SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Pizzahut het volgende:
Vraagje: (Minor spoiler, eigenlijk geen meer).De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

Nee, heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

Tis misschien niet echt nodig.. maar wel leuk! Ik heb al meedere assasins gedaan zonder dat iemand mij gezien heeft. Ninja style.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer dat stealth niet nodig is...

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Nee, heb het even opgezocht.Beach had wel gelijk, die Altair outfit is alleen cosmetisch, de armor is echt een armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

ja het is een vet spel, maar wat is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Je bent gewoon onoverwinnelijk eigenlijk.
En mocht het bijna misgaan; hup ff dpad naar links en weer full health.

Als je een race wint tegen een dief.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe krijg je de achievement 'Win a race against thieves' of is dat gewoon een side mission ofzo?

Mjah, toch los ik veel stealth op. Vooral omdat je notority in no-time in het rood staat als je aan de lopende band guards afmaakt en het kost een hoop extra tijd wanneer je constant soldaten achter je aan krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
 .
.

Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:

niet voor iedereen even makkelijk dusquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.

Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
niet voor iedereen even makkelijk dus

preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef Trumple het volgende:
[..]
Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...

En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je een race wint tegen een dief.
Ok minder bijdehand: Het zijn idd side missies die gewoon op je minimap verschijnen.

Bedoel je de 'Doctor' achievement?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?

hmm ok, in het Nederlands is het fout vertaalt dan, thanxquote:Op donderdag 3 december 2009 09:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Bedoel je de 'Doctor' achievement?
Gewoon een guard stabben met poison, dan bovenop iets klimmen in de buurt en een air assassinate (rand van een gebouw oid staan, misschien nog locken op een guard en dan assassinaten) doen.

.
.

quote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |