Je maakt dus gewoon een hele goede kansquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Ensaf het volgende:
Reactie binnen 5 minuten gekregen.
Maar ja, toen zag ik het natuurlijk niet.
Ze vond het leuk en vraagt of ik komend weekend weer ga stappen!
Klaarder als een klontje kan je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Ensaf het volgende:
Reactie binnen 5 minuten gekregen.
Maar ja, toen zag ik het natuurlijk niet.
Ze vond het leuk en vraagt of ik komend weekend weer ga stappen!
What knep said!quote:
Netjes gast, succes!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
Bericht terug geplaatst dat we vrijdag weer van plan waren even de kroeg in te gaan. Ik werd zenuwachtig omdat het dit keer een stuk langer duurde voor ze een reacite plaatste. Maar tot mijn grote opluchting kan ik melden:
Vrijdagavond treffen we elkaar weer.
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
Bericht terug geplaatst dat we vrijdag weer van plan waren even de kroeg in te gaan. Ik werd zenuwachtig omdat het dit keer een stuk langer duurde voor ze een reacite plaatste. Maar tot mijn grote opluchting kan ik melden:
En een Opel Atra 1.6 stationquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat Ensaf opgescheept zit met een labrador, 3 kinderen en een wijf met een pittig kapsel.
Klaagbaak over 5 jaar:quote:
Verliefdheidsonzekerheid, mooi datquote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |