quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
(die betaald)
quote:
Oeh dat lijkt wel een sbs-6 real-life-soapquote:
quote:
Nog zo'n taalwonderquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef tliciouz het volgende:
Je oma betaald
Ik quote deze multifaal wel even voor het nageslacht.quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
als je dan toch zo gierig bent kun je het toch bent voordat jullie aan tafel gaan zeggen
Teeering zit jij aan de crack?quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
als je dan toch zo gierig bent kun je het toch bent voordat jullie aan tafel gaan zeggen
Ehhh.... WAT?quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
Ja dit vind ik nou ook. Als je gierig bent kan je beter tafel gaan voor het zeggen iddquote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
Deze verdient nog een quotequote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
Mijn opa is dood vuile kankerflikkerquote:Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef wise het volgende:
geen ijsje van je oma?
dus toen maar likken aan de lollie van je opa
i lolledquote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Mijn opa is dood vuile kankerflikker
je hebt geen tr gezetquote:
Dat jij nog kon lachen om die kloon maakt mij verdrietig.quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt geen tr gezet
en ts, kankerflikker hoeft nu ook weer niet, je weet niks over zijn eventuele ziektes of sexuele voorkeur
ik bedoelde in KLB FBquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt geen tr gezet
en ts, kankerflikker hoeft nu ook weer niet, je weet niks over zijn eventuele ziektes of sexuele voorkeur
Sorry swarmaquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt geen tr gezet
Ik hoef geen extra 12 X 3.25 en daar de helft van bij de erfenis ik wil gewoon een lychee ijsjequote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef poqpoq het volgende:
jongen wees blij,
het geld dat ze bespaard heeft krijg jij later als erfenis! (wat er nog van over is na de 50% balkenende profit)
Klinkt als mijn schoonmoeder...quote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Wees blij dat je oma je niet elke 5 minuten een ijsje aanbiedt zoals de mijne. Liever een gierige oma dan een oma die niet meer doorheeft wat ze doet.
Herkenbaarquote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Klinkt als mijn schoonmoeder...
Wil je wat eten? Nee? Echt niet? Zeker weten? Er is genoeg hoor? Als het straks op is kan het niet meer? Zeker weten van niet? Echt heel zeker? Niet?
*zet toch een bord voor me neus neer*![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |