Behalve de nieuwe sirocco en de passat CCquote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Revolution-NL het volgende:
Iedere willekeurige Volkswagen / Skoda![]()
De nieuwe Scirosso ook?quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Revolution-NL het volgende:
haha daar moest ik ook gelijk aan denken....quote:Op maandag 23 november 2009 17:52 schreef matthisl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die er nog niet bij stond.
Passat W16/Phaeton saaiquote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Revolution-NL het volgende:
quote:
Ik vind een Xant type 1 niet saaiquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de Scirocco is gewoon lelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Behalve de nieuwe sirocco en de passat CC
Die is inderdaad saai.quote:
Je hebt hem in de prak gereden he ? Ja toch ? Ja toch ? Alsjeblieft ?quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je![]()
Ik heb daar mijn eerste rijervaring in opgedaanwas een automaat en geloof het of niet maar in de kleurstelling Paars met gouden sierstrippen
![]()
Was echt lache om ermee te rijden![]()
*Ik was een jaar of 12 toen
Kale Xantia's zijn saai. Met wat troep er op lijkt het nog wat. Maar dat is en blijft een vlag op een strontpraam.quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind een Xant type 1 niet saaiDie koplampen zijn tof, spoiler is tof, en Activa V6 is nog toffer
.
Vind de nieuwe C5 eerlijk gezegd saaier, want Duitser. Hij ziet er wel mooi uit. Mooi, maar saai.
Alleen is lelijk wat heel anders dan saai. Lelijk wil zeggen dat de auto opvalt, zij het niet in positieve zin. Een lelijke auto heeft een uitgesproken ontwerp. Een saaie auto is onopvallend. Niemand zal zich er vreselijk aan storen, maar ook niemand zal er dolenthousiast van raken. Een saaie auto ben je al vergeten voor ie uit beeld is verdwenen.quote:
Dat snap ik, ik zeg ook niet dat 'ie saai is.quote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen is lelijk wat heel anders dan saai. Lelijk wil zeggen dat de auto opvalt, zij het niet in positieve zin. Een lelijke auto heeft een uitgesproken ontwerp. Een saaie auto is onopvallend. Niemand zal zich er vreselijk aan storen, maar ook niemand zal er dolenthousiast van raken. Een saaie auto ben je al vergeten voor ie uit beeld is verdwenen.
Ja, goed. Ik had het eigenlijk ook niet specifiek tegen jou. Meer tegen de mensen die hier oerlelijke auto's posten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik zeg ook niet dat 'ie saai is.
Nee die bolide heeft nog jaren rondgereden ook nadat deze verkocht was.quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef 2cv het volgende:
Je hebt hem in de prak gereden he ? Ja toch ? Ja toch ? Alsjeblieft ?
Als je het niet erg vindt bestaat van de Passat hooguit een W8 (vorige model) en van de Phaeton een W12. De W16 ligt in de Veyron, maar die heeft geen VW-label (ook al is het er onderhuids wel eentje).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |