Stuur dr een krabbel dat je met 'r uit wil! En vrienden-aantallen zegt niks he, sommige mensen die geen hyves hebben, hebben ook een vriendin.quote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zit nooit op Hyves, ik heb 47 vrienden (één keer een lading uitnodigingen geacepteerd) en zij meer dan 250.
Ik had net zo goed op Maxima verliefd kunnen worden.
Alsof je maatschappelijke status af te meten is aan het aantal hyvesvriendenquote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zit nooit op Hyves, ik heb 47 vrienden (één keer een lading uitnodigingen geacepteerd) en zij meer dan 250.
Ik had net zo goed op Maxima verliefd kunnen worden.
Doe er een krabbelplaatje bij, kuikens delven datquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga haar morgen een bericht sturen op Hyves.
Hopenlijk herinnert ze me dan nog.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe er een krabbelplaatje bij, kuikens delven dat
whehequote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
Imponeer haar met je paintvaardigheden
Ben jij 40 met een kort, pittig kapsel?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ben jij 40 met een kort, pittig kapsel?
quote:
ghehequote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Trannelius-topic.
Ik wil je eerst nog even complimenteren met een mooi stukje proza. Het is goed geschreven, zoals de laatste tijd wel vaker in KLB topic voorkomen met een mooie opbouw.quote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels veel te vaak Dream van The Everly Brothers en Love Hurts van Nazareth gedraaid.
Ik ga maar vast naar bed.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pleur dan gelijk even de foto's van Sandra uit groep 5 neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |