Nee, niet in de doppen en niet in de muur waar ze nu hangenquote:Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef Meddo het volgende:
er mogen geen spijkers in geschoten worden?
De hobby werkt twee kanten op natuurlijk. De doppen moeten namelijk allemaal verschillend zijn, en daardoor heb ik inmiddels al heel wat verschillende biertjes kunnen proberen. Andere doppen van hetzelfde merk mag overigens wel, om het nog een beetje doenbaar te houden. Ook zijn er inmiddels wat eisen gesteld: zo is Grolsch 2.5 géén bier.quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik heb zelf vroeger ook doppen gespaard niet alleen van bier, leuke hobby.
Ik zou ook wel foto's willen zien
Werkt volgens mij niet echt. Dat ga na een tijdje toch opdrogen volgens mij, daarnaast kun je het niet altijd weer verwijderen zonder schade. Tot slot: bierdopjes zijn rond en maken alleen op de rand contact met de muur. De rest van die tape gaat dan na een tijdje vol stof zitten lijkt me.quote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef Tha_Flash het volgende:
dubbelzijdig tape ?
Zo iets misschien, maar het gaat niet om een deurquote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Hagelkaas het volgende:
Een grote plank insmeren met rubberlijm, op de dopjes drukken en zorgen dat het opdroogt. Dan in één keer alle dopjes eraf trekken zodat ze aan de plank vastzitten. Achterop alle dopjes iets anders kleverigs aanbrengen, in elk dopje een druppel montagekit bijvoorbeeld. Dan het geheel met plank en al weer op de nieuwe deur lijmen en laten opdrogen. Vervolgens met een verfbrander de plank verwarmen zodat de rubberlijm smelt en losgehaald kan worden. Dan met een beetje poetswerk de rubberlijm van de dopjes afhalen en klaar is De_Hertog
Koop dan een paar plintjes en bevestig die netjes aan de muur op je nieuwe kamer (in dezelfde kleur als je muur schilderen natuurlijk). Hier lijm je dan alle dopjes op.quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo iets misschien, maar het gaat niet om een deurHet gaat om een rand, één bierdop breed, net onder het plafond tegen de gehele muur, mijn hele woonkamer rond.
Ik vind het overigens geen probleem als ik de dopjes die nu al hangen nog één keer stuk voor stuk ergens vast moet maken. Het gaat er mij om dat ik vanaf nu alleen nog dopjes op wil hangen zodat ze later makkelijker te verplaatsen zijn.
Ik wist dat die vraag een keer ging komen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:46 schreef error_404 het volgende:
offtopic vraagje: wat vinden de chicks er nou eigenlijk van?
Dit antwoord was lang genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |