Hoe komt het?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:58 schreef Guard het volgende:
het enige wat vandaag goed is gegaan is dat ik net voor de regen thuis was zojuist... rest van de dag was crap...
kweenie one of them days I guess, alles zat gewoon tegen, loop overal tegenaan, etc...quote:
Oh bah, dan kruipt de tijd ook voorbijquote:Op woensdag 25 november 2009 18:12 schreef Guard het volgende:
[..]
kweenie one of them days I guess, alles zat gewoon tegen, loop overal tegenaan, etc...
dat viel wel mee, aangezien ik vandaag iets wou afhebben maar het lukte niet echt (of eigenlijk echt niet), en dan komt die zelf gestelde deadline altijd heel snel dichterbij.... Maar ja morgen weer een kans...quote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh bah, dan kruipt de tijd ook voorbij
Uhuh, ik snap het. Hopelijk gaat het morgen beter/sneller!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
[..]
dat viel wel mee, aangezien ik vandaag iets wou afhebben maar het lukte niet echt (of eigenlijk echt niet), en dan komt die zelf gestelde deadline altijd heel snel dichterbij.... Maar ja morgen weer een kans...
Vrijdag wel weer vrij
Fireflies:quote:Op woensdag 25 november 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Misschien word je vrolijk van dit liedje:
Vast wel, en anders mijn trots maar even inslikken en een collega om hulp vragenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik snap het. Hopelijk gaat het morgen beter/sneller!
Hehe, muziek helpt dat inderdaad welquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Fireflies:
[ afbeelding ]
![]()
Muziek is (bijna) altijd goed om dit soort dagen gewoon van me af te laten glijden
Dat zou ook een hele goed zijn ja! Maar zo te horen heb je daar moeite meequote:Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Vast wel, en anders mijn trots maar even inslikken en een collega om hulp vragen
hehehe... mutsquote:Op woensdag 25 november 2009 18:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, muziek helpt dat inderdaad wel
Ik ben altijd zo'n muts die liedjes op repeat gaat zetten & daarna ben ik ze spuugzat
[..]
Dat valt op zich wel mee, maar dit wil ik zelf oplossen...quote:Dat zou ook een hele goed zijn ja! Maar zo te horen heb je daar moeite mee
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik ben een muts
Ik ga zometeen Brownies maken!![]()
Ze zullen vast wel goed smaken!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoop dat ze smaken!
En in de "baktijd" ga ik even studeren, goed hè?
Hope so! Gister op mijn werk waren ze een beetje verpestquote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel goed smaken!
En een beetje studeren, is dat voor de gemoedsrust?
Herkenbaar, gewoon langzaam beginnen, en dan daarna jezelf belonen (in dit geval met Browniesquote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hope so! Gister op mijn werk waren ze een beetje verpestHaha. Maar goed; uiteindelijk smaakte het ook wel!
Naja, ik vind dit vak gewoon niet leuk en dan moet ik mijzelf er echt toe zetten om iets te doen (wat dan weer niet werkt, want dan ben ik helemaal opstandig), maar goed! Ik moet gewoon wat doen, dus 40min (de baktijd) vind ik een mooi beginnetje
206-je?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:06 schreef styliste het volgende:
ik had een leuk peugeotje gezien... issie gewoon al verkocht
rij je zoveel dan, dat je naar een diesel kijkt?quote:
ik moet mijn rijbewijs nog halenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]
rij je zoveel dan, dat je naar een diesel kijkt?
Achso.. je hebt er in ieder geval goed overnagedacht, en niet zoiets van: OWH deze is leukquote:Op woensdag 25 november 2009 19:13 schreef styliste het volgende:
[..]
ik moet mijn rijbewijs nog halen![]()
maar aangezien mijn ouder in oss en in heumen wonen verwacht ik dat ik toch wel heel wat kilometertjes ga maken. Bovendien rij ik nu (lesauto) ook diesel en dat rijd toch wel erg prettig.
En daarnaast zit ik nu zonder baan en in Tilburg is niet heel veel te vinden dus wie weet waar ik uiteindelijk iedere dag naar toe moet...
ik denk wel goed na hoor bij dit soort dingenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Achso.. je hebt er in ieder geval goed overnagedacht, en niet zoiets van: OWH deze is leuk, ik wil deze....
En dan pas gaan nadenken over wat voor auto het is, welke brandstof, kmstand, etc etc
En nu ga ik maar eens even iets te eten maken denk ik...
Nieuwe swiftjesquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die nieuwe swifjtes zijn inderdaad leukMaar als ik groot ben en een rijbewijs heb wil ik een matzwarte opel manta met omabloemetjesstoelbekleding
Dat "gestoken" maakt dat het vreemd klinktquote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik rij vooralsnog nog gewoon in alles wat ik onder m'n kont gestoken krijg. Als in: welke auto ik meekrijg / in mag rijden. Weet niet of jullie die uitdrukking snappen, voordat jullie weer rare dingen gaan bedenken..
mantaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die nieuwe swifjtes zijn inderdaad leukMaar als ik groot ben en een rijbewijs heb wil ik een matzwarte opel manta met omabloemetjesstoelbekleding
Oohh, op die manier. Maar krijg je 'm nu niet meer dan? Of heb je geen tijd/zin/geld om ermee te beginnen?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen rijbewijs inderdaad![]()
Ik zou hem voor mijn eindexamen krijgen maar ben uiteindelijk in 5 gym naar Tilburg vertrokken.
Hoezo rij je meer dan 25.000 km?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
Een diesel zou nu voor mij beter zijn
Ja. Sinds juli 2008 heb ik er 34.000 op staanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoezo rij je meer dan 25.000 km?
Tja dan zit je net op omslag punt, als je verwacht nog zo veel te rijden, moet je LPG inbouwen!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Sinds juli 2008 heb ik er 34.000 op staan
Ik denk zelf dat het nu wel iets af gaat nemen, dus ik wacht nog even af. Maar idd; het is een twijfelpuntjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja dan zit je net op omslag punt, als je verwacht nog zo veel te rijden, moet je LPG inbouwen!
Das weinigquote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
rij ook diesel, lease auto, maar zit nu op 17000 nog 3 maanden dan heb ik hem een jaar
Heerlijk fakequote:Op woensdag 25 november 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Vanaf 0:57
Wij keken dit vandaag in de collegezaal
Ik zou hem voor mijn gymnasiumeindexamen krijgen, die kans is verkeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oohh, op die manier. Maar krijg je 'm nu niet meer dan? Of heb je geen tijd/zin/geld om ermee te beginnen?
Mongolquote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
Groene opel manta ftw!
[ afbeelding ]
tjah, alleen TIlburg eindhoven of tilburg bredaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Das weinigik heb die van mij nu een kleine 6 maanden en er ongeveer 32k bij gereden...
dat is een bekend probleem..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou hem voor mijn gymnasiumeindexamen krijgen, die kans is verkeken.
Nu is het probleem vooral geen geld
Haha, dat had ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Stuurloos het volgende:
Peter Powers fake? Geen idee, maar ik lachtte me rot!![]()
Ey, da was een verdomd fijne hondquote:
hier ok,quote:
Gelukkig heb ik dat dan weer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ok,
heb gewoon liedje in mn hoofd:
Nu ook radio aanquote:Op donderdag 26 november 2009 06:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat dan weer nietZou helemaal gek worden van zulke muziek
Ik niet vanmorgen, en dat is geen goed nieuws voor mijn omgevingquote:Op donderdag 26 november 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ok,
heb gewoon liedje in mn hoofd:
Dat denk je, maar stiekem zijn ze overalquote:Op donderdag 26 november 2009 07:50 schreef Stuurloos het volgende:
(maar ik heb nog nooit een Fok!ker gezien)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |