Dat dus.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef DuTank het volgende:
Je betaalt toch voor een hele wedstrijd, dan wil je ook een hele wedstrijd voetbal zien.
Al scoor je niet, dan nog kun je het een beetje attractiever maken. PSV had Heracles met een 10-0 van het veld moeten sturen, maar dat gebeurde niet omdat het bekende gallary play gespeeld werd.quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef hayder het volgende:
ja dat zag je toch ook alleen 2e helft wat minder aan de zijde van ajax. Heerenveen speelde beter 2e helft.
Maar ik was al tevreden met die 5-1
maar bij een 0-0 eindstand applaudisseren is dan wel weer een beetje hypocriet he.quote:
Dat doen ze toch ook, of gaan ze na 60 minuten ineens pokeren ofzoquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef DuTank het volgende:
Je betaalt toch voor een hele wedstrijd, dan wil je ook een hele wedstrijd voetbal zien.
Want? Als de stand 0-0 is, wil het niet zeggen dat het team zich niet inzet. Soms zien mensen liever een team strijd leveren bij 0-0 dan achterover leunen en laf spelen als het 8-0 voorstaat.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
maar bij een 0-0 eindstand applaudisseren is dan wel weer een beetje hypocriet he.
Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?quote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef Michielos het volgende:
GODVERDOMME SUKKEL! IK WOU MORGEN LEKKER GENIETEN VAN T VOETBAL
BEDANKT VOOR T VERPESTEN EN VERKLAPPEN VAN DE SCORE KUT KK MEGOOL!!!![]()
Herenveen stond gewoon slecht te verdedigen, als je 3 man vrijlaat in het strafschop gebied, dan maakt zelfs RKC ze nog.quote:Op maandag 23 november 2009 00:12 schreef gniffie het volgende:
aisatti zoog wel hoor
Gallery play *quote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al scoor je niet, dan nog kun je het een beetje attractiever maken. PSV had Heracles met een 10-0 van het veld moeten sturen, maar dat gebeurde niet omdat het bekende gallary play gespeeld werd.
2e helft probeerde Heerenveen niet meer mee te voetballen en gingen ze gewoon in blok staanquote:Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef DirkZz het volgende:
2e helft begon Heerenveen gewoon zelf een beetje beter te verdedigen.
Volgens mij was dat ook omdat Ajax minder druk zette naar voren toe. En omdat er minder concentratie in zat. Maarja, Heerenveen verdedigde wel iets beter, dat mocht ook wel. Ik had bijna medelijden met de meegereisde supporters.quote:Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef DirkZz het volgende:
2e helft begon Heerenveen gewoon zelf een beetje beter te verdedigen.
Wel jammer dat Papadopoulos niet scoordequote:Op maandag 23 november 2009 00:20 schreef Solaar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook omdat Ajax minder druk zette naar voren toe. En omdat er minder concentratie in zat. Maarja, Heerenveen verdedigde wel iets beter, dat mocht ook wel. Ik had bijna medelijden met de meegereisde supporters.
wajo PIKKEN JULLIE DAT.quote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef Koko_Banana het volgende:
Pffff Ajax suckt ze kunnen beter met Barbie spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |