Dat klopt dus ook helemaal niet in het verhaal.
Er dringt een man haar huis binnen, eist geld.... Hoe zal hij dat doen. Met een hele zachte, lieve stem?? Waarschijnlijk zal dat op luide toon gaan toch?
Dan een schermutseling. Als iemand je aanvalt en je vecht terug.... doe je dat geluidloos?? Waarschijnlijk schreeuw je en het levert op zijn minst wat gestommel op. Dan val je... keihard, want je raakt er bewusteloos van. Dat geeft toch een klap of niet?
Dan gaat de man naar de kinderen.. op kousevoeten of holt iemand een trap op of rent op zijn minst een beetje door het huis om de slaapkamers te vinden.. Dat levert toch gestommel en zo op.
Na dat hele gebeuren kom je bij, je ziet de man met een bebloed mes die zegt dat de kinderen voor eeuwig slapen (of zoiets). Dan schrik je niet, je schreeuwt niet.. nee je loopt zwijgend naar de slaapkamer. Daar vind je je kinderen badend in het bloed. Je schreeuwt niet, je zegt niks??
Je rent in paniek naar de buren... niet op je tenen toch??
Volgens mij schreeuw je of huil je .. je maakt op zijn minst geluid!! In zeer primaire reactie zal ook zijn op behalve het bellen ook op de deuren te bonzen en te roepen. Help of wat dan ook...
Zij beweert dat "ze" niet open deden.... Maar de buren zelf zeggen gewoon thuis te zijn geweest en niks te hebben gehoord.
Mijn nichtje en moeder wonen in diezelfde straat en die huizen zijn zo gehorig dat je als het heel stil is, je het al hoort als iemand zachtjes de sleutel in het slot steekt en gewoon door het huis loopt.
Als het gegaan is zoals zij beweert, is het gewoon echt onmogelijk dat er geen buur is geweest niet niks heeft gemerkt. Er moet geschreeuw, geren en gestommel gehoord zijn op zijn minst!!! Bonzen op de deur.
Dat hele stuk van het verhaal klopt dus niet.
Dat wat zij beschrijft is onmogelijk zonder geluid!
Ze klonk aan die telefoon behoorlijk overstuur en in de verhoren is ze niet iemand met een heel zacht stemmetje en het lijkt met totaal onmogelijk dat ze op geen enkel moment heeft geschreeuwd.
Het verhaal rammelt aan zoveel kanten!!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.