Het gaat er dan ook niet over met hoe het vroeger was maar waar we naartoe willen gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
erg conservatief, het was vroeger toch ook stoer om een mes op zak te hebben of iemand in mekaar te slaan?
nee, TS beweerd dat het allemaal veel erger is geworden door het internet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet over met hoe het vroeger was maar waar we naartoe willen gaan.
Tja als je elke dag nieuws berichtjes leest op het internet dan lijkt het idd erger geworden. Vroeger had je simpelweg niet zoveel berichtgeving.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, TS beweerd dat het allemaal veel erger is geworden door het internet.
preciesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Tja als je elke dag nieuws berichtjes leest op het internet dan lijkt het idd erger geworden. Vroeger had je simpelweg niet zoveel berichtgeving.
wat. een. onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef isogram het volgende:
Ze krijgen zo een nogal verknipt wereldbeeld, waarin onder andere geweld heel normaal is.
Het gaat erom dat anonieme media als youtube de pesterijen tot een volgend level verheffen .. het is niet afgedaan is met het incident op zich, de rest van de school, buurt, stad, dorp mag ook nog even kijken, op youtube, hoe je vernedert bentquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Helemaal eens zolang je maar niet denkt dat het komt door bv youtube.
[..]
Ja en? Die pesterijen had je vroeger ook, lang voordat youtube ooit verzonnen was.
Het is een nieuwe generatie. Opgegroeid met het internet.quote:
what?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het is een nieuwe generatie. Opgegroeid met het internet.
Dan gaat het er op niveau niet echt vooruit.
Verder is het trouwens gewoon aan de ouders. Die het allemaal ook maar best vinden wat hun kinderen op internet doen.
Wou je zeggen dat deze hele youtubecultuur een verrijking is?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
what?
bijna alle informatie aan je vingertoppen, maar het niveau gaat er niet op vooruit?
hoe bedoel je youtubecultuur?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat deze hele youtubecultuur een verrijking is?
Niks mis met het internet, maar gebruik het dan goed.
Ach kom nou toch, alsof iemands wereldbeeld in 1 klap veranderd is door bv 20 minuutjes internetquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef isogram het volgende:
Ik denk inderdaad dat internet geen positieve rol speelt; en dan druk ik het zwak uit. Ik denk dat jongeren hierdoor eerder aan geweld en andere grofheden worden blootgesteld. Ouders kunnen het wel verbieden of er toezicht op houden, maar als de ouders ook maar één seconde uit beeld zijn, hoeven die kinderen maar een paar keer met de muis te klikken. Ze krijgen zo een nogal verknipt wereldbeeld, waarin onder andere geweld heel normaal is.
Aha okee, ik heb het over waar de schuld ligt maar ik begrijp je punt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat anonieme media als youtube de pesterijen tot een volgend level verheffen .. het is niet afgedaan is met het incident op zich, de rest van de school, buurt, stad, dorp mag ook nog even kijken, op youtube, hoe je vernedert bent
Ja ik noem het ook een verrijking (creativiteit), en vele mensen maken er ook normaal gebruik van. Mensen die het verpesten zijn er ook zat, maar pak die dan aan en niet het medium zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Een foute benaming voor wat ik zie dat er nu ontstaan is. Kinderen groeien op met internet en kunnen bepaald gedrag makkelijk overnemen. Omdat ze nu zoveel op het internet zitten zien ze dus het meest voorkomende fenomeen: internethelden. En nemen dat over IRL.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe bedoel je youtubecultuur?
Je moet ook niet het medium aanpakken, dat is niet wat ik zeg. Je moet de ouders van/en de kinderen die hun bagger online zetten aanpakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja ik noem het ook een verrijking (creativiteit), en vele mensen maken er ook normaal gebruik van. Mensen die het verpesten zijn er ook zat, maar pak die dan aan en niet het medium zelf.
net als de duivelse televisie!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Een foute benaming voor wat ik zie dat er nu ontstaan is. Kinderen groeien op met internet en kunnen bepaald gedrag makkelijk overnemen. Omdat ze nu zoveel op het internet zitten zien ze dus het meest voorkomende fenomeen: internethelden. En nemen dat over IRL.
Er wordt ook wel een beetje vals gespeeld: over filtersoftware wordt uiterst denigrerend gedaan, (key)loggers zijn helemaal not done. En hoe er over ouders wordt gedacht die daadwerkelijk deze technologie gebruikt zal ik het maar niet hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Verder is het trouwens gewoon aan de ouders. Die het allemaal ook maar best vinden wat hun kinderen op internet doen.
Dat kan ja, maar ik geloof nog steeds dat met de juiste opvoeding dat dat allemaal wel meevalt (uitzonderingen daargelaten). Zo niet dan is een hele generatie verneukt door het internet.(wat ik dus niet geloof)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Een foute benaming voor wat ik zie dat er nu ontstaan is. Kinderen groeien op met internet en kunnen bepaald gedrag makkelijk overnemen. Omdat ze nu zoveel op het internet zitten zien ze dus het meest voorkomende fenomeen: internethelden. En nemen dat over IRL.
Op een speelveldje, of in de buurt kan iemand beduidend minder schade aanrichten dan op het Internet. Hooguit kan je bijvoorbeeld als 14 jarig meisje als de buurtslet worden afgeschilderd. Op het Internet kan diezelfde buurtslet met 1 pikante plaat fapvoer worden, en op de voorpagina van een weblog terecht komen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is internet juist niet de perfecte oefening van hoe je met vrijheiden om moet gaan?
Want?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Als een klein meisje tubgirl ziet dan is niet gelijk haar ziel verpest. Maar het moet niet normaal gaan worden.
De generatie die nu opgroeit heeft veel meer sociale contacten, weet veel meer, en weet informatie veel sneller te vinden dan de vorige generaties.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |