Het is een lease auto waar ik niet heel veel om geefquote:Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef druppelkut het volgende:
Wie poetst er zijn auto dan ook niet?
Eigen schuld TS!
Ja dit is de nieuwequote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef ynuhh het volgende:
Schande, is dit je nieuwe auto trouwens? Want die andere was total-loss toch?
O ja, er zullen wel mensen over je tas beginnen.
quote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
1) poets je ruit
2) doe die gay handtas van je weg
quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef CaptainCookie het volgende:
TS met zijn handtas: [ afbeelding ]
Oki.quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dit is de nieuwe
Dat is een schouder tas maar zitten ook van die hendels aan, best handig hoorschaam me er niet voor
Maar dan moet je ze niet als een homo aan je arm laten bungelenquote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oki.
Er is ook geen reden om je te schamen hoor, ik vind die schoudertassen meestal wel leuk.
Even wat uit de kofferbak pakken om in de tas te doen...quote:Op maandag 23 november 2009 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze niet als een homo aan je arm laten bungelen
Lukt makkelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Even wat uit de kofferbak pakken om in de tas te doen...
Grond is vies dus zet je hem niet neer, over je schouder is niet handig als je er iets in moet doen
quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is een schouder tas maar zitten ook van die hendels aan, best handig hoorschaam me er niet voor
Je zwager is een goede kerel, jij echter, een verwijfde homo.quote:Op maandag 23 november 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het moet m'n zwager wel zijn geweest...
Hij noemt die tas ook altijd de murse (man purse)
Kom eens even heel gauw uit de kastquote:Op maandag 23 november 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het moet m'n zwager wel zijn geweest...
Hij noemt die tas ook altijd de murse (man purse)
Flikker m door de goedkoopste wasstraat. Voor 2,50 is mijn leaseauto volledig gewassen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is een lease auto waar ik niet heel veel om geef
Hij is ook nog eens zwart, dus met het kut weer hier in Nederland blijf je dan bezig
quote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
1) poets je ruit
2) doe die gay handtas van je weg
Oooh nee, mijn reputatie op Fok!quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef Equites het volgende:
Nou TS daar ga je, die ene foto met handtas, weg reputatie. Wanneer kom je uit de kast, of blijf je er nog een tijdje in? Een gast met een handtas, wtf moet ik me daar bij voorstellen![]()
Homo.quote:Op maandag 23 november 2009 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oooh nee, mijn reputatie op Fok!
Nja, dat was het enige wat nog kapot kon. Je reputatie IRL was natuurlijk al verneukt, met je handtasquote:Op maandag 23 november 2009 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Correctie.quote:
Kan je wel zo stoer doen, maar anders zou je hier niet 5 uur per dag zitten baggerenquote:Op maandag 23 november 2009 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |