tjah, alleen TIlburg eindhoven of tilburg bredaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Das weinigik heb die van mij nu een kleine 6 maanden en er ongeveer 32k bij gereden...
dat is een bekend probleem..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou hem voor mijn gymnasiumeindexamen krijgen, die kans is verkeken.
Nu is het probleem vooral geen geld
Haha, dat had ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Stuurloos het volgende:
Peter Powers fake? Geen idee, maar ik lachtte me rot!![]()
Ey, da was een verdomd fijne hondquote:
hier ok,quote:
Gelukkig heb ik dat dan weer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ok,
heb gewoon liedje in mn hoofd:
Nu ook radio aanquote:Op donderdag 26 november 2009 06:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat dan weer nietZou helemaal gek worden van zulke muziek
Ik niet vanmorgen, en dat is geen goed nieuws voor mijn omgevingquote:Op donderdag 26 november 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ok,
Dat denk je, maar stiekem zijn ze overalquote:Op donderdag 26 november 2009 07:50 schreef Stuurloos het volgende:
(maar ik heb nog nooit een Fok!ker gezien)..
Desondanks wel lekker geslapen, in mijn droom lag er iemand naast me in bed die ik niet ken en ook geen BN-er is, dus zal wel een Fok!ker zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat denk je, maar stiekem zijn ze overal
En bedankt he. Tof man! Nou heb ik m ook in mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 november 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ok,
Dit werd u mede mogelijk gemaakt door CrazyMquote:Op donderdag 26 november 2009 08:12 schreef styliste het volgende:
[..]
En bedankt he. Tof man! Nou heb ik m ook in mijn hoofd.
Waarom droom je over mij dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:03 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Desondanks wel lekker geslapen, in mijn droom lag er iemand naast me in bed die ik niet ken en ook geen BN-er is, dus zal wel een Fok!ker zijn..
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het was een vrouwelijke Fok!ker.. een Fok!ster
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
+1 letter en we zijn weer bij theKiDquote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+1 letter en we zijn weer bij theKiD![]()
[ afbeelding ]
(niet verkeerd opvatten KiD)
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 08:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.. maar ik snap m niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |