Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

Ik reisde alleen de eerste keer dat het moestquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Ik denk het ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:34 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja,... had je bij moeten wezen denk ik

Klopt, je mocht niet te hard langs ze heen rijdenquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Nee joh, wegflikkeren voor die achievementquote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

terwijl ze wel op de kaart staan.
 terwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]Dan nog zijn er kistjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.

Zitten die niet in de Auditore Crypt?quote:

Weet ik veel, is dat op het dak? Zo ja, hoe kom je daarin?quote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zitten die niet in de Auditore Crypt?

Ik heb er 1tje gevonden volgens mij boven op het dak.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...

Alleen is het veel te makkelijk drie keer op missie en je kan bijna alles al betalenquote:Op maandag 23 november 2009 22:18 schreef -Dries- het volgende:
Leuk dat stadje weer opbouwen zeg. Geeft een soort Sim City twist aan het geheel

JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?quote:

Same haha, blijkt dus dat je weer opnieuw punten krijgt op U-play bij het voltooien van bepaalde missies.quote:

Eh nee, stuur anders een PM met welke trofee / npc je bedoeltquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?
Voor de ps3 trofee moet je een vergiftigde npc vermoorden . Je weet dan wel waar ik het over heb

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |