Spijt me, maar wat heb jij je 206 lelijk gemaakt... Hoeveel heb je daarin geïnvesteerd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn 206 Quiksilver, en ja de stickers heb ik eraf gehaald
geen id, iig genoeg om hem zo lelijk te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Spijt me, maar wat heb jij je 206 lelijk gemaakt... Hoeveel heb je daarin geïnvesteerd?
Tis toch ook niet functioneel tegenwoordig met de bekende drempels? Kun je er normaal overheen rijden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:09 schreef Providentia het volgende:
[..]
geen id, iig genoeg om hem zo lelijk te krijgen
ja hoor, zolang ik gewoon 20 km/u rij kan ik eroverheen, mensen verkijken zich er snel op, je kan best wat harder over drempels omdat je auto niet meer veert, dus bij het vd drempel afgaan veert ie niet in dus klapt ie niet op de grond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Tis toch ook niet functioneel tegenwoordig met de bekende drempels? Kun je er normaal overheen rijden?
Lekker die meegespoten stootstrips, alleen moet je nu wel een setje lichtmetaal hebben anders is het een beetje Halfordstuning!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:40 schreef mstr het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die komen er van de zomer onderquote:Op zondag 31 januari 2010 15:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Lekker die meegespoten stootstrips, alleen moet je nu wel een setje lichtmetaal hebben anders is het een beetje Halfordstuning!
Het is geen investering die je doet als je weet dat je hem binnen een jaar verkoopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Mooi hoor
Ik zou dat ook nog wel willen, maar ik moet eerst eens bedenken hoelang ik met deze auto blijf rijden
Ja, daaromquote:Op zondag 31 januari 2010 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is geen investering die je doet als je weet dat je hem binnen een jaar verkoopt.
Haha, gezellig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef St4ck3r het volgende:
Het halve Peugeot 206 forum zit hier
hoi
En dan ben je voorlopig "klaar"?quote:
Ja, dan is het mooi geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan ben je voorlopig "klaar"?
Ik zoek meer orginele Peug-velgenquote:
Eerst de onderkant vastklikken en dan de bovenkant met kracht vastduwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:52 schreef Impry het volgende:
Ik heb hier nog zo'n los kapje, krijg hem er met geen mogelijkheid meer op.
En is hij er doorheen gekomen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgende week even afspraak maken voor de APK van mn 206je....gaat een leuke worden:
- 2 nieuwe banden
- nieuwe ventilator (ja ik rij d'r nog steeds mee....ik weet lui)
- nieuwe ruitenwissers
- nieuwe koplampen
+ alles wat ie nog tegenkomt tijdens de APK
Moet me vroemvroem ook echt weer ff flink schoonmaken...ik heb m de afgelopen maanden erg verwaarloosd.
Waar laat het los?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
En mijn auto moet wéér gespoten worden
De primer laat los, dus het is weer één gatenkaasje
Ze hebben er een nieuwe bumper opgezet en normaal zit daar (blijkbaar) al een primer op, maar nu lijkt het of die er niet op zat & zodoende de lak los laat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar laat het los?
Als het goed weer is, wil ik hem een keer helemaal goed gaan poetsen, kleien etc.
Weet iemand een goede handleiding voor alles wat ik nodig heb en de juiste volgorde?
Heb je er een foto van? Want dat is wel heel naarquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hebben er een nieuwe bumper opgezet en normaal zit daar (blijkbaar) al een primer op, maar nu lijkt het of die er niet op zat & zodoende de lak los laat.
En over dat poetsen; een paar topics terug heeft iemand zijn peugeot 205 (dacht ik) ook helemaal gepoetst en daar stond een uitleg bij dacht ik
Nee,quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Want dat is wel heel naar
Dat is wel kut elke keer zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee,"Laag" op mijn bumper heb je allerlei kleine plekjes (zeg maar een soort steenslag) en dan komt het "zwart" naar voren. Bovenaan mijn bumper, bij het ligt, is er echt een stukje van (ik gok eventjes) 2 bij 2 cm af. Dit gebeurde toen ik aan hem aan het wassen was.
Maar goed; het is garantie, dus ik zie het weer wel. Ben benieuwd welke leenauto ik weer krijg
Ja, ik baalde er ook van dat ik wéér terug moestquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel kut elke keer zo.
Maar wat voor een leenauto had je vorige keer dan?
Het is te hopenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik baalde er ook van dat ik wéér terug moestVerder zag ik ook nog een kras staan, dus ik ga ze ook even lief aankijken of ze die willen "fixen". Het is maar een lichte/dunne, dus wie weet!
Ehm... Opel Astra, Deawoo Matiz (VRESELIJK) en een Renault Clio.
Naja, het ligt blijkbaar bij de peugeot. Zij sturen normaal altijd bumpers af waar een prime-laag al op zit & het lijkt dat het bij deze niet het geval is/was. Ach, ik hoor het welquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is te hopen
Maar toch slordig dat een bedrijf dat niet weet en het verprutst eigenlijk.
Matiz'en zijn inderdaad geen heerlijke auto's, het klinkt, loopt en voelt echt blikkerig.
Oké, apart geval dan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het ligt blijkbaar bij de peugeot. Zij sturen normaal altijd bumpers af waar een prime-laag al op zit & het lijkt dat het bij deze niet het geval is/was. Ach, ik hoor het wel![]()
Ja, damn.. Het was ook een 0.8Ik moest toen naar mijn werk en heb maar even de andere auto gepakt, haha.
Ik ben benieuwd naar jouw voor en na foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
Trouwens, als je je auto écht schoon wilt hebben:
http://www.seat-online.nl/forum/index.php/topic,38606.0.html
Ja, dat geloof ik best.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw voor en na foto's
En ja, zeker een apart geval. Begin het ook wel zat te worden, maar ja...
Ja viel reuze mee. Banden bleken nog prima te zijn, alleen dus ruitenwissers en nieuwe koplamp. Verder geen rare dingen. Volgende week wordt de ventilator vervangen en dan kan ik hopelijk voorlopig weer ff vooruit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef mstr het volgende:
[..]
En is hij er doorheen gekomen?
Mijne gaat volgende week voor zijn eerste APK sinds ik heb hem
Wat kost zo'n honingraatgrill nou eigenlijk bij de dealer? En is de aansluiting dezelfde als de grill die er nu in zit?quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:23 schreef St4ck3r het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto van mijn autootje hier
Van de week een honingraatgrill halen, en een schroefset bestellen!
Grill is inderdaad precies het zelfde.. Is gewoon plug and Play.. hou er alleen wel even rekening mee, dat je een brede of een smalle bumper hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:23 schreef Babovic het volgende:
[..]
Wat kost zo'n honingraatgrill nou eigenlijk bij de dealer? En is de aansluiting dezelfde als de grill die er nu in zit?
4 tientjes ja? Pff en dat voor een stuk onbewerkt plastic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Grill is inderdaad precies het zelfde.. Is gewoon plug and Play.. hou er alleen wel even rekening mee, dat je een brede of een smalle bumper hebt.
De GTI heeft standaard een brede bumper.
//edit 4 tientjes bij de dealer![]()
hoedenplank kost 300 euro bij de dealer, wat vind je daarvan danquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:29 schreef Babovic het volgende:
[..]
4 tientjes ja? Pff en dat voor een stuk onbewerkt plastic.
Maar dan wel mét chromen randje hé!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:29 schreef Babovic het volgende:
[..]
4 tientjes ja? Pff en dat voor een stuk onbewerkt plastic.
Gave velgen ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:23 schreef St4ck3r het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto van mijn autootje hier
Van de week een honingraatgrill halen, en een schroefset bestellen!
vraag me eigenlijk af wat je er lelijk aan vind, er is amper wat aan veranderd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Spijt me, maar wat heb jij je 206 lelijk gemaakt... Hoeveel heb je daarin geïnvesteerd?
Dat valt nog allemaal reuze meequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja viel reuze mee. Banden bleken nog prima te zijn, alleen dus ruitenwissers en nieuwe koplamp. Verder geen rare dingen. Volgende week wordt de ventilator vervangen en dan kan ik hopelijk voorlopig weer ff vooruit.
Dat valt meequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Grill is inderdaad precies het zelfde.. Is gewoon plug and Play.. hou er alleen wel even rekening mee, dat je een brede of een smalle bumper hebt.
De GTI heeft standaard een brede bumper.
//edit 4 tientjes bij de dealer![]()
Op de vorige pagina staat anders een heel waslijstjequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef Providentia het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af wat je er lelijk aan vind, er is amper wat aan veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |