quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nice.. Is dat net t 'nieuwe model' ? of nog niet.. (de andere grill en dikkere stuur)
Deze [ afbeelding ]
ipv
deze [ afbeelding ]
stuur: [ afbeelding ]
Maar k begreep dat je de 'ouwe' ook wegdeed omdat die te duur werd, waarom dan 'dezelfde' weer? Of zit ik mis?
Ow, dit is niet degene die ik ga kopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Koepert het volgende:
Ah vandaar.. dat verhelderd de boel weer![]()
NiceLijkt t zo of is t metallic? Mijne (4d uit '00) is vergelijkbaar kleurtje alleen dan niet metallic..
Neem aan dat je al gegoogled hebt? Ik zou het zo niet weten...quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef R2cksson het volgende:
De vrouw van mijn vader heeft een 106 gekocht met een radio erin. Maar de radio vraagt om een code... Ik begrijp dat dit moet worden opgezocht in een database, kan iemand hierbij helpen misschien?
Tofquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef R2cksson het volgende:
Ik rijd zelf trouwens een 205 uit '88. Gekocht voor 750 euro met 54.000 op de teller. DANG wat een kanon!
Vaak staat die code in je onderhoud of informatieboekje die bij de auto zit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef R2cksson het volgende:
De vrouw van mijn vader heeft een 106 gekocht met een radio erin. Maar de radio vraagt om een code... Ik begrijp dat dit moet worden opgezocht in een database, kan iemand hierbij helpen misschien?
Het is óf 120.000 km óf 5 jaar, dat is mij verteld bij m'n 206.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:11 schreef djayzz het volgende:
Mijn peugeot dealer zegt dat de distributieriem voor een 306 2.0 16v alleen vervangen moet worden na 120.000km. de laatste keer dat ie vervangen is, was in 2004, 40.000km geleden.
Ik dacht dat er ook een "eis" was dat je hem na 5 jaar moest vervangen?
Weet iemand hier iets over.
[edit]Er staat nu 135.000 op de teller, en hij zegt dat ie kan garanderen dat tot 180.000km er niks mee zal gebeuren
.. Heb net een andere peugeot dealer gebeld, die zegt dat ie er tot 8 jaar op kan blijven zitten.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is óf 120.000 km óf 5 jaar, dat is mij verteld bij m'n 206.
Okéquote:Op woensdag 7 april 2010 11:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
.. Heb net een andere peugeot dealer gebeld, die zegt dat ie er tot 8 jaar op kan blijven zitten.
Waarschijnlijk zit ik binnen een jaar toch wel in de buurt van die 180.000, dus doe ik het dan
oeps, haha! Nee, ik wil hem voor eind 2011 wel gaan vervangenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
De mijne zat er 9 jaar onder (85.000km) en die was hard aan vervanging toe zei de monteur
Liever iets te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 7 april 2010 11:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
oeps, haha! Nee, ik wil hem voor eind 2011 wel gaan vervangen
Ja dat is zo, maar aangezien ik de auto bij een dealer ga kopen, en hij zegt dat ie garandeert dat de distributieriem nog een tijd mee kan.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Liever iets te vroeg dan te laat
Maar mijn auto had ik 9 jaar tijd, nog geen 90.000 gereden
Al zegt het ook niets, laatst mijn oom met zijn Focus, klapte er bij 280.000 al uit, terwijl hij pas bij 320.000 hoefde
Maar kan je niet zorgen dat ie voor een mooie prijs hem meteen vervangt?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar aangezien ik de auto bij een dealer ga kopen, en hij zegt dat ie garandeert dat de distributieriem nog een tijd mee kan.
eBay kan je nog proberen?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:01 schreef HaagsPietje het volgende:
gister en vandaag zijn mijn "pimp-my-car-before-summer" dagen.
Gister 4 uur bezig geweest met de buitenkant (wassen, waxen, bumperspray, bandenspray etc.) en vandaag wordt de binnenkant onder handen genomen!
Echter, mijn peugeuot 306 xn uit 1995 heeft links en rechts achter 2 ronde doppen zitten (waarvan 1 de benzinedop) met daarop 2 zwarte strips. Nu mis ik 1 van die strips. Ik heb al via de onderdelensite een oproep geplaatst en ben diverse sloperijen afgereden maar niemand heeft een 306 staan op het moment. Iemand enig idee via welke weg ik het nog meer kan proberen? Bestaan er meer speciale websites voor bijvoorbeeld??
heb het er al over gehad, maar hij blijft erbij dat ie gewoon goed is.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar kan je niet zorgen dat ie voor een mooie prijs hem meteen vervangt?
echt? voor 1 zo'n onderdeeltje? nou ja, ga het wel ff proberen dan.....thanks...quote:
Jammer, aangezien het je toch al snel 300 euro kost als je het laat doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
heb het er al over gehad, maar hij blijft erbij dat ie gewoon goed is.
Heb al flink onderhandeldt(dt) met hem, ga er niks meer afkrijgen
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
echt? voor 1 zo'n onderdeeltje? nou ja, ga het wel ff proberen dan.....thanks...
ik vermoed dat er nog iemand anders met hetzelfde probleem rondloopt/heeft rondgelopen, want dat stripje kan er nooit uit zichzelf zijn afgevallen, zit namelijk vastgeklikt....fuckers
Ja I knowquote:Op woensdag 7 april 2010 12:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Jammer, aangezien het je toch al snel 300 euro kost als je het laat doen.
Dat scheelt.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja I knowHeb gelukkig al wel veel andere onderdelen laten vervangen voor dat ik hem koop. onderdelen die nog wel goed waren, maar toch binnen een jaar of wat vervangen moesten worden
Zie foboquote:
Tofquote:Op woensdag 7 april 2010 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zie foborode is de oude, groen de nieuwe! Betere foto's volgen nog
Om slechte stukken te ontdekken bedoel je? ja dat gaat wel gebeurenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Tof
Nu even een keertje helemaal goed poetsen en schoonmaken
gecheckt, en inderdaad heel veel onderdelen en andere prullaria, maar helaas niet zo'n strip...quote:
Nee, gewoon om hem schoon te maken 'naar je eigen zin'.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Om slechte stukken te ontdekken bedoel je? ja dat gaat wel gebeuren
Ow zo, nou ze leveren hem helemaal schoon gemaakt af, dus dat zit de komende tijd wel goed denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, gewoon om hem schoon te maken 'naar je eigen zin'.
Hij ziet er nog erg netjes uitquote:Op woensdag 7 april 2010 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow zo, nou ze leveren hem helemaal schoon gemaakt af, dus dat zit de komende tijd wel goed denk ik.
Btw nieuwe en andere foto geupload
Hij rijdt ook erg fijnquote:
Dat zijn nog eens grote plannenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij rijdt ook erg fijnIk ga van de zomer heel veel kilometers maken (vrienden door het hele land opzoeken, tripjes naar londen en hamburg) en ben van plan een gastank in te bouwen
Jazeker, heb er zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 12:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens grote plannen
De mijne staat er nu zo bij
Er ligt alleen een hele laag geel op het dak van alle stuifmeel van de planten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt in oktober 10 jaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazeker, heb er zin in
Ziet er netjes uit! ga eens gauw aan het poetsen dan
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij wordt in oktober 10 jaar.
Ik heb hem maar half gepoetst zaterdag, doordat het begon te druppelen.
En daarna zondag er nog mee door de regen gereden en door een plas die zo groot was, dat het water op m'n voorruit kwam. Dus het is een wonder dat ie nog zo schoon is.
Ja, het was én koud én het begon te druppelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar beter dat het zomer wordt dan! heb de mijne vorige week gewassen, ziet er nu nog schoon uit
Kleien doe ik niet, ik was hem gewoon "simpel"quote:Op woensdag 7 april 2010 12:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het was én koud én het begon te druppelen.
Maar ik heb wel mijn kofferklep, dak en motorkap gekleid.
Ik normaal ook altijd.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kleien doe ik niet, ik was hem gewoon "simpel"
ah vandaar. je moet je vogelpoep ook niet verwijderen met een schuurmachinequote:Op woensdag 7 april 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik normaal ook altijd.
Maar ik had laatst klei gekocht, aangezien mijn dak wel een schuurpapiertje leek.
En nu is hij weer zo zacht als babybilletjes
Ik wil alleen nog een goede wax kopen, nu heb ik het gedaan met Turtle-troep
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 7 april 2010 13:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
ah vandaar. je moet je vogelpoep ook niet verwijderen met een schuurmachine![]()
Mijn vader heeft nog een hele voorraad autowas in de schuur staan, waar ik al een jaar mijn auto schoon mee maak
Jep, en een handdoek om hem af te drogenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Maar hij heeft in een bosrijke omgeving gestaan, want er zat ook groene aanslag op de wieldoppen toen ik hem kreeg
Het belangrijkste is als je gaat wassen, om de twee-emmer-methode te gebruiken
Precies.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jep, en een handdoek om hem af te drogenvoorkom je vervelende strepen mee
Wanneer heb je hem gekocht?
Nog problemen mee gehad in het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Vorig jaar halverwege april, dus hij is nu bijna een jaar in m'n bezit.
Niks geksquote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nog problemen mee gehad in het afgelopen jaar?
Dat is prettigquote:Op woensdag 7 april 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks geks
Alleen de normale slijtages en kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is prettigZoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen wel één irritatiepuntje.![]()
Ow, lekkende motor, backfires door het gas, verrotte uitlaat, slechte gas installatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb alleen wel één irritatiepuntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |