quote:Op maandag 23 november 2009 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lastige volgens mij was dat de middelste en buitenste schijf tegelijk draaien, en de middelste en de binnenste. Het is lastig uit te leggen, maar de truc is dan om ervoor te zorgen dat je de schijven zo draait dat de middelste schijf in het midden van de buitenste en de binnenste komt te zitten. Dat je zegmaar de buitenste 2x rechtsdraaien van het midden hebt zitten, en de binnenste 2x links draaien, en dat de middelste schijf daar precies tussenin zit (en dus op de juiste positie). Dat doe je dus door proberen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je daarna de buitenste 2x rechts doen en de binnenste 2x links, en dan zit de middelste dus ook automatisch goed...

Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruikenquote:Op maandag 23 november 2009 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC2. Je ziet NPC's veel meer doen (schilderen, straat vegen, gewoon meer activiteit) wat ook meer leven in de steden brengt. AC1 was dit weinig tot niets. Je 'leeft' mee in de stad; ieder doet z'n ding en jij ook.

Hoe pak je wapens op?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

Werkt dat ook bij die mandolinespelers?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

RT+Bquote:

Zo, die zijn irritantquote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij die mandolinespelers?
 Wegbeuken die sloebers
 Wegbeuken die sloebers  

Zonder HUD weet je niet hoe bijna-dood je bent, lijkt me eerder vervelend dan grappigquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef -Dries- het volgende:
Is er iemand die helemaal zonder HUD speelt eigenlijk? Lijkt me ook best grappig.

Eerst stelen,... dan slaan! Moest gisteren ook spontaan zo hard lachen overigens,.... rende rustig over een pleintje toen ik een steegje in rende,... beukte echt vol op een wat dikke dame die vervolgens echt de trap af stuiterde,.... tranen hoor bij mij,...quote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, die zijn irritantWegbeuken die sloebers

het was gewoon zo'n grappig gezicht.
 het was gewoon zo'n grappig gezicht. 

Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

Ik reisde alleen de eerste keer dat het moestquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Ik denk het ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:34 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja,... had je bij moeten wezen denk ik

Klopt, je mocht niet te hard langs ze heen rijdenquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Nee joh, wegflikkeren voor die achievementquote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |