Zijn ook goedquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hou ook van verschillende stijlen, maar Marvin krijg ik kippenvel bij zoveel nummers en Cher, ach ze hoort bij mij.
Gaat mij om haar muziek en die is wel goedquote:
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar .Jij wilt het ook vast dan horen:Dquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja en whats going on draaien ze op mijn begravenisen dan alemaal met de heupjes wiegen
Trouwens ben jij al uit je dilemma?quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Misschien hangt Toverheks er dan nog net tusseninquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Vind het helemaal niks. Smaken verschillenquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat mij om haar muziek en die is wel goed
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going Onquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks. Smaken verschillen
Ja dat lukt jou nog ookquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
Sorry heb niet terug gelezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik daar antwoord aan gegeven aan teuntje
geef m'n vader dan ook eff een knuffel als je wilt pleasequote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
absoluut, ik tik Elvis,Maikel en de rest van die muziekmakertjes zo aan de kant en pak Marvin beet en ga heerlijk met hem schuivelenquote:
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoegquote:
Gelijk heb je,quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoeg
Zelfs als we er anderhalve dag uitliggen, gaat het nog best hard hier.quote:
Over 50 jaar heb je er weer andere nummers bij hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
mijn lijstje
Marvin Gaye met Whats going On.
Daft punk met Moments in love (heb je verschillende versies van)
Cher mogen de kids zelf uitzoeken wat ze draaien
Andre Hazes met ik hou van jou.
en ach heb nog wel 300 nummers wat ik mooi vind maar dan duurt het zo lang en op westgaarde is het al zo druk dat het wel lopende bandwerk lijkt, de 1 is amper onder de grond en dan staat de ander al weer te trappelen.
o ja,ik moet natuurlijk wel op het AJAX veldje he
Ik kan geen lijstje maken,er is zoveel wat mooi isquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
mijn lijstje
Marvin Gaye met Whats going On.
Daft punk met Moments in love (heb je verschillende versies van)
Cher mogen de kids zelf uitzoeken wat ze draaien
Andre Hazes met ik hou van jou.
en ach heb nog wel 300 nummers wat ik mooi vind maar dan duurt het zo lang en op westgaarde is het al zo druk dat het wel lopende bandwerk lijkt, de 1 is amper onder de grond en dan staat de ander al weer te trappelen.
o ja,ik moet natuurlijk wel op het AJAX veldje he
Je lippen weer in de normale stand?quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
[..]
Zelfs als we er anderhalve dag uitliggen, gaat het nog best hard hier.
Heb niet teruggelezen, alleen even snel teruggescrolld of er ergens nog wat opwinding was.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #385] Verkloot hier elkaars klote-quotes
ja dan zitten de nabestaande wel 6 uur op zo een stoeltje te turen naar me, dat is te duur hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 50 jaar heb je er weer andere nummers bij hoor
Of gaat het via internet de begrafenis "bijwonen" virtual realityquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dan zitten de nabestaande wel 6 uur op zo een stoeltje te turen naar me, dat is te duur hoorover 50 jaar mag je misschien wel 1 nummer draaien en dan hup wegwezen weer
Wat een moeite om het terug te zoeken..quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #385] Verkloot hier elkaars klote-quotes
Ikzelf ben er te moe voorquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat een moeite om het terug te zoeken..![]()
dat bestaat al las ik ergens, voor mensen overzee canada geloof ik dan filmen ze het kan je op internet meekijken vind het wel een goed idee hoe luguber het ook klinkt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gaat het via internet de begrafenis "bijwonen" virtual reality
Het was mij ook ontgaan en wilde het toch even weten. Het was alleen niet het vorige topic, maar nog eentje verder terugquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat een moeite om het terug te zoeken..![]()
Kloptquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was mij ook ontgaan en wilde het toch even weten. Het was alleen niet het vorige topic, maar nog eentje verder terug
Trustehh heksjequote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga afsluiten en richting dousche en naar bed.
allemaal slaap lekker en als Laysa morgenochtend nog terug leest, laf yu en we denken aan je
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga afsluiten en richting dousche en naar bed.
allemaal slaap lekker en als Laysa morgenochtend nog terug leest, laf yu en we denken aan je
Meid, ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben je de zus van Gerard en heb je ook geen kracht meer
Ik zat ook eff te flitsen..Wat een ellende op Ned 2...quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tusten voor degenen die gaan slapen. Ben even naar Peter R
Valt wel mee, 't is maar 200 km/u. Probeer maar eens op een rustig ogenblik op de A28, met je hoofd uit het raam.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je lippen weer in de normale stand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |