Happy, wat lief

Ik zal mijn ervaringen zéker met jullie delen! Vooruit uitproberen kan wel, maar ik weet niet hoeveel zin dat heeft (misschien op die hevigere voorweeën, maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik het apparaat liever bewaar voor tijdens de bevalling zeg maar

). Mijn VK had overigens wel pas iemand gehad die deze ok had gebruikt en haar letterlijke woorden waren dat die 'érg dankbaar was' dat ze het apparaat tot haar beschikking had. En ik had vooral zoiets van 'mocht ik er uiteindelijk niks aan hebben is het ook niet erg, ik heb er vantevoren in elk geval een stukje rust mee gekregen'

Groofsken, ik denk dat je gewoon een goed ontwikkelde intuïtie hebt, fijn! En geen echt spannende dingen nog, maar dat komt nog wel, toch?

Poppejans, wie weet komt het bij jou wel ineens heel snel ofzo

En voorlopig vermaak jij je sowieso wel volgens mij.. Maar weet je, ik vind eigenlijk nog steeds dat wij er samen voor moeten gaan, haha!
DJ, toch wel heel ingrijpend zoiets, lijkt me

En je móet natuurlijk helemaal niks, maar als je het zelf léuk vind om te doen kun je natuurlijk altijd een kleingheidje doen. Ik zou dan zelf iets van zelf koekjes bakken en mooi inpakken in vetvrij papier met lintjes ofzo, of mooi cellofaan, dat geeft meteen een hele luxe uitstraling

Succes met jóuw laatste loodjes (en wel fijn dat je baas die lunch voorstelde).. En dromen is voor mij de andere kant op vaag, sinds ik zwanger ben kan ik geen droom meer onthouden, terwijl ik daarvoor zo 3 tot 4 dromen per nacht op kon lepelen. Deze is toevallig wel blijven hangen, ik denk omdat ik heel oppervlakkig geslapen heb

Free, ik moet eigenlijk donderdag weer op controle, maar denk je dat ik dan moet bellen? Ondertussen is het wel weer afgezakt tot niveau 'af en toe een krampje en véél harde buiken', dus ik weet niet.. Maar wel thnx voor je tip (en voor die startcentimeter zou ik direct tekenen!)

En hey, hoe is het met dat bekken van jou btw?
BJ, wat balen van je zus, ik heb het ge-googled en dat klinkt echt heel heftig zeg! Beterschap voor haar en veel sterkte voor jullie allemaal, ik hoop dat ze het snel kunnen 'normaliseren' zeg maar, en dat ze dan ook weer wat meer zal kunnen.. En dan ook nog slecht geslapen, ik had zó gehoopt voor je dat je een goede nacht zou draaien

En ja, die Ikea.. Aan de ene kant wil ik niet, maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat het nog kan, en ik wil zo heel graag die laatste dingetjes rond hebben.. Da's echt mijn nesteldrang hoor, de dingetjes die nog moeten worden telkens onbelangrijker, maar ik MOET ze echt.. En één van de dingen die we daar willen halen is zo'n keukentrapje omdat ik nu heel moeilijk mijn bed inkom, dus stiekum is het ook echt nog wel even handig om te gaan

Faja, dat klinkt goed, weer een beetje rust in de tent dus? Fijn! En euh, ja, hum, dat is wel eens lastig, maar als het morgen ook kan is het hopelijk niet heel erg enzo

Ha, Lijnloos, goed dat ik ff F5, anders had ik je comment gemist en ik zát me nog af te vragen hoe het met je is nu.. Ik ga je gewoon dikke beterschap wensen

Naar dat je je zo rot hebt gevoeld hoor, ik hoop dat het snel echt wég is! En jah, die rust is wel beter inderdaad, grappig om achteraf pas in te zien wat nu het probleem was, ik liep gisteren echt even met mijn ziel onder mijn arm enzo

Hebben we de afgelopen dagen eigenlijk nog gehoord van Wupwup?

En hiero zijn de krampen in elk geval wat afgezakt tot vooral veel harde buiken en af en toe kramp, dus da's wel mooi. Kan ik toch nog even die laatste dingen enzo

En over de slijmprop hoef ik écht niet meer te twijfelen, wat een ranzig ding zeg!