Pas nog gevochten ja. Paar weken geleden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Vecht Fedor nog ? Jammer dat Pride er niet meer is, dat vond ik altijd geweldig. UFC spreekt me toch niet zo heel erg aan.
Geen cardio, nextquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
I bring you: Mariusz Pudzianowski
5-voudig winnaar: Sterkste man van de wereld
Maakt in december zijn MMA debuut!
Ik ben benieuwd
Dat hoeft niet natuurlijk... Ligt er aan, als ie het snel naar de grond kan krijgen en dan GnP kan gaan doen... Dan maakt ie wel een kans, moet ie rondjes gaan rennen wordt het waarschijnlijk lastiger!quote:
Ja want grappling is absoluut niet vermoeiendquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet natuurlijk... Ligt er aan, als ie het snel naar de grond kan krijgen en dan GnP kan gaan doen... Dan maakt ie wel een kans, moet ie rondjes gaan rennen wordt het waarschijnlijk lastiger!
Ja en ze hebben ook droog gewicht wat moeilijk is te verplaatsen, dus als hij binnen een paar seconden een dominating positie kan krijgen als Brock dan heeft ie inderdaad een kans, met rondjes rennen bedoelde ik da dus als een tegenstander er echt een stand-up van kan maken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want grappling is absoluut niet vermoeiend
Dat soort krachtmensen zijn getraind op enorme krachtexplosies. Over het algemeen hebben die geen conditie.
Tja als je ziet welk niveau ze in TUF hebben soms...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn coaches beweren dat 3x5 geen probleem voor hem is qua cardio.
Nou zou ik dat natuurlijk ook roepen maar ik ben erg benieuwd wat deze man allemaal kan
Over TUF gesproken, ik hoorde via via dat RTL7 de eerste 4 eps van TUF3 gaat uitzenden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja als je ziet welk niveau ze in TUF hebben soms...
Ze adverteren helaas met TUF 10quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over TUF gesproken, ik hoorde via via dat RTL7 de eerste 4 eps van TUF3 gaat uitzenden.
Ortiz vs. Shamrock (de set-up voor Ortiz vs. Shamrock II)
Om vervolgens te kijken hoe de reactie's op het programma zijn!
owquote:
op tv zie je inderdaad Kimbo langskomen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ow![]()
Dat is nou minder mooi.. heb je AD op tv gezien of ergens op het www?
dat was op tv. Ze adverteren het wel op een goede manier als het ultieme mannenprogramma. Afgezien van het nederlands komt het best overquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ow![]()
Dat is nou minder mooi.. heb je AD op tv gezien of ergens op het www?
Engels gesproken, hopelijk houden ze het puur engels want anders wordt het niks. Ondertiteling en niks anders svp.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Dus is volledig NL commentaar of weet je niet?
Mariuszquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
I bring you: Mariusz Pudzianowski
5-voudig winnaar: Sterkste man van de wereld
Maakt in december zijn MMA debuut!
Ik ben benieuwd
Precies, hij is oersterk, dat heeft hij natuurlijk allang bewezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Unstoppable het volgende:
Lol, tenzij hij misschien net toevallig een gevalletje roidrage heeft, ben ik bang dat zoveel kilo's aan spieren gewoon teveel energie vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |