Weg met de website dan!quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef dreeske het volgende:
Over de mentaliteit kunnen we lang discussiėren maar wij zijn wel klaar met die personen.
Het domein staat op naam van de penningmeester en vereniging.
Deze zegt vandaag zijn functie op na aanleiding van de gedane zaken van de voorzitter.
Voor het maken van de website heb ik geen cent ontvangen.
Dan zou ik het gewoon leegtrekken en het domein leeg overdragen. Mochten ze alsnog de site willen houden dan zou ik alsnog een rekening sturen.quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef dreeske het volgende:
Over de mentaliteit kunnen we lang discussiėren maar wij zijn wel klaar met die personen.
Het domein staat op naam van de penningmeester en vereniging.
Deze zegt vandaag zijn functie op na aanleiding van de gedane zaken van de voorzitter.
Voor het maken van de website heb ik geen cent ontvangen.
Humor heb ik zeker, helaas is die voorzitter iemand die mensen graag voor het gerecht daagt.quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou de site verwijderen en het domein (dat zal wel van hen zijn) gewoon leeg opleveren. Als je hunor hebt, zet je je hele verhaal erop en verander je nog even het toegangswachtwoord.
quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou de site verwijderen en het domein (dat zal wel van hen zijn) gewoon leeg opleveren. Als je hunor hebt, zet je je hele verhaal erop en verander je nog even het toegangswachtwoord.
Ligt er aan wat je aan papieren tekende.quote:Op maandag 23 november 2009 09:44 schreef dreeske het volgende:
Mijn grote vraag is natuurlijk of ik gerechtelijk ergens aan vast zit ?
Ik heb totaal nergens mijn handtekening onder gezet.quote:Op maandag 23 november 2009 09:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je aan papieren tekende.
Misschien staat ie op naam van de vereniging met als contactpersoon de penningmeester?quote:Op maandag 23 november 2009 09:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoe de site op naam van de penningmeester EN de vereniging kan staan.
Dat kan.quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien staat ie op naam van de vereniging met als contactpersoon de penningmeester?
Dan hebben ze het nakijken.quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef dreeske het volgende:
[..]
Ik heb totaal nergens mijn handtekening onder gezet.
Het enigste dat is gebeurd is een mondelinge overeenkomst dat ik de website zou maken.
Domein naam is de naam van de vereniging.quote:Op maandag 23 november 2009 09:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoe de site op naam van de penningmeester EN de vereniging kan staan.
Waren er getuigen bij die mondelinge uitspraak?quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef dreeske het volgende:
[..]
Ik heb totaal nergens mijn handtekening onder gezet.
Het enigste dat is gebeurd is een mondelinge overeenkomst dat ik de website zou maken.
ligt eraan of het geheel je eigen initiatief was, of dat je het georganiseerd hebt in opdracht van het bestuur en er een duidelijke 'officiele opdracht' toe in de notulen staat.quote:Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef dreeske het volgende:
Echter heb ik de website en wat ict-diensten in mijn beheer.
Mijn vraag gaat vooral over de website die ik geheel ontworpen heb.
Moet ik die in zijn geheel zo overdragen aan de vereniging of mag ik mijn ontwerp eraf halen ?
Ligt eraan hoe dat ontwerp er is gekomen. Als er bij een vergadering (of mondeling) af is gesproken dat jij een ontwerp voor de website zou maken voor de vereniging, dan is hij in principe voor de vereniging en mag je hem er niet zomaar af halen. Je bent immers akkoord gegaan met in opdracht werken en dan blijft alles voor de opdrachtgever, tenzij je iets anders afspreekt.quote:Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef dreeske het volgende:
Echter heb ik de website en wat ict-diensten in mijn beheer.
Mijn vraag gaat vooral over de website die ik geheel ontworpen heb.
Moet ik die in zijn geheel zo overdragen aan de vereniging of mag ik mijn ontwerp eraf halen ?
Haha. Dan is het simpel. Die zegt toch ook zijn functie op? Nou, de site is zijn eigendom, dus heeft de vereniging er niks meer over te zeggen (hadden ze toch niet). Dat de site www.verenigingsnaam.nl heet, geeft ze geen eigendomsrecht, hoor. Hij kan gewoon zijn hostingcontract opzeggen. Kan de voorzitter hem (over een paar maanden) opnieuw aanvragen.quote:Op maandag 23 november 2009 09:48 schreef dreeske het volgende:
[..]
Domein naam is de naam van de vereniging.
De penningmeester is de registrant van het domein en contact persoon.
De penningmeester en de destijds secretaris waren bij die uitspraak.quote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waren er getuigen bij die mondelinge uitspraak?
Dan zou ook een mondelinge afspraak een soort contract kunnen zijn, mits de getuigen dit ook bevestigen als het zover komt.quote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef dreeske het volgende:
[..]
De penningmeester en de destijds secretaris waren bij die uitspraak.
We hebben met de mensen die weg zijn gejaagd overlegd en besloten om hem zelf ten onder te zien gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan je niet met alle overige bestuursleden de voorzitter afzetten en samen (zonder voorzitter dus) vrolijk verder gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |