Dus hier ligt gewoon 10 jaar fok. Hoeveel GB zou dat zijn dan?quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef MrDrako het volgende:
voor zover ik weet is
[ afbeelding ]
dit hele rack van fok..
Om en nabij de 100GB, staat me bij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dus hier ligt gewoon 10 jaar fok. Hoeveel GB zou dat zijn dan?
iets van 300.000GB?
Oh dan zit ik er toch behoorlijk naast.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Om en nabij de 100GB, staat me bij.
in principe hoeft fok alleen maar de tekst wat we nu opschrijven op te slaan, de rest zijn allemaal templates die niet bij elke pagina apart geladen worden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Oh dan zit ik er toch behoorlijk naast.![]()
Maar fok bewaart echt al zijn topics ook die uit 2000. Dus ik dacht echt dat het veel meer zou zijn.
Maar zo'n server is toch eigenlijk puur een harde schrijf met optimale toegankelijkheid? Daar komt toch voor de rest geen processor bij kijken?
Mwa.. de inhoud van iedere pagina word continue bewerkt en uitgebreid.. dus als jij een verzoek doet om een pagina, moet de server voor jou de meest bijgewerkte versie op het scherm toveren. Voor iedereen een actieve topic lijst die steeds bijgewerkt moet worden.. dat gaat niet vanzelf. Om over de zoekfunctie maar even te zwijgenquote:Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Oh dan zit ik er toch behoorlijk naast.![]()
Maar fok bewaart echt al zijn topics ook die uit 2000. Dus ik dacht echt dat het veel meer zou zijn.
Maar zo'n server is toch eigenlijk puur een harde schrijf met optimale toegankelijkheid? Daar komt toch voor de rest geen processor bij kijken?
Eik is het niks he. Een handjevol servers, okay 2 handen vol en 100GBquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Die worden dmv een zeer geavanceerd algoritme gerarred tot zeer kleine pakketjes.quote:Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
een vraag:
Waar proppen ze nu al die Mods in?
als jij een eigen bedrijf hebt zou jij vertellen hoe en wat je precieze inkomsten zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef NoShitSherlock het volgende:
En weet iemand hier toevallig ook hoeveel inkomsten fok genereert?
En is dat nou allemaal voor die Danny?
Maar laten we zeggen dan Danny hier een aardige boterham mee kan verdienen en dat hij niet meer hoeft te werken? Zo en nu heb ik weer genoeg vragen gesteld voor vandaag.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij een eigen bedrijf hebt zou jij vertellen hoe en wat je precieze inkomsten zijn?
en t geld is voor fok, maar fok is van danny, dus tjafigure out
ik denk dat danny genoeg werk aan fok heeftquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dan Danny hier een aardige boterham mee kan verdienen en dat hij niet meer hoeft te werken? Zo en nu heb ik weer genoeg vragen gesteld voor vandaag.
danny heeft het een keer ongeveer gezegd, toen met die mede-eigenaar rel waarna de abbo-prijzen in die pot werden gestopt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij een eigen bedrijf hebt zou jij vertellen hoe en wat je precieze inkomsten zijn?
en t geld is voor fok, maar fok is van danny, dus tjafigure out
ja een aardige boterham,quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dan Danny hier een aardige boterham mee kan verdienen en dat hij niet meer hoeft te werken? Zo en nu heb ik weer genoeg vragen gesteld voor vandaag.
duidelijk zin johquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
danny heeft het een keer ongeveer gezegd, toen met die mede-eigenaar rel waarna de abbo-prijzen in die pot werden gestopt.
Dat is alleen de database. Als je echt alles bekijkt dan komt 400-500 GB dichter in de buurt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is zijn werk, dus in zoverre verdient hij er een aardige boterham mee. Maar hij kwam wel met een huurauto opdagen. Die zwarte, tweede van links.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
moet je bij greyRedHatCracksAndAttacks zijnquote:Op zondag 22 november 2009 22:20 schreef Trollface. het volgende:
Toch wel interessant.
Nu nog de databasestructuur van FOK!
wat doet wat? (jip en janneke)quote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan alle servers op.
Bovenin 2 loadbalancers, daaronder 6 Conroe bakken, dan de vier nieuwe, dan de databaseserver, taakloze server, fileserver (met daaronder het schijvenkabinet), nog twee Conroes, en verder oude meuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |