abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:48:07 #77
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_75290048
In de uitzending van zondag de ontmaskering van de moordenaar van Henk Opentij en Mary run.

De dader is Jamal B. en schijnt familie te zijn van een bekende nederlander

(ali b.?)
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  zondag 6 december 2009 @ 01:00:30 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75328891
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:48 schreef GnAgn het volgende:
In de uitzending van zondag de ontmaskering van de moordenaar van Henk Opentij en Mary run.

De dader is Jamal B. en schijnt familie te zijn van een bekende nederlander

(ali b.?)
bouyeri? of frank en ronald de boer?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 december 2009 @ 11:44:17 #79
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_75333125
Iemand de trailer van vanavond op zijn site zie ik deze niet.
Vanavond toch een doorbraak in die dubbele moord?

Heb hem al : http://www.peterrdevries.(...)opentij-en-mary-run/

[ Bericht 43% gewijzigd door Razor21 op 06-12-2009 11:45:10 (link toegevoegd) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 13 december 2009 @ 17:23:42 #80
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_75583007
Vanavond een uitzending over Joran van der Sloot bekijk hier de promo
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_75584483
Even kijken!
  zondag 13 december 2009 @ 19:56:14 #82
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_75588058
Pfff, laat die jongen eens met rust zeg.
  zondag 13 december 2009 @ 21:25:23 #83
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75592589
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, laat die jongen eens met rust zeg.
Hij lacht zich rot om die mislukte acties van Peter R
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75592737
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij lacht zich rot om die mislukte acties van Peter R

Idd, 2 jaar geleden zat hij noh bij mij op school. Toen hij op school in de kroeg kwam werd hij aangezien als iemand met status.
pi_75593578
Hadden we maar een Dexter.
pi_75594259
Lekker slap verhoor ook. Als dit de gemiddelde rechercheur is dan hebben de criminelen weinig te vrezen.

"Mijn collega bluft niet zoals jou, hij gaat het bewijzen. Luister!"
"Kom dan met je bewijs"
"ik ga bewijzen dat je niet helemaal de waarheid vertelt maar dat ga ik niet met jou delen"
"Okay dan ben ik klaar"

Weer echt een top verhoor hoor. Nu 1.5 jaar laten is Joran nog bang.
Wat een stumperts zeg.
pi_75596518
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef MilfLover het volgende:
Lekker slap verhoor ook. Als dit de gemiddelde rechercheur is dan hebben de criminelen weinig te vrezen.

"Mijn collega bluft niet zoals jou, hij gaat het bewijzen. Luister!"
"Kom dan met je bewijs"
"ik ga bewijzen dat je niet helemaal de waarheid vertelt maar dat ga ik niet met jou delen"
"Okay dan ben ik klaar"

Weer echt een top verhoor hoor. Nu 1.5 jaar laten is Joran nog bang.
Wat een stumperts zeg.
Leken wel beelden uit een hele slechte B-film.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:29:16 #89
279894 winka
There is no place like home..
pi_78092614
Van de website van Peter R. de Vries:
quote:
OM past tenlastelegging aan in Purmerendse kindermoord

Daniel en Romy werden in 2006 vermoord
Bij het Gerechtshof in Amsterdam diende dinsdag de eerste procesdag van het hoger beroep in de Purmerendse kindermoord. Het Openbaar Ministerie verraste door te melden dat de aanklacht tegen Kim V. was uitgebreid met het “subsidiair medeplegen” van de moord op haar kinderen.

'Bennie'
Paniekvoetbal
De reden daarvoor ligt voor de hand; Kim V. houdt nog altijd vol dat niet zij, maar ene tot nog toe onvindbare “Bennie” de moorden heeft gepleegd. Justitie geeft geen cent voor die theorie, maar probeert dus Kim eventueel als mededader veroordeeld te krijgen. Advocate Esther Vroegh kon weinig waardering opbrengen voor het handigheidje van advocaat-generaal mr. G. Oldekamp. “Dit lijkt een beetje op paniekvoetbal”, zei ze. “Kennelijk stapt het OM nu opeens af van het she-did-it-alone-fundamentalisme. Uiterst curieus allemaal.”

Advocaat Esther Vroegh
Voor deze eerste procesdag stonden de verhoren van twee sporendeskundigen en twee rechercheurs centraal. Voor wat betreft het forensisch onderzoek in de woning van Kim V. wilde het Hof meer uitleg over het onderscheid tussen bloedsporen, bloedspetters en bloedvlekken. Is het mes onderhands of bovenhands gehanteerd, is het zeil met bloedvlekken wel op de juiste wijze verpakt en vervoerd, kan bloed onder de nagels van Kim zijn weggespoeld bij het handenwassen, hoe lang druppelt een bebloed mes nog na; het waren vragen waarop forensisch expert Richard Eikelenboom veel, maar lang niet alle antwoorden kon geven. En op de vraag van aanklager Oldekamp of er naar Eikelenbooms idee “iemand anders dan Kim V. de moorden kan hebben gepleegd” zei de expert: “Dat kan ik niet zeggen. Maar dat is ook niet aan mij.”

Kim V. tijdens een van de politieverhoren
Ontspannen
’s Middags was het de beurt aan de brigadier-rechercheurs N. Lakeman en P. Daamen, die zich intensief met de verhoren van Kim V. hadden beziggehouden. De mannen verklaarden afzonderlijk van elkaar dat het contact met de verdachte in hun beleving “goed en ontspannen” was geweest. Rechercheur Daamen was het verhoor “heel open ingegaan” doordat hij bewust niet naar de beelden van de plaats delict had gekeken. “Ik had zelf kinderen in dezelfde leeftijd”, zo verduidelijkte hij, “het leek me niet juist om me door emoties te laten leiden.”

Spontane bekentenis
Advocate Vroegh wilde weten hoe het zat met de “spontane bekentenis” die Kim zou hebben gedaan, toen ze door de rechercheurs naar het crematorium werd gereden. “Zijn daar geluidsopnamen van? Zijn daar beelden van? Hadden jullie niet toevallig een memorecorder in de auto?” Op alle vragen luidde het antwoord nee. En dat was volgens Vroegh wel heel toevallig. “Dat juist die bekentenis op geen enkele manier is vastgelegd, heel frappant.”

Kim V. was bij de zitting aanwezig; bleek, timide en vooral zeer zwijgzaam. Ze hoorde alle vragen en verklaringen ogenschijnlijk emotieloos aan, maar wendde bij de presentatie van enkele foto’s van de plaats delict – met onder andere opnamen van het bebloede matras in een ledikant – schielijk het hoofd af. En een enkele keer, bijvoorbeeld wanneer de rechercheurs verklaarden dat de verklaringen toch echt in vrijheid waren afgelegd, schudde ze zachtjes het hoofd.

Hoofdinspecteur
Vandaag gaat het Hof verder met onder andere het verhoor van hoofdinspecteur J.H.M. Bond, de recherchechef die Kim V. bij de verhoren wel heel erg onder druk zou hebben gezet. Vrijdag volgen het requisitoir en het pleidooi.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:54:01 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78093331
zelden zo gehoopt op een veroordeling.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 1 maart 2010 @ 16:27:52 #92
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_78595628
quote:
Wauw, wat goed zeg. Het Hof lekker bezig, vooral door die bekentenis gewoon te gebruiken. Hoewel de straf wat hoger had gemogen. Maar die TBS kon wel ff gaan duren, vrees ik voor d'r.

Komt er nog hb?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_78598659
Ik keek vandaag in de krant, mijn ex-schoonmoeder op een flinke foto in de krant.
Mijn exzwager was de vriend van Kim.

Was wel even schrikken toen ik het zag
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_78614614
Toch veroordeeld.
Als ze het inderdaad zelf heeft gedaan, vraag ik me af hoe je dan nog verder kunt met je leven....
Los van de straf en zo. Hoe kun je nu verder gaan met de gedachte dat je je eigen kinderen gewoon hebt afgeslacht??

Gewoon weer een vriend en kinderen?

Ik kan me nooit voorstellen hoe een mens dit soort gruwelijke dingen voor zichzelf kan "goedpraten' of verwerken tot iets uit het verleden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')