quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
Fokke en Sukke zijn bazen, dus oprotten met je semi-intellectuele taalgebruik!
quote:
Maar waarom dan?? Wat maakt het zo leuk?quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
Niet zo bijdehand doenquote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien is gevoel voor humor wel subjectief
Met mij kan je best ver gaan hoor. Ik vind zelfs kabouter Wesley leuk. Maar dit... misschien ben ik er wel gewoon te dom voor. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien is gevoel voor humor wel subjectief
Of misschien is het gewoon niet jouw soort humor. Zou kunnen. Toch? Denk 't wel. Niet dan? Wel toch!quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Met mij kan je best ver gaan hoor. Ik vind zelfs kabouter Wesley leuk. Maar dit... misschien ben ik er wel gewoon te dom voor. Dat kan ook natuurlijk.
qftquote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef murphyjenkins het volgende:
TS leest NRC
Cyanide and Happiness is de shit
Dat sowieso. Maar ook daar gaat mijn klacht niet over. Ik wil weten waar die collectieve waardering vandaan komt. Je zou het kunnen vergelijken met de Lama's. Ik vond het niet grappig, maar velen vonden het fantastisch. Helemaal geen probleem, maar het leek wel alsof er een soort algemene consensus was dat De Lama's helemaal geweldig was.quote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon niet jouw soort humor. Zou kunnen. Toch? Denk 't wel. Niet dan? Wel toch!
En velen vonden er niets aan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vond het niet grappig, maar velen vonden het fantastisch.
Nee, want ik vond de Lama's ook KUT en F&S vind ik leuk.quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ook daar gaat mijn klacht niet over. Ik wil weten waar die collectieve waardering vandaan komt. Je zou het kunnen vergelijken met de Lama's. Ik vond het niet grappig, maar velen vonden het fantastisch. Helemaal geen probleem, maar het leek wel alsof er een soort algemene consensus was dat De Lama's helemaal geweldig was.
Ik zeg niet dat je de humor inhoudelijk kunt vergelijken. Wel de overwaardering.quote:Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, want ik vond de Lama's ook KUT en F&S vind ik leuk.
Dit klinkt nogal achterdochtig.quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
...maar het leek wel alsof er een soort algemene consensus was dat De Lama's helemaal geweldig was.
Jij vindt het overwaardering omdat het jou opvalt. Het is enkel overwaardering in jouw beleving, puur subjectief dus.quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je de humor inhoudelijk kunt vergelijken. Wel de overwaardering.
ja het isde schuld van dwddquote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef ElZwino het volgende:
TS heeft gelijk. Vroeger toen ze nog niet elke dag in DWDD kwamen waren ze veul grappiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |