Kang verbaast me niks, die presteert gewoon veel te wisselvallig in de UFC...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Een onbekende site claimt het volgende:
[..]
Op thepiratebay kun je wel wat vinden.... zoek bijvoorbeeld op 'ufc beginning' voor UFC 1.quote:
vet! waar heb je die dvd's vandaan ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef honda1990 het volgende:
Ik ben zelf begonnen met wat te sparren met een maat van me, iemand nog tips wat betreft dvd's? Dus bijvoorbeeld de basistechniek? Ik heb 2 dvds van Bas Rutten, lethal street fighting (zitten best wat goede trucks tussen) en Big DVD's of combat (waar er best diep op de technieken word ingegaan dus bijv. armlocks e.d.) Het hoeft niet persé zo te zijn dat de technieken 1 op 1 van bijv. UFC overkomen, maar iets wat in die richting komt zou wel nice zijn
Stuur even een PM ik denk niet dat ik dat hier mag droppenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef haakon het volgende:
[..]
vet! waar heb je die dvd's vandaan ?
ik ben zelf ook erg benieuwd
Ja het niet van een DVD leren! Ga naar een sportschool en leer het daar, want het bekijken van een DVD zorgt er alleen maar voor dat je een groot risico loopt op blessures!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef honda1990 het volgende:
Ik ben zelf begonnen met wat te sparren met een maat van me, iemand nog tips wat betreft dvd's? Dus bijvoorbeeld de basistechniek? Ik heb 2 dvds van Bas Rutten, lethal street fighting (zitten best wat goede trucks tussen) en Big DVD's of combat (waar er best diep op de technieken word ingegaan dus bijv. armlocks e.d.) Het hoeft niet persé zo te zijn dat de technieken 1 op 1 van bijv. UFC overkomen, maar iets wat in die richting komt zou wel nice zijn
Hier in de buurt geen sportschool, maar geen trainers oid. bovendien alles wat voor mij een "verplichting" word is niet meer interessant ( trouwens is er wel met een bokszak en met een maat van me waar ik mee kan sparren, maar dat kan ik thuis ookquote:Op woensdag 9 december 2009 12:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het niet van een DVD leren! Ga naar een sportschool en leer het daar, want het bekijken van een DVD zorgt er alleen maar voor dat je een groot risico loopt op blessures!
Eigenlijk wel, want je doet het waarschijnlijk verkeerdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef honda1990 het volgende: Ik boks trouwens niet op enig niveau, ik vind het gewoon leuk om wat techniek ed. te leren, kan je niet slechter van worden toch?
Jawel, je kunt dingen verkeerd leren, je ziet niet tot hoever je kunt gaan en ga zo maar door!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier in de buurt geen sportschool, maar geen trainers oid. bovendien alles wat voor mij een "verplichting" word is niet meer interessant ( trouwens is er wel met een bokszak en met een maat van me waar ik mee kan sparren, maar dat kan ik thuis ook) Ik boks trouwens niet op enig niveau, ik vind het gewoon leuk om wat techniek ed. te leren, kan je niet slechter van worden toch?
In hoeverre maakt dit uit als ik toch niet de ambitie heb om er verder mee te gaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want je doet het waarschijnlijk verkeerd
Kan je een voorbeeld geven van wanneer je te ver doorgaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jawel, je kunt dingen verkeerd leren, je ziet niet tot hoever je kunt gaan en ga zo maar door!
als jij een greep inzet dan weet jij zo niet tot hoever je kan gaan dat het nog veilig is, althans niet van een dvdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven van wanneer je te ver doorgaat?
Ok op die manier, zover gaat het nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
als jij een greep inzet dan weet jij zo niet tot hoever je kan gaan dat het nog veilig is, althans niet van een dvd
dat soort dingen
tja ook dan vind ik het onverstandig, maar goed veel plezier!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok op die manier, zover gaat het nietHet is meer dat we met hoofdbescherming en boxhandschoenen (als we boxen niet de MMA handschoenen) gaan sparren. We houden het dus binnen de perken, en hebben allebei wel redelijk wat verstand, dus ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem zal zijn. Uiteraard is goede begeleiding cruciaal als je een goede boxer wil worden, dit is alleen bij ons niet het geval
Veel, je kan jezelf aardig pijn doen zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
In hoeverre maakt dit uit als ik toch niet de ambitie heb om er verder mee te gaan?
De dvd's zijn te vinden in de winkel. Op FOK mag je er niet eens om vragen, hooguit voor een link naar Amazon.com en aangezien je al goed weet hoe de dvd heet moet dat an sich wel lukken. Verder is er nog een hele goede private tracker, maar hopelijk heb je die al in pm gehad. Ook oudere UFC's zijn daar goed te vinden. Ik ben al door 2 mensen genaaid dus ik ben er klaar mee om invites te sturenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef honda1990 het volgende:
Kansloos die denigrerende opmerkingen, dat er mensen die zeggen dat je beter op les kan gaan is naar mijn mening niks mis mee. Ook is er door PM's die ik kreeg wel duidelijk geworden dat ik niet de enige ben die opzoek ben naar die dvd's. Ik vraag om dvd's niet om tips hoe ik het het beste kan leren. Ik vind het fijn dat die tips er zijn, maar dan moeten die mensen boven mij niet gaan janken
Tja er zijn nogal veel van die onverantwoordelijke 'achtertuin-vechters' snap je. Beetje zelf boksen niks mis meequote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef honda1990 het volgende:
Kansloos die denigrerende opmerkingen, dat er mensen die zeggen dat je beter op les kan gaan is naar mijn mening niks mis mee. Ook is er door PM's die ik kreeg wel duidelijk geworden dat ik niet de enige ben die opzoek ben naar die dvd's. Ik vraag om dvd's niet om tips hoe ik het het beste kan leren. Ik vind het fijn dat die tips er zijn, maar dan moeten die mensen boven mij niet gaan janken
Sorry dat ik geen grondige literatuurstudie heb gedaan voordat ik een programma bekijk. Ik wil gewoon gevechten zien tussen de beste vechters in een UFC arena wat gevuld is met toeschouwers. Op RTL7 flitste hele tijd vechters in actie in het octagon voorbij, dus ik denk dat zit wel goed. Blijkt het gewoon een verkapte realitysoap te zijn, een grote teleurstelling.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees je eens in in The Ultimate fighter.
Bespaard je ook weer wat nutteloze comments.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |