klopt, veel ervan ook interieur en onder de motorkap, en das niet te zien op de fotos. Maar geen andere bumpers, geen stickers, geen vliegtuigspoilers. Hij is zo goed als origineel en "getuned" met OEM dingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat anders een heel waslijstje
Dank u! Gaan er spijtig wel weer onder vandaan.. Ik wil ze van de zomer gaan opknappen, poedercoaten en dan voor winterbanden gaan gebruiken..!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gave velgen ook![]()
Mag k vragen wat die gekost hebben? Of anders iig make&model...
Ik vind de 16 inch ouragans nét even te klein.. voor het mooie zouden er zelfs 18inches onder moeten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat valt mee
Ik vind trouwens deze velgen niet mooier dan de originele GTi-velgen
Het is allemaal heel leuk allemaal, maar de banden worden per maat groter ook onbetaalbaarder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Dank u! Gaan er spijtig wel weer onder vandaan.. Ik wil ze van de zomer gaan opknappen, poedercoaten en dan voor winterbanden gaan gebruiken..!
Het zijn Evolution velgen.. Komen bij velgenland.nl vandaan. Ik dacht (uit me hoofd)S019 Hyperblack ofzo
Heb er mét banden geloof ik zo'n 6 of 700 voor betaald.
[..]
Ik vind de 16 inch ouragans nét even te klein.. voor het mooie zouden er zelfs 18inches onder moeten.
Dan word de lijn van de wielkast even wat kleiner.
Van de zomer wil ik een nieuw setje halen, maar dan niet met spaakvelgen..
Als je daar moeilijk over gaat doen, moet je op 13" staal gaan rijden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is allemaal heel leuk allemaal, maar de banden worden per maat groter ook onbetaalbaarder.
Serieus?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:55 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Als je daar moeilijk over gaat doen, moet je op 13" staal gaan rijden.
Bovendien, 17" kost (habbi babbi) 30 euro per band
schijtbanden ja, domste wat je kan doen. Je banden zijn het enige contact met het wegdek en daar moet je niet op gaan besparen, vooral niet in 17 inch, die al wat platter zijn dan anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:55 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Als je daar moeilijk over gaat doen, moet je op 13" staal gaan rijden.
Bovendien, 17" kost (habbi babbi) 30 euro per band
Ik geloof dat de banden die onder de mijne nu liggen (14" op stalen velgen) kosten geloof ik ook 60-70 euro.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef Providentia het volgende:
[..]
schijtbanden ja, domste wat je kan doen. Je banden zijn het enige contact met het wegdek en daar moet je niet op gaan besparen, vooral niet in 17 inch, die al wat platter zijn dan anders.
Mijn 17 inch banden 195/40/17 waren 132 euro per stuk. En mijn 15 inch winterbanden 101 per stuk.
ja 14 inch ja en continental, dat is geen yukiyuki merk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloof dat de banden die onder de mijne nu liggen (14" op stalen velgen) kosten geloof ik ook 60-70 euro.
Continental Eco's liggen er onder geloof ik en heb nog nooit het idee gehad dat ik weg glee (op niet gladde weg).
Ik heb een oom die rijdt in een Opel Omega, die heeft achter 2 yingyangwangbanden, die gleed alle kanten op met dat ding.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Providentia het volgende:
[..]
ja 14 inch ja en continental, dat is geen yukiyuki merk.
ik vind dat gewoon echt dom, spaar dan een maand langer bij wijze van zodat je goede degelijke banden onder je auto hebt ipv cheape rotzooi. Zoals ik al zei, enige contact met wegdek, zorgen voor jouw veiligheid, waarom dan cheape zooi.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een oom die rijdt in een Opel Omega, die heeft achter 2 yingyangwangbanden, die gleed alle kanten op met dat ding.
Omdat het je misschien 50 euro scheelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef Providentia het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon echt dom, spaar dan een maand langer bij wijze van zodat je goede degelijke banden onder je auto hebt ipv cheape rotzooi. Zoals ik al zei, enige contact met wegdek, zorgen voor jouw veiligheid, waarom dan cheape zooi.
wat is 50 euro nou als je er 25 meter eerder mee stilstaat, minder snel de weg af glijd , beter grip hebt bij regen en sneeuw en het minder gehorig rijdt. Is je leven geen 50 euro waard dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat het je misschien 50 euro scheelt.
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Providentia het volgende:
[..]
wat is 50 euro nou als je er 25 meter eerder mee stilstaat, minder snel de weg af glijd , beter grip hebt bij regen en sneeuw en het minder gehorig rijdt. Is je leven geen 50 euro waard dan?
Sorry hoor maar op banden moet je never nooit besparen, ook geen 50 euro. En ja voor sommige is het zat geld, snap ik, maar dan spaar je wat langer door ipv schijtbanden te kopen.
Bij deze verkoper: http://link.marktplaats.nl/324913211quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Babovic het volgende:
Impry waar heb jij die RC spoiler gekocht?
Thnxquote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij deze verkoper: http://link.marktplaats.nl/324913211
De kwaliteit van de spoiler was niet echt goed, redelijk poreus op sommige plekken, waardoor de spuiter heel wat keren heeft moeten plamuren/opschuren. Zelfs na de eerste spuitlaag vielen er alweer gaatjes in, dus toen is hij nog een keer helemaal opnieuw begonnen.
De kosten waren nu vooraf afgesproken, dus het was geen probleem, maar let er op dat het spuiten hierdoor wel duurder kan worden.
Uiteindelijk ¤ 125,- zwart kwijt geweest voor het spuiten.
Verder qua pasvorm, model en gewicht wel een prima spoiler! Alleen heb ik het misschien net verkeerd getroffen met de 'grondlaag'.
die velgen heb ik als wintervelgenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
En ik heb een set Scirocco-velgen gekocht.![]()
Binnenkort even een paar mooie foto's maken
Ik moest toch 2 nieuwe achterbanden ivm scheurtjes en de 2 voorbanden waren ook nog maar 1 a 2 mm van het verantwoorde af. En nu setje met +- 5.5-7 mmquote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef Providentia het volgende:
[..]
die velgen heb ik als wintervelgenwaren mn standaard velgen toen ik em kocht.
Haha, geinigquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:23 schreef St4ck3r het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto van mijn autootje hier
Van de week een honingraatgrill halen, en een schroefset bestellen!
Zover ik op internet kan vinden, klopt die 30.000 kmquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:12 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zat trouwens even in het onderhoudsboekje te kijken, en daar staat dat mn 206 elke 30.000 km een beurt moet hebben. Lijkt me erg weinig, nietwaar? Staat wel iets bij van een tussentijdse check, maar dat stelt niet veel meer voor dan koelvloeistof en olie niveau controleren als ik dat boekje zo opvat.
Iemand die weet of dat klopt?rij voornamelijk snelweg.. lijkt me wel relaxed, zo'n groot interval...
grote en kleine beurt om en om staat er...
klopt gewoon, bij 30.000 kleine beurt, 60,000 grote beurt, 90.000 kleine en 120.000 grote beurt en riemen/spanrollen etc. Ik vind dat niet weinig hoor, dat is elk jaar een grote of kleine beurt bij mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:12 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zat trouwens even in het onderhoudsboekje te kijken, en daar staat dat mn 206 elke 30.000 km een beurt moet hebben. Lijkt me erg weinig, nietwaar? Staat wel iets bij van een tussentijdse check, maar dat stelt niet veel meer voor dan koelvloeistof en olie niveau controleren als ik dat boekje zo opvat.
Iemand die weet of dat klopt?rij voornamelijk snelweg.. lijkt me wel relaxed, zo'n groot interval...
grote en kleine beurt om en om staat er...
dikke band valt met deze mee, 16" was ruim duurder..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:01 schreef Providentia het volgende:
jammer, 15 inch vind ik niet mooi staan, al helemaal geen toffe velgen in 15 inch met dikke banden eromheen.
die banden zijn standaard maat vanaf de peugeotfabriek. |Voor de 206quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
dikke band valt met deze mee, 16" was ruim duurder..
En t blijft n diesel, en voor mij geen 'tuning-object' in die zin.. en er zit nu 15" staal met doppen onder, dat staat m ook wel..
Het is een beetje een compromis, k had ook liever die 16" gezien, maar n beetje om de centjes denken.
k heb n 306 uit 2000quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:35 schreef Providentia het volgende:
[..]
die banden zijn standaard maat vanaf de peugeotfabriek. |Voor de 206
achterlicht? valt toch mee, Unit losdraaien, stekker eruit en lamp vervangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef mstr het volgende:
Wat een moeite trouwens om een achterlichtje te vervangen.
Ik ben blij dat ik het in het licht geprobeerd heb en niet een keer in het donker als je wordt aangehouden.
Het valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:07 schreef Providentia het volgende:
[..]
achterlicht? valt toch mee, Unit losdraaien, stekker eruit en lamp vervangen.
Dat is zondequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn GTI net te koop gezet helaas...
Voor mensen met interesse:
http://link.marktplaats.nl/336862063
Geld is bij mij ook het probleem. Ben nog studentquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zonde
En ook nog een reden er voor?
Ik zou willen dat ik het geld had.
Ja, dan kan ik het begrijpen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geld is bij mij ook het probleem. Ben nog student
Jammer dat je hem weg moet doen idd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn GTI net te koop gezet helaas...
Voor mensen met interesse:
http://link.marktplaats.nl/336862063
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:57 schreef Koepert het volgende:
1 van de allermooiste cabrio's in mijn ogen (zeker DE mooiste in de 'goedkopere' klasse)
Wat jij wilquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vind ik ookDe "betaalbare" klasse bedoel je
Ach, zag laatst een audi TT cabrio staan voor ¤ 10.000quote:
Nice.. Is dat net t 'nieuwe model' ? of nog niet.. (de andere grill en dikkere stuur)quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ach, zag laatst een audi TT cabrio staan voor ¤ 10.000
Heb nu een nieuwere 306 cabrio besteld, uit '99
Hoop dat ik daar wat langer van kan genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |