abonnement Unibet Coolblue
pi_74951200
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef anoniemoyouknow het volgende:

[..]

jA bedankt doe jij dat maar lekker ik ga dat echt niet doen ja dag ben niet gek ofzo hoor dag ik ben klaar met fok het is echt FOCK hier het doet zijn naam eer aan ik vraag een normale vraag en dan gaan die boerenlullen allemaal gek doen je jezus dag
Tot morgen!:')
lll
pi_74955229
Wordt t niet eens tijd voor een slotje?
pi_74957326
Gepijpt worden totdat je klaarkomt is vele malen geilen dan masturberen. Neuken totdat je klaarkomt is in feite bijna hetzelfde als masturberen. Je hebt alles zelf in de hand (niet letterlijk).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74957619
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
TS heeft volgens mij een (Fok!?)forum-fobie ontwikkeld. .
laatste bezoek: 2 uur, 18 minuten geleden.
Of zou het al bedtijd zijn voor het knulletje, of zou hij een maximaal aantal uur achter een pc mogen van zijn mama? !
nee ik was helemaal klaar met hiero
  dinsdag 24 november 2009 @ 07:48:03 #55
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74957719
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef anoniemoyouknow het volgende:

[..]

nee ik was helemaal klaar met hiero
Ey, je antwoord op je vraag:
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 04:46 schreef scanman1 het volgende:
Gepijpt worden totdat je klaarkomt is vele malen geilen dan masturberen. Neuken totdat je klaarkomt is in feite bijna hetzelfde als masturberen. Je hebt alles zelf in de hand (niet letterlijk).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_74957731
ts is een faalhaas
pi_74958836
tis anders
als je masturbeert, ben je echt gefocust op t klaarkomen en dat kan soms wel eens lekkerder zijn dan neuken, maar das puur je lichamelijke orgasme
bij seks vind ik dat er ook een spirituele lading bij zit, dat je een eenheid word met je partner... dat heb je bij masturbatie natuurlijk niet
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:26:41 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74958935
Waar komen dit soort types toch altijd vandaan? Echt, ik ken dit soort lowlifes echt niet in mijn omgeving, wat is FOK! toch mooi .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:32:05 #59
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74960393
is neuken hetzelfde als rukken . en de lul wil dat hier nog een normaal op gereageerd word.

oke luister miserble vendje . als je groot ben (22 jaar) dan mag je het eens met je moeder proberen .als een test voor de eerste keer .
als je dan nog groter ben (30 jaar) dan mag je het eens bij de hoeren proberen voor de tweede keer . en ben je echt groot dan mag je het mischien doen bij een vriendin maar dan ben je al 42 jaar . maar die hoop heb ik al opgegeven .
zo mijn advies: blijf rukken en get a live .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:33:42 #60
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74960427
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef Some-Lady het volgende:
tis anders
als je masturbeert, ben je echt gefocust op t klaarkomen en dat kan soms wel eens lekkerder zijn dan neuken, maar das puur je lichamelijke orgasme
bij seks vind ik dat er ook een spirituele lading bij zit, dat je een eenheid word met je partner... dat heb je bij masturbatie natuurlijk niet
eh 100% ..dat hij dit niet snapt .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 16:08:37 #61
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74966620
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef anoniemoyouknow het volgende:

[..]

nee ik was helemaal klaar met hiero
Waarom ben je dan toch terug gekomen om een reactie te geven? .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74979347
Beter maakt TS gelijk een einde aan z'n leven, wat triest zeg. En als hij het zelf niet wil doen zijn er ongetwijfeld genoeg anderen die staan te springen om zijn zielige leventje te beeindigen.
  woensdag 25 november 2009 @ 02:30:49 #63
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74981979
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef anoniemoyouknow het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraagje voor de ''experts'' hiero

Voelt echte seks anders/voelt het lekkerder dan masturberen? En zo ja, hoe verschillend is het?

Tnx!
Als masturberen lekkerder is als echte sex zou ik me zelf tog na laten kijken
  woensdag 25 november 2009 @ 02:41:06 #64
267430 Panfluit
Blaas er maar op
pi_74982040
Als je het gewone rukken zat bent, kan je ook de andere hand nemen. Een wereld van verschil
  woensdag 25 november 2009 @ 02:43:33 #65
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74982060
quote:
Op woensdag 25 november 2009 02:41 schreef Panfluit het volgende:
Als je het gewone rukken zat bent, kan je ook de andere hand nemen. Een wereld van verschil
Dat heet vreemdgaan
pi_74985368
Yep, humor.

tvp.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_74991478
Waar fantaseer je over als je aan het rukken bent? Echte seks, dus is dat lekkerder.
pi_74991631
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Droeftoetert het volgende:
Waar fantaseer je over als je aan het rukken bent? Echte seks, dus is dat lekkerder.
pervert!!
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74991666
omg
zo niet, dan toch
pi_74992974
Als je net zo goed bent in rukken als in je geduld bewaren, zal seks voor jou een hele vooruitgang zijn. Één tip: als je ooit seks krijgt, zou ik 'kk' en 'nazi' niet teveel gebruiken. Vaak zijn meisjes niet heel gecharmeerd van die woorden.
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 19:35:42 #71
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74997865
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:38 schreef Sandoval het volgende:
Als je net zo goed bent in rukken als in je geduld bewaren, zal seks voor jou een hele vooruitgang zijn. Één tip: als je ooit seks krijgt, zou ik 'kk' en 'nazi' niet teveel gebruiken. Vaak zijn meisjes niet heel gecharmeerd van die woorden gefrustreerde agressieve sukkeltjes.
en verder,
Mwah, ik ken meer dan genoeg meisjes en vrouwen die het woord kanker vaker gebruiken dan de meeste jongens. !

Mensen die zeiken dat je "NiEt MAg SpOtTuH MeT KanKeR" terwijl het juist als je weet hoe erg het is zou moeten begrijpen hoe goed het juist kracht bij woorden zet. Ken wel meer mensen die het woord voor tijdens en na kanker gebruiken, en genoeg die hetzelfde zouden doen.

Je gaat toch ook niet zeiken over tering, pestpokken etc omdat daar in het verleden vast wel familie van je aan gestorven is? .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74998853
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

en verder,
Mwah, ik ken meer dan genoeg meisjes en vrouwen die het woord kanker vaker gebruiken dan de meeste jongens. !
Jij verstaat duidelijk wat anders onder 'vrouw' dan ik. (hint: voor mij volstaan '18+' en 'heeft een vagina' niet).
quote:
Mensen die zeiken dat je "NiEt MAg SpOtTuH MeT KanKeR" terwijl het juist als je weet hoe erg het is zou moeten begrijpen hoe goed het juist kracht bij woorden zet. Ken wel meer mensen die het woord voor tijdens en na kanker gebruiken, en genoeg die hetzelfde zouden doen.

Je gaat toch ook niet zeiken over tering, pestpokken etc omdat daar in het verleden vast wel familie van je aan gestorven is? .
Heeft niks met het woord an sich te maken, maar met bij het minste of geringste scheldwoorden (en dan ook nog van een bepaalde klasse) gebruiken omdat je het niet af kan met normaal taalgebruik is gewoon een zwaktebod, de meesten hebben dat dan ook afgeleerd na de puberteit.

En als ik je moet gaan uitleggen waarom kanker bij veel mensen (niet bij mij, ik heb gelukkig nog geen drama gerelateerd aan die ziekte meegemaakt in mijn nabije omgeving) gevoeliger ligt dan de andere dingen die je opnoemt, ben je dom danwel een zinloze discussie aan het uitlokken.
pi_74998936
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

en verder,
Mwah, ik ken meer dan genoeg meisjes en vrouwen die het woord kanker vaker gebruiken dan de meeste jongens. !

Mensen die zeiken dat je "NiEt MAg SpOtTuH MeT KanKeR" terwijl het juist als je weet hoe erg het is zou moeten begrijpen hoe goed het juist kracht bij woorden zet. Ken wel meer mensen die het woord voor tijdens en na kanker gebruiken, en genoeg die hetzelfde zouden doen.

Je gaat toch ook niet zeiken over tering, pestpokken etc omdat daar in het verleden vast wel familie van je aan gestorven is? .
sexy als je vriendin je een nazi noemt met een kk smoel!
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75001379
Die topic wending.
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 21:28:14 #75
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75001818
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef bodylotion het volgende:

[..]

sexy als je vriendin je een nazi noemt met een kk smoel!
Ik vind iemand onterecht een nazi noemen eigenlijk erger dan een woordje gebruiken. De TS bedoelde er dan niet letterlijk het woord mee maar gebruikt random scheldwoorden.
En mensen overanalyseren mij te veel

Ik val heus niet zomaar op iedereen, maar het wordt nu eenmaal door deel gebruikt, en waarom zou je je er druk om maken wat een ander zegt? Je mag me bijvoorbeeld noemen wat je wilt van me, ik weet toch zelf wel wat ik ben. Net zoals ik niet ga huilen als iemand een woord gebruikt dat voor mij toevallig een pijnlijke associatie zou hebben.

Als iemand zich goed kan verwoorden maar er het woordje kanker tussen gebruikt, hoezo is dat dan een zwaktebod? Een sneer naar "dat leren de meesten af in de pubertijd" slaat ook als een lul op een drumstel
Over een zwaktebod gesproken.

Alsof volwassenheid te maken heeft met of je het wel of niet erg vind om kanker als versterk/scheldwoord te gebruiken. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')