jah goed hequote:Op woensdag 25 november 2009 06:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
T was weer vroeg
Nog 3x deze week vroeg opstaan..
en met u?![]()
Blickvangers op de Schouwburgring! Is van een oud huisgenootje van mij!quote:Op woensdag 25 november 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah goed heis alweer bijna weekend
vanavond ff naar de kapper.
zaterdag feest van 2 goede vriendinnen, iemand nog een kado winkel tip ?
Fles tequila? Wie weet word het dan 's nachts nog extra feest met die 2 vriendinnen..quote:Op woensdag 25 november 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah goed heis alweer bijna weekend
vanavond ff naar de kapper.
zaterdag feest van 2 goede vriendinnen, iemand nog een kado winkel tip ?
Dat!quote:Op woensdag 25 november 2009 07:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Blickvangers op de Schouwburgring! Is van een oud huisgenootje van mij!
zie dat niet zo voor me...quote:Op woensdag 25 november 2009 07:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Fles tequila? Wie weet word het dan 's nachts nog extra feest met die 2 vriendinnen..
ik ook nietquote:
grmbl, als dat zo is ben ik genaaidquote:Op woensdag 25 november 2009 09:23 schreef theKiD het volgende:
Wel opletten Crazy.. Door al dat kunststof tegenwoordig, klapt na een aanrijding weer terug in oorspronkelijke vorm. Dus voor t zelfde geld is er onder het kunststof een en ander wel goed geraakt.. Kruip ff onder de auto just in case..
Gelukkig rijden er niet zoveel Zafira's rondquote:Op woensdag 25 november 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grmbl, als dat zo is ben ik genaaid
geen gegevens omdat er geen schade was en dergelijke.
hij reed in een opel zafira
en wat hebben we hier van geleerd mevrouw stemband?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grmbl, als dat zo is ben ik genaaid
geen gegevens omdat er geen schade was en dergelijke.
hij reed in een opel zafira
klopt, denk dat we nog geen 5 km per uur redenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er niet zoveel Zafira's rond![]()
Maar das idd verneukeratief. Vroeger met stalen bumpers, was iig tenminste goed te zien of er schade was.. gezien het ingedeukt was, en bleef..
inderdaad. Ach jah, hopen dat rest van de dag goed gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef theKiD het volgende:
Met die snelheid zal alles wel meevallen en is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand.. maar toch blijft zuur..
hoiquote:
Gal en Gal?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:48 schreef styliste het volgende:
Ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben.. Waar kan ik het beste naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |