abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 13:28:47 #51
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_74986811
De ervaring leert als iemand zo vaak gestoken is dat de dader meestal een bekende is van het slachtoffer.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_75007949
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef pleeborstel het volgende:
We got him.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is die kerel van Looking Good!
Op z'n minst frappant te noemen. Ken dat programma verder niet, liep het ook al ten tijde van...? Een mens moet toch ergens zijn/haar fantasie vandaan halen.
pi_75013677
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Goeie aflevering weer. Wat ik maar niet begrijp is dat die vrouw heeft verklaard dat ze in paniek bij de buren heeft aangebeld, die niet thuis bleken, en dat niemand in het trappenhuis dat kennelijk heeft gehoord. Iemand in paniek die hoor je toch, dat weerkaatst in de gang.
vooral dat vond ik raar inderdaad
  donderdag 26 november 2009 @ 12:39:54 #54
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_75016715
Die buren waren toch ook wel degelijk thuis?
pi_75016832
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die buren waren toch ook wel degelijk thuis?
ja
en ze hebben niks gehoord
pi_75017032
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef RoryGilmore het volgende:

[..]

ja
en ze hebben niks gehoord
de bel was stuk

dat beamen haar moeder, vader en zusje ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75017152
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de bel was stuk

dat beamen haar moeder, vader en zusje ook.
lol ok....
pi_75020628
Dat klopt dus ook helemaal niet in het verhaal.
Er dringt een man haar huis binnen, eist geld.... Hoe zal hij dat doen. Met een hele zachte, lieve stem?? Waarschijnlijk zal dat op luide toon gaan toch?
Dan een schermutseling. Als iemand je aanvalt en je vecht terug.... doe je dat geluidloos?? Waarschijnlijk schreeuw je en het levert op zijn minst wat gestommel op. Dan val je... keihard, want je raakt er bewusteloos van. Dat geeft toch een klap of niet?
Dan gaat de man naar de kinderen.. op kousevoeten of holt iemand een trap op of rent op zijn minst een beetje door het huis om de slaapkamers te vinden.. Dat levert toch gestommel en zo op.

Na dat hele gebeuren kom je bij, je ziet de man met een bebloed mes die zegt dat de kinderen voor eeuwig slapen (of zoiets). Dan schrik je niet, je schreeuwt niet.. nee je loopt zwijgend naar de slaapkamer. Daar vind je je kinderen badend in het bloed. Je schreeuwt niet, je zegt niks??
Je rent in paniek naar de buren... niet op je tenen toch??
Volgens mij schreeuw je of huil je .. je maakt op zijn minst geluid!! In zeer primaire reactie zal ook zijn op behalve het bellen ook op de deuren te bonzen en te roepen. Help of wat dan ook...

Zij beweert dat "ze" niet open deden.... Maar de buren zelf zeggen gewoon thuis te zijn geweest en niks te hebben gehoord.

Mijn nichtje en moeder wonen in diezelfde straat en die huizen zijn zo gehorig dat je als het heel stil is, je het al hoort als iemand zachtjes de sleutel in het slot steekt en gewoon door het huis loopt.

Als het gegaan is zoals zij beweert, is het gewoon echt onmogelijk dat er geen buur is geweest niet niks heeft gemerkt. Er moet geschreeuw, geren en gestommel gehoord zijn op zijn minst!!! Bonzen op de deur.

Dat hele stuk van het verhaal klopt dus niet.

Dat wat zij beschrijft is onmogelijk zonder geluid!

Ze klonk aan die telefoon behoorlijk overstuur en in de verhoren is ze niet iemand met een heel zacht stemmetje en het lijkt met totaal onmogelijk dat ze op geen enkel moment heeft geschreeuwd.

Het verhaal rammelt aan zoveel kanten!!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:04:14 #59
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75021254
De zaak komt nog voor het hof, toch?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75022023
Ik geloof het wel.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:41:11 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75026692
Eens Injetta. Die gemeenschappelijke trappenhuizen zijn doorgaans enorm gehorig (beton en tegels), als iemand daar in paniek rent om naar de buren te gaan (hoe laat was het, rond middernacht toch?) dat moeten mensen gehoord hebben. En dat dat niet zo geweest is, vind ik het allervreemdst.

Sowieso is het al lastig iemand te verhoren die aantoonbaar vaak over belangrijke dingen gelogen heeft zoals bleek uit die reportage.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:02:43 #62
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_75048200
Onbegrijpelijk dat een rechter haar kan vrijspreken......wat moet je in godsnaam doen om WEL veroordeeld te worden hier??
Ik vond nog een stuk uit 2007:

Uit de Telegraaf van 10 november 2007:
Een schadevergoeding ligt in het verschiet als zij in hoger beroep en bij een eventuele cassatie ook wordt vrijgesproken. "Ik heb daar nog niet over nagedacht. Met dat geld krijg ik mijn kinderen niet terug. Maar veel mensen zeggen me dat het me een kans op een nieuwe start zou geven, daarom zou ik het wel willen, denk ik."

Kim V. zegt er vrij zeker van te zijn in de toekomst weer kinderen te willen krijgen. "Ze zullen mijn Daan en Room nooit vervangen, maar als het me weer zou overkomen, zijn kinderen uiteraard welkom. Voorlopig wil ik eerst bijkomen en dan stap voor stap mijn leven opbouwen."

Castreren en in de bak gooien (doodstraf hebben wij helaas niet in Nederland), zij mag NOOIT meer vrij rondlopen...
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:15:11 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75048643
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef Leonie het volgende:
Onbegrijpelijk dat een rechter haar kan vrijspreken......wat moet je in godsnaam doen om WEL veroordeeld te worden hier??
Ik vond nog een stuk uit 2007:

Uit de Telegraaf van 10 november 2007:
Een schadevergoeding ligt in het verschiet als zij in hoger beroep en bij een eventuele cassatie ook wordt vrijgesproken. "Ik heb daar nog niet over nagedacht. Met dat geld krijg ik mijn kinderen niet terug. Maar veel mensen zeggen me dat het me een kans op een nieuwe start zou geven, daarom zou ik het wel willen, denk ik."

Kim V. zegt er vrij zeker van te zijn in de toekomst weer kinderen te willen krijgen. "Ze zullen mijn Daan en Room nooit vervangen, maar als het me weer zou overkomen, zijn kinderen uiteraard welkom. Voorlopig wil ik eerst bijkomen en dan stap voor stap mijn leven opbouwen."

Castreren en in de bak gooien (doodstraf hebben wij helaas niet in Nederland), zij mag NOOIT meer vrij rondlopen...
ze heeft vooral hele goede psychiaters nodig die haar in een gesloten inrichting behandelen. en daarnaast pleit ik voor een kinderverbod.
pi_75073672
Castreren ??? Ken je het verschil tussen vrouwtjes en mannetjes???

Ik vraag me ook af wat er nog meer nodig is om iemand te veroordelen. Die mannen die toen onterecht zijn veroordeeld, zijn dat terwijl er geen DNA-spoort te vinden was op dat meisje in dat bos (Ambrosius of zo) Er waren geen tastbare bewijzen. De spermadruppels waren niet van hen, de voetstappen waren niet van hen. Niks was van hen in dat huis!! Alleen hun bekentenis was voldoende en die waanzinnig sleeptheorie.

Nu hebben ze heel veel bloedsporen, een bekentenis die klopt en allemaal ontkenningen die aantoonbaar niet kloppen. Er is een pijnlijke arm, er is zelfs daderkennis bij de bekentenis en toch.. toch.. wordt zij vrijgesproken. Zo lijkt onze rechtspraak meer op een tombola en volkomen willekeur.
pi_75123424
Vanavond weer!
pi_75123461
Topic kan dicht, gaat over iets anders
pi_75124529
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Topic kan dicht, gaat over iets anders
Hoezo??
Is de zaak ineens afgesloten of zo??
Of is het verboden om langer dan 1 week over iets te praten hier?
pi_75124557
wat is dit. een herhaling?
pi_75126925
zag je m zijn bmw geparkeerd hebben op een handicapped spot
pi_75128484
matige aflevering,. dit hele verhaal had ie zo op een a4tje kunnen opschrijven

achteraf heb ik zoets van: Boeiend
pi_75128716
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef SameOldGrind het volgende:
achteraf heb ik zoets van: Boeiend
Ik vond het ook boeiend, blij dat we dezelfde gedachten hebben. Toch wel prachtig om te zien hoe er een ware oorlog kan ontstaan in Nederland en altijd indrukwekkend om oude beelden en reconstructies te bekijken.
Jammer dat die Frits niets losliet en toch wel amateuristisch dat hij de verborgen camera had ontdekt. Dat ben ik niet van Peter R. de Vries gewend met al zijn vorige verborgen camera acties.
Tok.
pi_75129241
Eitje, weinig indrukwekkende bijnaam.
anonieme razernist
pi_75212614
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Injetta het volgende:

Hoezo??
Is de zaak ineens afgesloten of zo??
Of is het verboden om langer dan 1 week over iets te praten hier?
Nee , binnenkort is toch weer een rechtszaak?
pi_75225361
ik vond het ook een machtige aflevering
  woensdag 2 december 2009 @ 20:48:31 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75225747
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Eitje, weinig indrukwekkende bijnaam.
gasten dit gaat niet over eitje. dit topic gaat over die maffe cokesnuivende vrouw die haar kinderen heel erg vaak heeft gestoken en het denkt te kunnen afschuiven op anderen...

de purmerendse moordzaak dus.

met de vader van de verdachte dochter, die zo gek is geworden van het idee dat zijn dochter met coke op zoiets geks heeft kunnen doen, en zijn kleinkinderen heeft kunnen afslachten, dat ie ineens bedacht dat de verhalen van zijn dochter wel waar moeten zijn, omdat ie anders instort...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')