Zijn ook goedquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hou ook van verschillende stijlen, maar Marvin krijg ik kippenvel bij zoveel nummers en Cher, ach ze hoort bij mij.
Gaat mij om haar muziek en die is wel goedquote:
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar .Jij wilt het ook vast dan horen:Dquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja en whats going on draaien ze op mijn begravenisen dan alemaal met de heupjes wiegen
Trouwens ben jij al uit je dilemma?quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Misschien hangt Toverheks er dan nog net tusseninquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Vind het helemaal niks. Smaken verschillenquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat mij om haar muziek en die is wel goed
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going Onquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks. Smaken verschillen
Ja dat lukt jou nog ookquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
Sorry heb niet terug gelezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik daar antwoord aan gegeven aan teuntje
geef m'n vader dan ook eff een knuffel als je wilt pleasequote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
absoluut, ik tik Elvis,Maikel en de rest van die muziekmakertjes zo aan de kant en pak Marvin beet en ga heerlijk met hem schuivelenquote:
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoegquote:
Gelijk heb je,quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoeg
Zelfs als we er anderhalve dag uitliggen, gaat het nog best hard hier.quote:
Over 50 jaar heb je er weer andere nummers bij hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
mijn lijstje
Marvin Gaye met Whats going On.
Daft punk met Moments in love (heb je verschillende versies van)
Cher mogen de kids zelf uitzoeken wat ze draaien
Andre Hazes met ik hou van jou.
en ach heb nog wel 300 nummers wat ik mooi vind maar dan duurt het zo lang en op westgaarde is het al zo druk dat het wel lopende bandwerk lijkt, de 1 is amper onder de grond en dan staat de ander al weer te trappelen.
o ja,ik moet natuurlijk wel op het AJAX veldje he
Ik kan geen lijstje maken,er is zoveel wat mooi isquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
mijn lijstje
Marvin Gaye met Whats going On.
Daft punk met Moments in love (heb je verschillende versies van)
Cher mogen de kids zelf uitzoeken wat ze draaien
Andre Hazes met ik hou van jou.
en ach heb nog wel 300 nummers wat ik mooi vind maar dan duurt het zo lang en op westgaarde is het al zo druk dat het wel lopende bandwerk lijkt, de 1 is amper onder de grond en dan staat de ander al weer te trappelen.
o ja,ik moet natuurlijk wel op het AJAX veldje he
Je lippen weer in de normale stand?quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
[..]
Zelfs als we er anderhalve dag uitliggen, gaat het nog best hard hier.
Heb niet teruggelezen, alleen even snel teruggescrolld of er ergens nog wat opwinding was.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #385] Verkloot hier elkaars klote-quotes
ja dan zitten de nabestaande wel 6 uur op zo een stoeltje te turen naar me, dat is te duur hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 50 jaar heb je er weer andere nummers bij hoor
Of gaat het via internet de begrafenis "bijwonen" virtual realityquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dan zitten de nabestaande wel 6 uur op zo een stoeltje te turen naar me, dat is te duur hoorover 50 jaar mag je misschien wel 1 nummer draaien en dan hup wegwezen weer
Wat een moeite om het terug te zoeken..quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #385] Verkloot hier elkaars klote-quotes
Ikzelf ben er te moe voorquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat een moeite om het terug te zoeken..![]()
dat bestaat al las ik ergens, voor mensen overzee canada geloof ik dan filmen ze het kan je op internet meekijken vind het wel een goed idee hoe luguber het ook klinkt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gaat het via internet de begrafenis "bijwonen" virtual reality
Het was mij ook ontgaan en wilde het toch even weten. Het was alleen niet het vorige topic, maar nog eentje verder terugquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat een moeite om het terug te zoeken..![]()
Kloptquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was mij ook ontgaan en wilde het toch even weten. Het was alleen niet het vorige topic, maar nog eentje verder terug
Trustehh heksjequote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga afsluiten en richting dousche en naar bed.
allemaal slaap lekker en als Laysa morgenochtend nog terug leest, laf yu en we denken aan je
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga afsluiten en richting dousche en naar bed.
allemaal slaap lekker en als Laysa morgenochtend nog terug leest, laf yu en we denken aan je
Meid, ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben je de zus van Gerard en heb je ook geen kracht meer
Ik zat ook eff te flitsen..Wat een ellende op Ned 2...quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tusten voor degenen die gaan slapen. Ben even naar Peter R
Valt wel mee, 't is maar 200 km/u. Probeer maar eens op een rustig ogenblik op de A28, met je hoofd uit het raam.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je lippen weer in de normale stand?
Dat is waar! Je had dit weekend je parachutesprong en je leeft nogquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee, 't is maar 200 km/u. Probeer maar eens op een rustig ogenblik op de A28, met je hoofd uit het raam.
Ja, dat ken ik, dan heb je je wenkbrauwen achter in je nek hangenquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee, 't is maar 200 km/u. Probeer maar eens op een rustig ogenblik op de A28, met je hoofd uit het raam.
Heldquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
en of hij een Tena aanhad?quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dan heb je je wenkbrauwen achter in je nek hangen![]()
Maar vertel, hoe bang was je en wat ging er door je heen
Fan, jij leeft ook nog!quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fan, jij leeft ook nog!![]()
Waar hang je uit joh?
is er nog nieuws dan?quote:Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens roddelen?
Nou ja zeg, alleen al de overgang van de zondag naar de maandag kun jij rustig tot dinsdag over beppenquote:
fok was weg h'equote:Op zondag 22 november 2009 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, alleen al de overgang van de zondag naar de maandag kun jij rustig tot dinsdag over beppen
Je zit met je kont op een tube verfquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit met je kont op een tube verf![]()
Ik ben weg, dodelijk saai hier
quote:Op zondag 22 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit met je kont op een tube verf![]()
Ik ben weg, dodelijk saai hier
Ja, een verhuizing van een paar servers, ze hebben het vermoedelijk te voet gedaanquote:Op zondag 22 november 2009, 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
fok was weg h'e
jajja ik krijg dat streepje niet op de e hij is verswunden en ik weet niet waar hij nu
vast onder een andere toets
gaat ik nog wel een keer zoeken
ik heb er niet zoveel van gemerkt, maar ik las het,quote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, een verhuizing van een paar servers, ze hebben het vermoedelijk te voet gedaan
Je voelt je aangesproken?quote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat je ons zo dodelijk saai vindt
Weet ik ook niet. Maar waarom niet weer eens een minder chagrijnige daisy in je avaquote:
Deze Dees is er pas weer sinds 2 dagen, soms ben ik die zoetsappige een beetje zatquote:Op zondag 22 november 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Maar waarom niet weer eens een minder chagrijnige daisy in je ava
Ze is best lievvvv hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Maar waarom niet weer eens een minder chagrijnige daisy in je ava
Jij je zin, niet zo zoetsappig dan: Kijk verdomme niet zo chagrijnig. Ja wat nou ?quote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze Dees is er pas weer sinds 2 dagen, soms ben ik die zoetsappige een beetje zat
quote:Op zondag 22 november 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten fokkerts, weekend voorbij voor mij.
Buonaotte![]()
![]()
heb jij geenquote:
Geen idee, maar deze ava staat beterquote:Op maandag 23 november 2009 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit mij de hele dag al af te vragen hoeveel mensen/kinderen de komende week zullen sterven aan die tacohoestprik. Het moet welhaast dat er een paar het leven laten, ik gok op voorhand op een stuk of 20 op de miljoen die ingeënt worden. En natuurlijk wordt het een groot drama, zowel op de weg als in die gebouwen. Wat een verdriet zal er morgen zijn.
Kennis van een kennis heeft de prik inmiddels gehad en ligt werkelijk doodziek op bed.
Dat is m'n acht tot vijf ava, die andere gebruik ik in m'n vrije tijdquote:Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze ava staat beter
Huh, zit jij in een andere tijdzonequote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
Het is alweer bijna maandag.
hoi Mera alles goed?quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
Zo zie je er dan ook uitquote:Op maandag 23 november 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is m'n acht tot vijf ava, die andere gebruik ik in m'n vrije tijd
Hoiquote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
Jaja officieel is het al maandag want 12 uur geweest, blabla.quote:Op maandag 23 november 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, zit jij in een andere tijdzone
Prima dankje, met jou ook?quote:
Kut, moeten we morgen weer weerkenquote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
Hoiquote:
Kan nooit erger zijn dan 2009 lijkt mequote:
Achteraf gezien viel 2009 ook wel meequote:Op maandag 23 november 2009 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan 2009 lijkt me
2 Jan is het voorjaar altijd voor mijquote:Op maandag 23 november 2009 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hopelijk is het dan ook snel weer zomer, vind die kou maar niks.
En dan is het nu nog niet eens koud.![]()
En dan dat het zo kort licht isquote:Op maandag 23 november 2009 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hopelijk is het dan ook snel weer zomer, vind die kou maar niks.
En dan is het nu nog niet eens koud.![]()
Oh? Wat is er op 2 jan?quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
2 Jan is het voorjaar altijd voor mijIs het zo
Oh hou op schei uit, dat je voor je gevoel midden in de nacht je nest uit moet voor je werkquote:
Zeker lekker lang met je liefje in bed liggen héquote:
Een échte winter is nog leuk ja, met schètsen en koek & zopiequote:
En dan ben je klaar met je werk, weer donkerquote:Op maandag 23 november 2009 00:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit, dat je voor je gevoel midden in de nacht je nest uit moet voor je werken je dan ook nog afvragen wat iedereen op de weg doet zo vroeg
Ja hoor, na 20 jaar is die lol er ook wel vanafquote:Op maandag 23 november 2009 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker vroeg donker voor extra knusheid 's avonds
Uit de gure kou ergens binnen warme chocolademelk drinken
Wandelingen door een heul wit bos met kindjes die sleeën
Mijn verjaardag![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Krijg ineens een heftig verlangen naar mijn warme bedje![]()
Fijne maandag allemaal, geniet van het kloteweer enzeaux
![]()
Zie je, that's winter for yaquote:Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Krijg ineens een heftig verlangen naar mijn warme bedje![]()
Fijne maandag allemaal, geniet van het kloteweer enzeaux
![]()
Fann.......quote:
Sorry, was niet bang. Is ook geen reden toe. Alleen dacht m'n lijf er anders over, want ondanks dat ik me niet bang voélde, begon die raar te doen met hartkloppingen enzo, tijdens de vrije val.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dan heb je je wenkbrauwen achter in je nek hangen![]()
Maar vertel, hoe bang was je en wat ging er door je heen
Was dit je eerste keer?quote:Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was niet bang. Is ook geen reden toe. Alleen dacht m'n lijf er anders over, want ondanks dat ik me niet bang voélde, begon die raar te doen met hartkloppingen enzo, tijdens de vrije val.
Na de landing is er de échte ontlading en euforie. Heerlijk!
En wat er door me heen ging tijdens de sprong. Ik kan er niet veel meer van maken dan: "Woooow!".
Dat zei ik ook steeds: "Wooow!"
Zaterdag voelde het even als voorjaar. De zon scheen en het was wel 13 of 14 graden of zo. Supertoll.quote:Op maandag 23 november 2009 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je, that's winter for ya
Trusten enzeaux
Eerste keer ja, en het was een QT.quote:Op maandag 23 november 2009 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was dit je eerste keer?
(ik heb er ook weleens aan gedacht om een een keer te doen)
En... zat je vastgebonden aan een lekkere man?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was niet bang. Is ook geen reden toe. Alleen dacht m'n lijf er anders over, want ondanks dat ik me niet bang voélde, begon die raar te doen met hartkloppingen enzo, tijdens de vrije val.
Na de landing is er de échte ontlading en euforie. Heerlijk!
En wat er door me heen ging tijdens de sprong. Ik kan er niet veel meer van maken dan: "Woooow!".
Dat zei ik ook steeds: "Wooow!"
quote:Op maandag 23 november 2009 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaterdag voelde het even als voorjaar. De zon scheen en het was wel 13 of 14 graden of zo. Supertoll.![]()
Laat het maar lekker stormen en sneeuwen enzo, dan zijn winters leuk. Wat mera zegt: die miezerige grijze regenachtige dagen, geen lol aan.![]()
QT.. ik kan het zo snel niet vinden, maar je gaat er vast niet alleen uit de eerste keer.quote:
Ik zou het iig ook nooit doen. Voordat ik beneden ben heeft mijn hart het begeven denk ik zo.quote:
Voor Gert hadden ze een lekker wijf genomen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En... zat je vastgebonden aan een lekkere man?
Tijdens de vrije val lekker je hoofd klemvast tussen DDquote:Op maandag 23 november 2009 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor Gert hadden ze een lekker wijf genomen.
Maar dat verklapt ie hier niet.
Slaap lekker mooiiiiiiiquote:Op maandag 23 november 2009 01:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Trustehh Fokkers
Springt Soury ook al?quote:Op maandag 23 november 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
En dan wat je allemaal nog tegen kan komen onderweg!
[ afbeelding ]
Fonetisch, op z'n Engels.quote:Op maandag 23 november 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
QT.. ik kan het zo snel niet vinden, maar je gaat er vast niet alleen uit de eerste keer.
Dat klinkt mij al levensgevaarlijk!!quote:Op maandag 23 november 2009 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Beginnende parachutisten springen met een "static line"
Nee, als het Soury was had ze d'r nieuwe tanden wel laten zien.quote:
Valt wel mee. De parachute gaat zonder jouw tussenkomst open, dat kun je dus al niet vernaggelen. Dan kun je met het landen nog wel 't een en ander verpesten natuurlijk, maar de kans dat je het er levend afbrengt is met een eenmaal geopende parachute echt een enorm stuk toegenomen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klinkt mij al levensgevaarlijk!!
Oh beterquote:Op maandag 23 november 2009 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fonetisch, op z'n Engels.
Nee je gaat er niet in je uppie uit de eerste keer. En al helemáál niet met een vrije val erbij. Beginnende parachutisten springen met een "static line", waarbij de parachutes vanuit het vliegtuig geopend wordt middels een touw.
Als ie van z'n midlife af wil, richting end of life, dan is 't wel watquote:Op maandag 23 november 2009 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh beter![]()
En wil je het nog vaker doen of...?
Heb je wel goed gechecked wat de antecedenten van de piloot waren?quote:Op maandag 23 november 2009 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. De parachute gaat zonder jouw tussenkomst open, dat kun je dus al niet vernaggelen. Dan kun je met het landen nog wel 't een en ander verpesten natuurlijk, maar de kans dat je het er levend afbrengt is met een eenmaal geopende parachute echt een enorm stuk toegenomen.
En volgens mij heeft QT ook nog een reservequote:Op maandag 23 november 2009 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. De parachute gaat zonder jouw tussenkomst open, dat kun je dus al niet vernaggelen. Dan kun je met het landen nog wel 't een en ander verpesten natuurlijk, maar de kans dat je het er levend afbrengt is met een eenmaal geopende parachute echt een enorm stuk toegenomen.
Ik vind je echt een held,durf ik echt nietquote:Op maandag 23 november 2009 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij dat in je ava?quote:Op maandag 23 november 2009 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ie van z'n midlife af wil, richting end of life, dan is 't wel wat
Ik moest gelijk een beetje aan hem denken.quote:
Niet voor een brevet. Maar ik denk wél dat ik het nog een keer wil doen ja. Het is zo'n absurde belévenis, uit een vliegtuig springen! Haast heeft het echter niet en ik heb de ervaring in de pocket. En er zijn nog ándere midlifecrisis-dingetjes die je kunt doen: bungeejumpen, diepzeeduiken, paragliden, naar de hoeren.quote:Op maandag 23 november 2009 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh beter![]()
En wil je het nog vaker doen of...?
hemquote:Op maandag 23 november 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moest gelijk een beetje aan hem denken.![]()
[ afbeelding ]
Nâh ja, naar de hoeren kan je op de fiets.quote:Op maandag 23 november 2009 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet voor een brevet. Maar ik denk wél dat ik het nog een keer wil doen ja. Het is zo'n absurde belévenis, uit een vliegtuig springen! Haast heeft het echter niet en ik heb de ervaring in de pocket. En er zijn nog ándere midlifecrisis-dingetjes die je kunt doen: bungeejumpen, diepzeeduiken, paragliden, naar de hoeren.
Laatste kost geld of ben je zo overtuigd van jezelf datj e gratis magquote:Op maandag 23 november 2009 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet voor een brevet. Maar ik denk wél dat ik het nog een keer wil doen ja. Het is zo'n absurde belévenis, uit een vliegtuig springen! Haast heeft het echter niet en ik heb de ervaring in de pocket. En er zijn nog ándere midlifecrisis-dingetjes die je kunt doen: bungeejumpen, diepzeeduiken, paragliden, naar de hoeren.
Er kan weinig misgaan hoor, een stuk autorijden is gevaarlijker.quote:Op maandag 23 november 2009 01:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind je echt een held,durf ik echt niet
Had je wel een schone onderbroek bij je?quote:Op maandag 23 november 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kan weinig misgaan hoor, een stuk autorijden is gevaarlijker.
Maar van zo'n hoogte naar beneden springen heeft beslist iets tegennatuurlijks ja, dat valt niet te ontkennen.
quote:Op maandag 23 november 2009 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon op FOK,is spannend genoegquote:Op maandag 23 november 2009 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja er zijn allerlei leuke filmpjes te vinden waarom je het niet moet gaan doen. Maar die zijn er ook te vinden als je gewoon IN het vliegtuig blijft zitten.quote:
WTFquote:Op maandag 23 november 2009 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja er zijn allerlei leuke filmpjes te vinden waarom je het niet moet gaan doen. Maar die zijn er ook te vinden als je gewoon IN het vliegtuig blijft zitten.
Ik vond trouwens nog een filmpje van een gast die zonder parachute uit een vliegtuig sprong.
Die liet zich in de lucht vangen door een ander, die wél een parachute om had en landde samen met hem.
Of met een auto en dat je hem dan filmt en keihard tegen je aankrijgtquote:Op maandag 23 november 2009 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja er zijn allerlei leuke filmpjes te vinden waarom je het niet moet gaan doen. Maar die zijn er ook te vinden als je gewoon IN het vliegtuig blijft zitten.
Ik vond trouwens nog een filmpje van een gast die zonder parachute uit een vliegtuig sprong.
Die liet zich in de lucht vangen door een ander, die wél een parachute om had en landde samen met hem.
Die zag ik ook ergensquote:Op maandag 23 november 2009 02:10 schreef Gert het volgende:
Ben na afloop een beetje gaan zoeken.quote:Op maandag 23 november 2009 02:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens![]()
Maar ehm, helemaal zeker was je dus ook niet, getuige het feit dat je gekeken hebt op YT
Ja, ik vraag mij dan af "Wat wil hij bewijzen".quote:Op maandag 23 november 2009 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zo kan het dus ook:![]()
-edit- deze video is beter..
Sommigen doen een moord (of vermoorden zichzelf) voor een adrenaline kick.quote:Op maandag 23 november 2009 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wat ik mij afvraag...leeft hij nu nog?
Zoiets gaat 1x goed, maar vroeg of laat gaat het vout
Goedemorgen,quote:Op maandag 23 november 2009 06:47 schreef Laysa het volgende:
Sow....ik ben nu al hyper....Poor poor people in Amsterdam
![]()
Nog 1en dan aan de slag hierzo
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 06:21 schreef Laysa het volgende:
* Laysa klikt de lampen en de verwarming aan....zo...dan is er alvast licht en warmte als jullie allemaal opstaan....ben achterlijk vroeg wakker maar dan heb ik tenminste de tijd om te ontbijten en koffie te drinken....spreek jullie vrijdag weer![]()
Lief Zijn jullie
![]()
Volgens mij is naar de hoeren juist het goedkoopste uit het rijtjequote:Op maandag 23 november 2009 02:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Laatste kost geld of ben je zo overtuigd van jezelf datj e gratis magEerste 3 dingen gaat vast lukken,beetje sparen
![]()
Goedemorgen Teun_ZHV .quote:Op maandag 23 november 2009 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, om 07:15 gaat de wekker hier ook
Ah kut.quote:Op maandag 23 november 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Ik helemaal klaar voor fietsen tegen de harde wind, had er zelfs echt zin in. Wil ik mijn fiets pakken en denk 'wat doe ie stroef''... Ja hoor: is nu de voorband zo plat als een dubbeltje en als ik 'm oppomp, hoor ik 'm leeglopen.
Ik ben gestrand! Zo maar weer naar de fietsenmaker ...
Ga je bed weer in. Snel!quote:Op maandag 23 november 2009 08:55 schreef Copycat het volgende:
Was het een smoes, was het wel een slechte.
Ik ben genoodzaakt een vrije dag te nemen.
quote:Op maandag 23 november 2009 08:55 schreef Copycat het volgende:
Was het een smoes, was het wel een slechte.
Ik ben genoodzaakt een vrije dag te nemen.
Toevallig vroeg een collega vorige week hetzelfde, maar ik heb helemaal geen auto nodig eigenlijk. En heb ik er een nodig, heb ik een GreenWheels tot mijn beschikking.quote:Op maandag 23 november 2009 09:02 schreef Marrije het volgende:
Heb je wel weer eens aan de aanschaf van een auto gedacht? Al is het maar een koekblik?
Die toevalligheid gaat gepaard met het weer denk ikquote:Op maandag 23 november 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig vroeg een collega vorige week hetzelfde, maar ik heb helemaal geen auto nodig eigenlijk. En heb ik er een nodig, heb ik een GreenWheels tot mijn beschikking.
kwa geld wel, kwa ongemak is dat maar net waar je je druk om maakt inderdaad, gelukkig is jouw werk daar ook redelijk flexibel inquote:Ach, in december had ik voorheen altijd APK, daar vallen die twee bandjes bij in het niet, schat ik.
Kijk ze!quote:En nu maar hopen dat er geen spoedjes zijn die ik thuis moet doen ...![]()
Heb zaterdag (onder meer) een Hitchcock box met 9 films gekocht. Mooi weer ervoor!
Dat zat ik ook te bedenkenquote:Op maandag 23 november 2009 07:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is naar de hoeren juist het goedkoopste uit het rijtje
Hmmz, interesting.... en ik maar denken dat APK in december altijd in Thailand zatquote:Op maandag 23 november 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ach, in december had ik voorheen altijd APK.
Nee!! dat wist ik, en misschien komt er wel geen Evil side hoor, dat denk ik alleen maar nu. Zo na 4 afleveringen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Buuf! Nog niks vertellen over 'D'n Dex'. Mijn moeder heeft het seizoen eerst. Maar ze is gisteren ermee begonnen en meteen vijf afleveringen verder, dus ik heb Dexter snel voor mezelf.
Genoeg gepoetst op de maandagochtend. Koppie thee, dvdtje bij.
Haha, wij hebben in Nederland toch helegaar nooit een witte kerst.quote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Slagregen en storm? Dat vind jij Kerstweer? Ik zou mijn beleving moeten aanpassen denk ik, een beetje opwarmen denk ik, want ik zit nog op niveau white christmas.
Oma vertelt: In 2000 hadden we geloof ik een witte 1e kerstdag.quote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, wij hebben in Nederland toch helegaar nooit een witte kerst.
Ik heb met een wandelwagen door de sneeuw gebaggerd ooit. Met keelonsteking en zwanger, dus dat zal 2000 geweest zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, wij hebben in Nederland toch helegaar nooit een witte kerst.
Dan iets anders gezelligs, dat zag ik afgelopen weekend. Enorm kneuterig, maar wel leuk. Ik hield me stil moest vooral lachen, maar mijn moeder kon alles woord voor woord meezingen....![]()
Ian...?quote:
Dat vind ik een veel mooier kerstgeval dan dat van dat joch in een kribbe met mirre en zooi.quote:Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
En dat weet ik omdat Noekzoon toen net kon lopen en dat niet durfde in de sneeuw, daardoor liet hij zich steeds vallen als een stervende zwaan en was hij een sneeuwengeltje. Een enorm lelijke want hij bleef maar maaien en janken.
[ afbeelding ]
Vet ideequote:Op maandag 23 november 2009 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ian...?![]()
Jij woont toch ergens in Lapland? Wij van de stichting sc mochten toch ook komen?
Ik op de slee en Niemenie die me de heuvel afduwt. Ooooh, dat gaat zo Wham zijn.
Is het niet leuk?quote:Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo kom ik helemaal in de stemming voor Kerst ja, en de Sint moet nog. En ik was al zo labielo sentimento vandaag.
JA! juist wel leuk! Ik heb alleen net mijn sintfoto's geupload en zit helemaalquote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Is het niet leuk?
Ik word er helemaal mooshy van.
Waarheen?quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
net mijn sintfoto's geupload
Jaaa!quote:Op maandag 23 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_bij_kennis__.html
Gadverdámme!!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is maandag, ik ben niet in staat een gevat antwoord te bedenkenquote:
Ik heb morgen pas vrij, heb gewoon het hele weekend gewerktquote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is maandag, ik ben niet in staat een gevat antwoord te bedenken
Een House-episode ging erover, je gaat er ook vanuit dat 't alleen maar in films gebeurtquote:
Je hoort weleens horrorverhalen over iemand die "in coma ligt" en dan hoort hoe de artsen overleggen dat de stekker er maar uit moet.quote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een House-episode ging erover, je gaat er ook vanuit dat 't alleen maar in films gebeurt.
Aaaaaaahhhhquote:Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb morgen pas vrij, heb gewoon het hele weekend gewerkt
Die dude ligt daar gewoon al ongeveer net zo lang als ik op aarde rondloopquote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoort weleens horrorverhalen over iemand die "in coma ligt" en dan hoort hoe de artsen overleggen dat de stekker er maar uit moet.
En dat je dan wil roepen: Ja! Doen! Nu! maar dat je dat dan niet kán.
23 jaar.FUCK
Ja, dat is ook.quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! juist wel leuk! Ik heb alleen net mijn sintfoto's geupload en zit helemaalte wezen vanwege vast de laatste keer. En ik vind het zooooooooo leuk.
Dat gelovige dus hè, niet dat het de laatste keer is.
Oh bah, wat afschuwelijk!quote:Op maandag 23 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want levend verbranden is niet ergquote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh bah, wat afschuwelijk!
Ik ben ook zo bang om levend begraven te worden. Daarom moet ik in de hens.
In ons gezin (ouders, 2 broertjes en ik) hebben we jaren lang pakjesavond zonder gelovige kids gevierd.quote:Op maandag 23 november 2009 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook.
Hier is het over. Hij gelooft toch niet meer met dank aan gevonden schoenwaar. Nu vieren we het gewoon nog maar het is wel anders. Ik weet eigenlijk niet hoe grote mensen dat vieren met kinderen die niet meer geloven. Hoe doen die dat?
Geen idee. Met lootjes en voor 25 euro aan kado's? en dat het dan net niks is omdat je met meerdere kado's wil komen. En dat het dan dus allemaal rommel is?quote:Op maandag 23 november 2009 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook.
Hier is het over. Hij gelooft toch niet meer met dank aan gevonden schoenwaar. Nu vieren we het gewoon nog maar het is wel anders. Ik weet eigenlijk niet hoe grote mensen dat vieren met kinderen die niet meer geloven. Hoe doen die dat?
Nou, ik kom dan niet bij in de kist in elk geval.quote:Op maandag 23 november 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want levend verbranden is niet erg
Leuk!quote:Op maandag 23 november 2009 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In ons gezin (ouders, 2 broertjes en ik) hebben we jaren lang pakjesavond zonder gelovige kids gevierd.
Dan gingen we eerst lekker eten met z'n allen, gourmetje ofzo, en boven op de slaapkamer van m''n ouders stond de juten zak (jawel) met pakjes, waar iedereen in de dagen ervoor zijn cadeautjes voor elkaar in gooide, al dan niet met gedicht. Deze werd dan gewoon naar beneden gedragen door ons pa, maar omdat het in een juten zak zat had het tòch altijd nog iets spannends
![]()
Was altijd ontzettend lachen, vooral met de gedichten. Die werden naarmate de kids ouder werden steeds hilarischer.
Aw, wat enorm schattig. Lijkt wel een foto van vroeger maar dan nu in kleur ofzo. Erg gaaf!quote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Owowowowow, ik doe m hier ook even hoor.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat heb ik ook altijd eens willen doen, pakjes onder de boom!quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
Leuk!![]()
Ja, daar zal het hier ook wel op neerkomen denk ik. En toch vind ik het minder leuk maar dat is vast mijn gevoel en ervaren zij dat straks heel anders.
Bij ons thuis huurden we een film en werd er vooral veel chocolade gegeten en dawast op 5 december toen we niet meer geloofden. Uiteindelijk kregen we pakjes onder de boom op kerstochtend. Ik kom uit een kerstnest met kerstfilms, muziek, diner en boswandelingen.
Jullie vierden kerst niet echt? Net zoals Michael?quote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook altijd eens willen doen, pakjes onder de boom!![]()
Maar dat kon niet bij ons, wegens geloof enzo
quote:'s Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden En beginnen te graven. Nadien wordt de gegraven sleuf weer dichtgegooid. Dit gaat zo de hele dag door. Vooraleer ze 's avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen En vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben. Wel zeggen die mannen : 'Wij hebben draadloos internet gelegd.
Juist omdat die pakjes onder de boom zo leuk staan vind ik kerst zo geweldig..... een deel van de pakjes ligt er zelfs nog onder (ingepakt en wel) als de boom weer afgetuigd wordtquote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook altijd eens willen doen, pakjes onder de boom!![]()
Maar dat kon niet bij ons, wegens geloof enzo
Juist wel, maar op de manier 'zoals het hoort', dwz het vieren van de geboorte van de Christus, dat soort shit.quote:Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Jullie vierden kerst niet echt? Net zoals Michael?
En toen bleek er niet-houdbare shit in te zittenquote:Op maandag 23 november 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat die pakjes onder de boom zo leuk staan vind ik kerst zo geweldig..... een deel van de pakjes ligt er zelfs nog onder (ingepakt en wel) als de boom weer afgetuigd wordt![]()
Dan zouden ze toch aan je idioot toenemende hartslag wel moeten zien dat je onder zware stress zit?quote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Hou 's op met die enge verhalen.Zo ben ik dan bang geopereerd te worden, en dat ze je niet "weg" maken maar alleen je spieren verslappen. Echt, the Horror!
Dat schijnen ze dan niet te merken of dat ze je dáár medicijnen tegen geven... Je wordt natuurlijk ook nog beademd hè.quote:Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch aan je idioot toenemende hartslag wel moeten zien dat je onder zware stress zit?
Of wordt dat dan ook allemaal onderdrukt, die signalen.![]()
En levend begraven: Spoorloos.. Kil Bill.. ik krijg het zelfs al benauwd als het in een film gebeurt.
Gewoon donor worden: dan plukken ze zoveel uit je lijf dat je nevernooit meer levend die kist in gaat.![]()
Want cremeren is weer funest voor je karma, zegt Yomanda. Ze hoort de geesten van gecremeerden weleens gillen, zegt ze. Kutwijf.
Hè gadver. Doe mij maar het oud-Germaanse Feest van het licht. En met wat kadootjes voor de grote mensen, want met sinterklaas komen die er toch wat bekaaid vanaf meestal.quote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juist wel, maar op de manier 'zoals het hoort', dwz het vieren van de geboorte van de Christus, dat soort shit.
Cadeautjes met kerst leidden af van de ware Kerstgedachte, vandaar dat het niet mocht.
lopen ze vanzelf naar buiten joh! geen probleem.quote:Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En toen bleek er niet-houdbare shit in te zitten.
Nah... meestal weet ik wel wat er in de niet uitgepakte pakjes zitquote:Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En toen bleek er niet-houdbare shit in te zitten.
Op de HEAO had ik een leraar die totaal flipte als er iemand dat spul dronk. Midden in z'n verhaal begon ie dan een tirade te houden hoe slecht 't wel niet was, en dan eiste ie dat je 't weggooide zonder leeg te drinkenquote:
Ja, zoals ik al zei, hier word er ook moeilijk over gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de HEAO had ik een leraar die totaal flipte als er iemand dat spul dronk. Midden in z'n verhaal begon ie dan een tirade te houden hoe slecht 't wel niet was, en dan eiste ie dat je 't weggooide zonder leeg te drinken.
Ik heb er vier...quote:Op maandag 23 november 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij ben ik echt niet te hanteren na een blikje red-bull.
Dit is meer een soort Adminquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Luisteren naar de plaatselijke mods, Ian.
Behalve pakjes onder de boom geef ik iedereen een gevuld kerstbord..met walnoten,hazelnoten ,kerstkoekjes,fondantkransjes,chocolade kerstman voor kids enzquote:Op maandag 23 november 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat die pakjes onder de boom zo leuk staan vind ik kerst zo geweldig..... een deel van de pakjes ligt er zelfs nog onder (ingepakt en wel) als de boom weer afgetuigd wordt![]()
Ring A10 rond Amsterdam deels onder waterquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
En nu gaat het écht los hier met de regen. En straks gaat het ook nog stormen. Het begint eindelijk ergens op te lijken.
Als je er maar geen red bull ingooitquote:Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe deze is vol, ik heb een leuke OP voor de volgende
Tegenwoordig bekogelen ze docenten met Ritalin.quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de HEAO had ik een leraar die totaal flipte als er iemand dat spul dronk. Midden in z'n verhaal begon ie dan een tirade te houden hoe slecht 't wel niet was, en dan eiste ie dat je 't weggooide zonder leeg te drinken.
zet dit jaar mijn kunstkerstboom op mijn balkonnetje, met oranje voetballichtjes erinquote:Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh tof, vorig jaar postten we allemaal de kerstboom. Ik ga dit jaar zeker een kerstboom kopen![]()
.
Ik dacht psies hetzelfde, laten we allemaal onze kerstboom posten. Ik moet ook nog ergens foto's van die van vorig jaar hebben. Dit jaar zodra hij staat zal ik hem hier laten zien.quote:Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh tof, vorig jaar postten we allemaal de kerstboom. Ik ga dit jaar zeker een kerstboom kopen![]()
.
Ik liep net nog in het zonnetjequote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
En nu gaat het écht los hier met de regen. En straks gaat het ook nog stormen. Het begint eindelijk ergens op te lijken.
Nein nein, ik was crea bea tijdens de downtimequote:Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je er maar geen red bull ingooit
oeh weer een paint-OP?quote:Op maandag 23 november 2009 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein nein, ik was crea bea tijdens de downtime
Oeh, nieuwsgierigquote:Op maandag 23 november 2009 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein nein, ik was crea bea tijdens de downtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |