn geworden met de UFC en het nu veel volgen. Alleen jammer dat je elke keer uit moet leggen dat er meer is dan UFC en dat het eigenlijk MMA heet. Maar goed, het wordt wel steeds meer en meer bekend!
Jezus, UFC op RTL7 was niets aan. Het leek wel een realitysoap. Ik dacht dat ze gewoon wat goede gevechten in die kooi lieten zien met publiek enzo eromheen.![]()
Precies, ik dacht precies hetzelfde.. niet het 'werken ernaar toe' en al dat gebabbel tussendoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Jezus, UFC op RTL7 was niets aan. Het leek wel een realitysoap. Ik dacht dat ze gewoon wat goede gevechten in die kooi lieten zien met publiek enzo eromheen.
The Outside Agency![]()
haha kijk eens aan wat een nieuwe users allemaal in het topic
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
The Ultimate Fighter is een soort van reality soapquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Jezus, UFC op RTL7 was niets aan. Het leek wel een realitysoap. Ik dacht dat ze gewoon wat goede gevechten in die kooi lieten zien met publiek enzo eromheen.
Elke week 1 gevecht. Uiteindelijk winnaar krijgt een contract met 6 cijfers.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Lees je eens in in The Ultimate fighter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Bespaard je ook weer wat nutteloze comments.![]()
Ze zouden oude UFC edities moeten gaan uitzenden!As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ze zouden oude UFC edities moeten gaan uitzenden!
The Outside Agency![]()
Denk dat ze dat vanzelf wel zullen doen. Er moet alleen eerst een markt gecreerd wordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ze zouden oude UFC edities moeten gaan uitzenden!
Die markt is er al volgens mij, mede dankzij internet bijvoorbeeld. Het is dan ook meer een kwestie van slechte smaak van de meeste zenders tegenwoordig. Ik bedoel, hoeveel echt stoere series en shows zie je tegenwoordig nog op de Nederlandse tv? Dat is dan ook de reden dat ik tegenwoordig op tv eigenlijk alleen maar naar voetbalwedstrijden kijk. de rest weet me gewoon niet meer te boeien. Misschien dat powned hier verandering in kan gaan brengen, verder heb ik eigenlijk weinig hoop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat vanzelf wel zullen doen. Er moet alleen eerst een markt gecreerd worden
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: