Omdat hij autist is en het zo mooi vind toch ?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:
Waarom wilde die Petruccio nou eigenlijk die veertjes

Autist ja, dat andere weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat hij autist is en het zo mooi vind toch ?

Dat vertel ik je nog wel een keer!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:

ik dacht serieus dat die Petruccio een meisje was toen ik hem voor het eerst zagquote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:

Zwaard bij 50, cape bij 100. Plus dat je villa meer waard wordt -> meer inkomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef -Dries- het volgende:
Krijg je nou nog iets voor die veertjes? Ik heb er al 20, maar ik dacht dat je beloningen kreeg?
En verandert het uiterlijk van je villa zodra je er meer in hebt staan?

Kwam het toevallig tegen op tweakers dat iemand hetzelfde had:quote:Op woensdag 25 november 2009 23:59 schreef Beach het volgende:
Krijg je trouwens per stad te zien of je alle veren heb? Ik ben bezig om alles te doen maar heb geen zin om als ik er 99/100 heb alle steden weer af te gaan
quote:Druk op start -> DNA -> ff naar rechts scrollen tot aan de feathers -> dan zie je per stad/gebied hoeveel veren je hebt van het totaal en bij de grote steden kan je dat nog in de districten opdelen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |