Groningen heeft op dinsdag de stoffenmarkt, maar dat wist je dan vast al wel...quote:Op maandag 23 november 2009 10:55 schreef Saisai het volgende:
ik woon in Groningen. zal eens kijken of ik een website kan vinden van ze
Nee, hebben ze niet...quote:Op maandag 23 november 2009 10:55 schreef Saisai het volgende:
ik woon in Groningen. zal eens kijken of ik een website kan vinden van ze
hmm dan had ik net een andere stunter-site te pakkenquote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet...
Is echt een grote loods, die mensen kopen alles en iedereen die failliet is gegaan op.
Je kan ook niet pinnen..![]()
Staat ook op de deur: Eerst pinnen dan pas binnenkomen en kopen...
haha dat is echt *(^%^ -werk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Beijtje het volgende:
Ja foto's! Ik ben ook bezig een bank te pimpen... (Chesterfield-achtig model, ben nu bezig honderden nietjes er uit te trekken :-( )
Ga naar kleinere woonwinkels en vraag om stalen, maak hier zelf een hoes van et voila!quote:Op maandag 23 november 2009 10:23 schreef Saisai het volgende:
Mijn volgende project is het maken van een wasbare hoes voor mijn hoekbank. Omdat dat nogal wat stof nodig heeft en ik arm ben, ben ik op zoek naar een goedkope lap meubelstof die ook nog eens wasbaar is. Mijn huidige bank was ooit beige, maar heeft nu meer de kleur van een grijze muis met vlekken
Weet iemand een goedkope (online) winkel waar ik een goede wasbare lap meubelstof kan vinden?
Saisai heeft er destijds (terecht!) een eigen topic aan gewijd! Saisai's bankverbouwingquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Reese het volgende:
[..]
Saisai heeft er destijds (terecht!) een eigen topic aan gewijd! Saisai's bankverbouwing
of was je opmerking alleen om die verwijderde spampost te verhullen?![]()
Me, myself and I...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Reese het volgende:
Wie is 'ons'? K&W is mijn lievelings, jeweettoch!
Neuh ik hou het niet bij zie ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Reese het volgende:
[..]
Saisai heeft er destijds (terecht!) een eigen topic aan gewijd! Saisai's bankverbouwing
of was je opmerking alleen om die verwijderde spampost te verhullen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |