abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75341200
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!
Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mij
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_75342967
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mij
Naja, zonder dat je het verhaal snapt is het ook een goede game. Maar dat is wel een leuke bijkomstigheid inderdaad, vooral door het langdradige begin van het tweede deel.
Amen.
pi_75361367
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.

The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.

We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."

It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.

CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.

bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg
pi_75362229
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.

The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.

We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."

It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.

CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.

Getver, weer zoiets? Ik heb al een keer een corrupte save gehad en was dus gedwongen om overnieuw te beginnen.. Gelukkig was ik niet heeel erg ver (net in Venetie) maar toch.. Echt slecht dit.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had hetzelfde probleem.
In het verhaal zit een vergiftigde npc die moet je hebben
Kan ook gewoon bij een willekeurige guard hoor.
pi_75367920
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:

Ah nasty. Als ik daar kom moet ik dus nog even doorspelen!
Ik haat het als ik overnieuw moet beginnen, dan gaat de game zo weer de kast in (net als bij GTA IV).
  maandag 7 december 2009 @ 14:08:03 #276
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_75370563
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_75371114
Totaal niks van gemerkt.
Amen.
  maandag 7 december 2009 @ 20:18:24 #278
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_75385901
Gelukkig bestaat er zoiets als patchen... aan de andere kant, toen het vroeger nog niet mogelijk was, werd er misschien veel beter getest. Machtig mooi spel, erg verslavend. Vaak koop ik PS3 games en dan speel ik ze 1 of 2x en dan leg ik ze in de kast neer voor 'later'. AC2 absoluut niet, het verhaal is ook boeiend genoeg om te blijven spelen tot nu toe. Misschien ook wel door wat subject 16 achter laat (al heb ik er nog maar 2).
pi_75392698
zo net ff uitgespeeld, tevens 1000GS erbij .

ik kan nie wachten op deeltje 3
pi_75400568
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.

Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:13:14 #281
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75400618
Ik had mijn game gesaved tijdens sequence 11, gelukkig geen bug gehad. Heb de game nu uitgespeeld en kunnen we lekker veertjes gaan zoeken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75400631
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:

Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?
Nee
Ja
Amen.
pi_75400669
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:

Je kan geen moeilijkheids graden instellen. Er is maar een difficulty en die is best makkelijk.

Ik kan me maar één keer herrineren dat ik iemand moest achtervolgen.. Niet zovaak dus!
pi_75400837
Bedankt voor de snelle antwoorden. Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.
pi_75400913
Zeker doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')