Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mijquote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!
Naja, zonder dat je het verhaal snapt is het ook een goede game. Maar dat is wel een leuke bijkomstigheid inderdaad, vooral door het langdradige begin van het tweede deel.quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mij
Getver, weer zoiets? Ik heb al een keer een corrupte save gehad en was dus gedwongen om overnieuw te beginnen.. Gelukkig was ik niet heeel erg ver (net in Venetie) maar toch.. Echt slecht dit.quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg
Kan ook gewoon bij een willekeurige guard hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had hetzelfde probleem.
In het verhaal zit een vergiftigde npc die moet je hebben
Ah nasty. Als ik daar kom moet ik dus nog even doorspelen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg
Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?
Je kan geen moeilijkheids graden instellen. Er is maar een difficulty en die is best makkelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |