Jawel, ze heette Kimm en we waren 5 in de zandbak bij school... Ik heb een week gedacht dat ik Superman was... Ging op zich goed, tot ik dacht dat ik kon vliegen, tegen vuur kon en ook wel door een ruit kon lopen (dat lukte wel heb nog steeds de littekens om het te bewijzen...)quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef styliste het volgende:
[..]
Jij nooit gehad?
Komt goed hoor. Het is ook al laat. Ga mijn nestje opzoeken denk ik..
Superman? Hoe kom je daar dan bij?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jawel, ze heette Kimm en we waren 5 in de zandbak bij school... Ik heb een week gedacht dat ik Superman was... Ging op zich goed, tot ik dacht dat ik kon vliegen, tegen vuur kon en ook wel door een ruit kon lopen (dat lukte wel heb nog steeds de littekens om het te bewijzen...)
Vond Batman niet zo leuk en aangezien ik een oer angst voor spinnen heb was Spiderman sowieso geen kandidaat...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef styliste het volgende:
[..]
Superman? Hoe kom je daar dan bij?
Geniaal!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vond Batman niet zo leuk en aangezien ik een oer angst voor spinnen heb was Spiderman sowieso geen kandidaat...
Oh sorry. Ik ga even kijken of dat lukt.. Zit al heel de avond mobiel dus dan zie ik niet of ik pm heb..quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
En btw geef eens antwoord op een heel persoonlijk PM'tje wat ik je gezonden heb...
Ja en mama vond het hele Hulk met kapotte kleding gedoe zeker niet zo fijn, na 2x mezelf met stift groen te hebben gekleurd en mijn shirt kapot te hebben gemaakt had ik huisarrest... Ergo het mislukte vliegexperiment...quote:
je vraagt er om:quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en mama vond het hele Hulk met kapotte kleding gedoe zeker niet zo fijn, na 2x mezelf met stift groen te hebben gekleurd en mijn shirt kapot te hebben gemaakt had ik huisarrest... Ergo het mislukte vliegexperiment...
Schaam me er wel voor...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:47 schreef styliste het volgende:
[..]
je vraagt er om:
Pic's or it didn't happen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://messages.fok.nl/pdaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik ga even kijken of dat lukt.. Zit al heel de avond mobiel dus dan zie ik niet of ik pm heb..
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Schaam me er wel voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch jammer van die coolest costumes url..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nou en? Is dat een uitdaging?
Als je die handschoen op wilt pakken...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Toch jammer van die coolest costumes url..
En nou en? Is dat een uitdaging?
Doe s!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als je die handschoen op wilt pakken...
Er moeten btw wel foto's van zijn, maar dat is dus wel een tijdje terug en die zitten nog ergens in een oldskool foto album bij mijn ouders, zal een keer spitten...
Nu er alweer uit? Ik ga nu maar eens tukken1quote:
Mag de hele week om 04:00u op me werk zijn, dus dan idd zo vroeg reageren..quote:Op woensdag 25 november 2009 04:30 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Nu er alweer uit? Ik ga nu maar eens tukken1
Hoezo ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 06:04 schreef Stuurloos het volgende:
Bah! Mijn wekker ging ook om half 6...
kiddiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |