terwijl ze wel op de kaart staan.
 terwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]Dan nog zijn er kistjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.

Zitten die niet in de Auditore Crypt?quote:

Weet ik veel, is dat op het dak? Zo ja, hoe kom je daarin?quote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zitten die niet in de Auditore Crypt?

Ik heb er 1tje gevonden volgens mij boven op het dak.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...

Alleen is het veel te makkelijk drie keer op missie en je kan bijna alles al betalenquote:Op maandag 23 november 2009 22:18 schreef -Dries- het volgende:
Leuk dat stadje weer opbouwen zeg. Geeft een soort Sim City twist aan het geheel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |