Met een crtquote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef Adames het volgende:
Probeer alleen je dvi aansluitingen te gebruiken
Vanuit gaande dat het DVI-I is, kan je met een adapter naar VGA gaan. Geeft in ieder geval miner problemen dan het rampen S-Videoquote:
Dat klopt, echter zal dan wel eerst de tv gedectecteerd moeten worden. Nu valt er weinig in te stellen omdat 7 aangeeft dat ik alleen mijn monitor in gebruik heb.. Het lijkt erop dat hij de svideo kabel gewoon niet ziet op de aansluiting.quote:Op maandag 23 november 2009 18:03 schreef -AnneX- het volgende:
instellingen op je pc ook wel goed staan dan? vaak moet je handmatig het beeldscherm omzetten naar een extern 2e beeldscherm (je tv dus)
hoewel je in windows 7 ook gewoon de muis uit het beeld kunt slepen, dan gaatie ook naar het externe scherm
Dat is inderdaad een mogelijkheid. Helaas heb ik die kabel niet in bezit. Maar deze hou ik even in gedachten. Als er geen andere opties voorbij komen zal ik eens kijken naar zo'n kabel..quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vanuit gaande dat het DVI-I is, kan je met een adapter naar VGA gaan. Geeft in ieder geval miner problemen dan het rampen S-Video
Ja, en dan? Van vga naar een crt, hoe doe je dat?quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Adames het volgende:
Vanuit gaande dat het DVI-I is, kan je met een adapter naar VGA gaan. Geeft in ieder geval miner problemen dan het rampen S-Video
Gewoon de stekker erin steken??quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en dan? Van vga naar een crt, hoe doe je dat?
aaah, ik dacht dat het een CRT-monitor was...da's nogal een verschilquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er CRT-TV's met VGA aansluiting?!
Aahquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
aaah, ik dacht dat het een CRT-monitor was...da's nogal een verschil
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en TS, heb je al geprobeerd de TV aan te zetten voordat je de PC opstart?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |