Van binnenuit dacht ik, volgens mij is het een tomb die je moet doen, of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet nog één viewpoint in Florence. Deze:
[ afbeelding ]
Alleen, hoe kom ik bovenop deze koepel?

quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef -Dries- het volgende:
Op die koepel ergens heb je van die uitsteeksels.. gewoon goed zoeken.
En ik moet ga (moet) vandaag overnieuw beginnen! GRRR!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

Dat is die grote witte kerk, die heb ik gedaan. Deze zit links-boven.quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef Bart het volgende:
Van binnenuit dacht ik, volgens mij is het een tomb die je moet doen, of niet?

Ow, ok! Ik zal eens beter kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef -Dries- het volgende:
Op die koepel ergens heb je van die uitsteeksels.. gewoon goed zoeken.

Ah oke, dan zitten er inderdaad gewoon uitsteeksels op aan één kant, je zal dus even rondom moeten lopenquote:Op maandag 30 november 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is die grote witte kerk, die heb ik gedaan. Deze zit links-boven.

quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]Neen, corrupte save-gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter

zo viel ik laatst dwars door het dak een winkeltje binnen. en aangezien je daar normaal niet naar binnen kan, kon ik dus ook niet naar buiten. het grappige was wel dat de residents mij konden zien, dus die stonden na een minuutje of 2 allemaal te kijken wat ik eigenlijk aan het doen wasquote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
er zitten af en toe idd nogal wat bugjes in. Had al eens last dat ik een target moest volgen, maar die liep vast op een stukje muur (bleef lopen, maar kwam niet verder), op een plek dat ik hem niks kon doen. opnieuw geprobeerd, en na 20 meter hem maar een mes in de rug geworpen
Zo zijn er wel vaker wat schoonheidsfoutjes te bespeuren

Ik had dat eens, toen maar B ingedrukt gehouden (X360), stuiterde hij vanaf de grond gewoon weer naar boven, over een huis heen en in het water zonder een blokje te verliezenquote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo viel ik laatst dwars door het dak een winkeltje binnen. en aangezien je daar normaal niet naar binnen kan, kon ik dus ook niet naar buiten. het grappige was wel dat de residents mij konden zien, dus die stonden na een minuutje of 2 allemaal te kijken wat ik eigenlijk aan het doen was
heb toen maar even opnieuw memory geladen.
was wel vreemd. maar verder eigenlijk helemaal geen last van bugs gehad. alleen af en toe dat ik bijvoorbeeld bij zo'n viewpoint naar beneden springt en hij geen leap of faith doet, waardoor ik dus dood op de straat neerval...
 !
!

Herkenbaar!quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was wel vreemd. maar verder eigenlijk helemaal geen last van bugs gehad. alleen af en toe dat ik bijvoorbeeld bij zo'n viewpoint naar beneden springt en hij geen leap of faith doet, waardoor ik dus dood op de straat neerval...

quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]Welke trophy is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Daar kan je zo opklimmen van de zijkant. Dan richting de grote koepel en dan via de houten stelling naar de top. Ik ben toevallig afgelopen zomer nog in reallife op die koepel geweest, lachequote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
 , hij ziet er in het spel echt retegoed uit!
 , hij ziet er in het spel echt retegoed uit!

Met die vliegmachine van leo een guard van het dak schoppen toch.quote:

Oh die heb ik al danquote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Met die vliegmachine van leo een guard van het dak schoppen toch.

Haha daar heb ik ook gelopen! In real life danquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:15 schreef Bart het volgende:
Helft Venetië staat onder water
[ afbeelding ]
Herkenbare locatie

Ik hoop dat je laarzen aan hadquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook gelopen! In real life dan

Toen was het hoogzomer en droogquote:
 (Op de kanalen na dan
  (Op de kanalen na dan   )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |