Je maakt dus gewoon een hele goede kansquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Ensaf het volgende:
Reactie binnen 5 minuten gekregen.
Maar ja, toen zag ik het natuurlijk niet.
Ze vond het leuk en vraagt of ik komend weekend weer ga stappen!
Klaarder als een klontje kan je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Ensaf het volgende:
Reactie binnen 5 minuten gekregen.
Maar ja, toen zag ik het natuurlijk niet.
Ze vond het leuk en vraagt of ik komend weekend weer ga stappen!
What knep said!quote:
Netjes gast, succes!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
Bericht terug geplaatst dat we vrijdag weer van plan waren even de kroeg in te gaan. Ik werd zenuwachtig omdat het dit keer een stuk langer duurde voor ze een reacite plaatste. Maar tot mijn grote opluchting kan ik melden:
Vrijdagavond treffen we elkaar weer.
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
Bericht terug geplaatst dat we vrijdag weer van plan waren even de kroeg in te gaan. Ik werd zenuwachtig omdat het dit keer een stuk langer duurde voor ze een reacite plaatste. Maar tot mijn grote opluchting kan ik melden:
En een Opel Atra 1.6 stationquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat Ensaf opgescheept zit met een labrador, 3 kinderen en een wijf met een pittig kapsel.
Klaagbaak over 5 jaar:quote:
Verliefdheidsonzekerheid, mooi datquote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
Ik las eerst roomservice, toen roos-service en daarna pas de limonadequote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Klaagbaak over 5 jaar:Baby houd mij uit m'n slaap (met PAINT!) Zit onder de plak (geen paint, anders slaat m'n vrouw me) Mijn kleuter kan niet tegenen (met zijn TEKENING!) Roosevice uitverkocht (met PAINT!)
Okay, hij is echt verliefd.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Ensaf het volgende:
Om even het verschil met de paint uit de OP aan te geven: dit is zoals het is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Klaagbaak over 5 jaar:Baby houd mij uit m'n slaap (met PAINT!) Zit onder de plak (geen paint, anders slaat m'n vrouw me) Mijn kleuter kan niet tegenen (met zijn TEKENING!) Roosevice uitverkocht (met PAINT!)
Oeh.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Ensaf het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Whehehe je weet niet eens of ze vrijgezel is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Ensaf het volgende:
Haar (ex?) vriend heeft mij toegevoegd op Hyves.
Ik denk omdat hij wil zien wat ze aan mij gekrabbeld heeft!
Waarom accepteer je?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Ensaf het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Ensaf het volgende:
(Ex?) ?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Ensaf het volgende:
Zo'n (ex?) vriend kan nooit een goede relatie betekenen. Pas op voor de friendzone als ze gaat vertellen over haar (waarschijnlijk vorige?) relatie met haar vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |