Ja. Maar er liggen er op dit moment 50 klaar om op te hangen. Als ik die nu op een iets praktischer manier ophang scheelt dat alweer. Bovendien ben ik voorlopig nog niet weg, in die tijd zullen er nog wel meer bijkomen.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef Oblivion het volgende:
Of je ze er nu afhaalt of over.... (ik weet niet hoelang)
Handeling blijft hetzelfde...
Zoals gezegd zijn ze allemaal anders, ik denk niet dat dat voor je emmer geldt. En ik ben bang dat ik ze allemaal al zal hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef Geerd het volgende:
Heb je nog meer doppen nodig hier nog een emmer (10L) helemaal vol.
<----quote:Op maandag 23 november 2009 17:46 schreef error_404 het volgende:
offtopic vraagje: wat vinden de chicks er nou eigenlijk van?
Inderdaaaaaaaad! Vreselijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mee eens. Net zoals Coca Cola dingen verzamelen.
En als je het dubbelzijdig tape nu vastniet aan een plankje/lint whatever? dan kun je steeds kleine stukjes gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef De_Hertog het volgende:
Tijd voor een flinke schop. Ik ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen dus het is ineens actueel. Denk met me mij
@heartwork: Dubbelzijdig tape gaat overigens enorm stof verzamelen op plekken waar geen bierdop zit. Latje kan, maar is niet al te flexibel en moet dus op maat gezaagd worden en daarna alsnog bevestigd worden. Lint: is er stevig lint dat te beplakken en makkelijk te bevestigen is, bij voorkeur in een neutrale kleur?En, hoe groot is jouw verzameling Transformers dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |